در ارسال پیامک انبوه، این ۳ کار را انجام ندهید! –


ممکن است گاهاً این حس برای شما ایجاد شود که بازدهی سامانه پیامک برای شما به اندازه ی رقیب‌هایتان نیست. با کمی بررسی سطحی به این نتیجه می‌رسید که نسبت به رقبا کم کاری نکرده اید. پس مشکل از کجاست؟ در درجه ی اول باید بدانید که جای هیچگونه نگرانی نیست. چرا که در این مطلب خواهیم گفت که چه مسائلی باعث می‌شود تا اعتبار پیامک تبلیغاتی و تأثیرگذاری آن کاهش یابد. با دانستن این مسائل و اجتناب از انجام دادن آن‌ها می‌توانید بهترین بازخورد را از پنل اس‌ام اس دریافت کنید.

ارسال پیامک بیش از حد

همانطور که می‌دانید، استمرار در ارسال پیامک تبلیغاتی باعث افزایشی بازدهی خواهد شد. اما در نظر داشته باشید فاصله ی زیادی بین استمرار و زیاده روی وجود دارد. ارسال بیش از حد اس‌ام اس می‌تواند باعث تکراری و آزاردهنده شدن آن برای مخاطبان گردد که نتیجه ی این امر کاهش تأثیرگذاری تبلیغات خواهد بود. حال سؤال اینجاست که چگونه بدون ایجاد مزاحمت می‌توان تبلیغات را ادامه داد؟ پاسخش ساده است. بازه ی زمانی طولانی‌تری را برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی خود استفاده کنید.

همچنین امکانات مختلف موجود در سامانه پیامک به شما امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از مخاطبان را می‌دهد. بنابراین به جای ارسال پیامک تبلیغاتی به افراد تکراری، تبلیغات خود را برای افراد بیشتری ارسال کنید.

همچنین می‌توانید از پیام صوتی نیز استفاده کنید تا هم تنوعی در مسیر تبلیغات خود داشته باشید و هم بتوانید با استفاده از انتقال حس توسط صوت و آوا، بازخورد بهتری داشته باشید. همانطور که می‌دانید ارسال پیام صوتی یکی از راه‌های تبلیغات به لیست سیاه مخابرات (افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند) است و علاوه بر آن امکان ارسال پیام صوتی به خطوط ثابت شهری نیز وجود دارد.

ارسال پیامک بدون سنجیدن نیاز مخاطبان

اگر بخواهم کاملاً واضح این موضوع را شرح دهیم باید بگوییم ارسال پیامک تبلیغاتی با محتوای فروش تجهیزات اسکی و ورزش‌های زمستانی به مخاطبین شهرهای کویری و همیشه گرم قطعاً بازخورد مناسبی نخواهد داشت. گاهاً ممکن است کاربران با انتخاب اشتباه مخاطبان خود دچار همچین مشکلاتی شوند. در نتیجه اول از همه باید بدانید موضوع مورد تبلیغات شما برای کدام دسته از مخاطبان جذابیت بیشتری دارد. و یا در مقیاس تبلیغات گسترده‌تر و ارسال اس‌ام اس انبوه چه موضوعی را می‌توانید برای تبلیغات شغل خود انتخاب کنید که نیاز عموم مخاطبانتان باشد؟

ارسال یامکارسال یامک

ارسال محتوای کپی و تقلید از پیامک تبلیغاتی دیگر

یکی از تأکیدهای کارشناسان سامانه پیامک همواره بر متن خلاقانه است. درواقع یک پیامک تبلیغاتی خلاقانه به مراتب ارزش بیشتری از سایر پیامک‌ها دارد. ممکن است گاهاً برایتان پیش آید که پیامکی با متنی فوق العاده جذاب و تأثیرگذار دریافت کنید و این فکر که با کمی تغییر و شخصی سازی همین متن را برای مخاطبان خود ارسال کنید به ذهنتان خطور کند. باید بدانید که نه تنها این کار کاملاً اشتباه و غیر حرفه‌ای است، بلکه اعتبار کسب و کار شما را نیز کاهش می‌دهد. بنابراین سعی کنید همیشه محتوای اس‌ام اس تبلیغاتی را خودتان بنویسید.

همچنین گاهاً در پیام‌های صوتی دیده می‌شود که کاربران از شعارهای برخی برندهای بزرگ به نام خود استفاده می‌کنند. نباید فراموش کنید که یک شعار تبلیغاتی هرچقدر جذاب و تأثیرگذار باشد، نباید کپی شود. چرا که از دید مخاطبان کپی هیچ وقت مانند اصل نخواهد شد.

سامانه پیامکیسامانه پیامکی

کاربران حرفه‌ای از کدام سامانه پیامکی ارسال می‌کنند؟

یکی دیگر از نکات مهم که باید جهت افزایش بازدهی پیامک‌های تبلیغاتی خود رعایت کنید این است که از ابزار درستی انتخاب کنید.

یک سامانه ارسال پیامک حرفه‌ای و پیشرفته با بانک شماره موبایل جامع خود به شما کمک می‌کند تا به درستی مخاطبین هدف خود را انتخاب کنید.

اگر تابحال از پنل بهین پیام استفاده نکرده اید، می‌توانید با کمترین هزینه فعالسازی به صددرصد امکانات آن دست پیدا کنید. فقط کافیست در گوگل سرچ کنید «بهین پیام» و وارد سایت اینترنتی آن به آدرس behinpayam. com شوید.



منبع