با خرید این ۵ شخصیت محبوب کالاف دیوتی قطعا برنده می‌شوید –


تمامی گیمرها با سلیقه‌ها و علایق مختلف باور دارند که کالاف دیوتی یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی تاریخ است. فرنچایز کالاف دیوتی کار خود را با انتشار نسخه‌های هیجان‌انگیز برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی آغاز کرد و سپس با انتشار نسخه موبایل به اوج محبوبیت رسید. یکی از دلایل اصلی محبوبیت سری بازی‌های کالاف دیوتی، شخصیت‌های به‌یادماندنی این بازی ویدئویی هستند که جذابیت آن را دو چندان کرده‌اند.

دستیابی به شخصیت‌های کالاف با خرید باندل، سی پی، کریت و لاکی باکس

این شخصیت‌ها را می‌توان از راه‌های مختلفی بدست آورد، با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید پک‌ها و گردونه شانس، می‌توانید شخصیت‌های جدید و به‌روزرسانی شده را بدست آورید. اگر قصد خرید سی پی ارزان، آیتم‌های گردونه، پک و جعبه‌های جایزه را دارید می‌توانید به این آدرس (https://igame.ir/dlc/)  مراجعه کنید.

۵ شخصیت معروف کالاف دیوتی موبایل، از خفا تا قهرمانی

هر یک از این شخصیت‌ها به دلیل توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته‌اند در میان علاقه‌مندان به بازی اکشن کالاف دیوتی موبایل به محبوبیت باورنکردنی برسند.

معروف‌ترین شخصیت‌های بازی کالاف دیوتی موبایل عبارتند از:

  1. کاپیتان پرایس
  2. کاپیتان سوپ مک تاویش
  3. لوگان واکر
  4. گوست
  5. فرانک وودز

کاپیتان پرایس، نماد کالاف دیوتی

بدون شک کاپیتان پرایس در صدر لیست ۵ شخصیت معروف کالاف دیوتی موبایل قرار می‌گیرد. کاپیتان پرایس که با نام‌های مستعار زندانی شماره ۶۲۷ و پیرمرد نیز شناخته می‌شود، یک فرمانده مهربان و دوست‌داشتنی است که در هنگام نبرد با دشمنان به فردی خشن و بی‌رحم تبدیل می‌شود. به غیر از کالاف دیوتی موبایل، شخصیت کاپیتان پرایس در بسیاری از نسخه‌های بازی کالاف دیوتی حضور پررنگی داشته است.

شخصیت‌های کالاف دیوتی را از روش‌های مختلفی از جمله، خرید با سی پی می‌توان بدست آورد. مثلا، برای خرید کاپیتان پرایس به تنهایی نیاز به خرید ۲۴۰۰ سی پی فوری کالاف دیوتی موبایل دارید، و یا می‌توانید پک کاپیتان پرایس را خریداری کنید. با خرید این پک، بازیکنان می‌توانند شخصیت محبوب کاپیتان پرایس را آنلاک کنند و همچنین از آیتم‌های ویژه‌ای مانند ۵۶۰ سی پی رایگان، چاقو، لباس بال، اسلحه AK-47 و نارنجک چسبناک بهره‌مند شوند.

کاپیتان سوپ مکتاویش، محبوب‌ترین شخصیت کالاف دیوتی؟

سوپ مک تاویش دوست و یار همیشگی کاپیتان پرایس است که در میان بسیاری از گیمرها به عنوان یکی از معروف‌ترین کاراکترهایکالاف دیوتی موبایل شناخته می‌شود. سوپ مک تاویش یک مامور اسکاتلندی است که پس از ورود به سرویس ویژه هوایی یا همان S. A. S با کاپیتان پرایس آشنا می‌شود.

با گذر زمان، رابطه میان کاپیتان پرایس و سوپ مک تاویش به قدری نزدیک می‌شود که در بازی کالاف دیوتی مک تاویش را به عنوان پسر معنوی کاپیتان پرایس می‌شناسند. از مهم‌ترین ویژگی‌ها و توانایی‌های سوپ که باعث محبوبیت او در میان گیمرهای علاقه‌مند به بازی کالاف دیوتی شد، می‌توان به مهارت فوق‌العاده او در تیراندازی و استفاده از اسلحه‌های مختلف اشار کرد.

لوگان واکر، نماد امید و انگیزه

لوگان واکر یکی از شخصیت‌های فرنچایز کالاف دیوتی بود که پس از حمله اتحادیه به ایالات متحده آمریکا وارد سری بازی‌های کالاف دیوتی شد. لوگان واکر به دلیل کمک به نیروهای آمریکایی و جنگیدن در کنار آن‌ها برای شکست دشمنان به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کرد. یکی از نکات جالبی که درباره شخصیت لوگان واکر وجود دارد، این است که کاربران به اشتباه تصور می‌کنند این شخصیت در یکی از عملیات‌ها کشته شده، اما در نهایت مشخص می‌شود که اینگونه نیست!

گوست، قاتل خاموش کالاف دیوتی موبایل

گوست یکی دیگر از شخصیت‌های بازی کالاف دیوتی است که بسیاری از گیمرها او را در کنار کاپیتان پرایس به عنوان محبوب‌ترین و ماندگارترین شخصیت‌های بازی کالاف دیوتی می‌شناسند. یکی از نکات جالبی که در خصوص شخصیت‌های محبوب کالاف دیوتی وجود دارد، ارتباط نزدیک آن‌ها با کاپیتان پرایس است!

شخصیت گوست در کالاف دیوتی
شخصیت گوست در کالاف دیوتی

شخصیت گوست نیز تحت فرماندهی کاپیتان پرایس وارد بازی کالاف دیوتی می‌شود. گوست پس از گذراندن دوران کودکی وحشتاناک به گروه S. A. S ملحق می‌شود تا بتواند از قاتل‌های خانواده خود انتقام بگیرد.

فرانک وودز، تک‌تیرانداز افسانه‌ای کالاف دیوتی

فرانک وودز، یک شخصیت پیچیده و چندوجهی است. او، برای اولین بار در بازی کالاف دیوتی World at War حضور داشت. او در این بازی، به‌عنوان یکی از اعضای گروه بازیابی ۱۴۱ به رهبری کاپیتان پرایس ظاهر شد.

فرانک وودز، دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد خود است. او یک تک‌تیرانداز ماهر است که می‌تواند با دقت بالایی به اهداف خود شلیک کند. او همچنین دارای توانایی «مبارزه چریکی» است که به او اجازه می‌دهد به‌طور مخفیانه به دشمنان خود حمله کند. توانایی فوق‌العده او در استفاده از انواع سلاح‌های سرد و گرم باعث ورود او به سازمان CIA و دوستی با الکس میسون می‌شود.

شخصیت‌های کالاف دیوتی موبایل را با CP یا با تلاش دریافت کنید

در کالاف دیوتی موبایل، می‌توانید شخصیت‌ها را به روش‌های مختلفی دریافت کنید. این روش‌ها عبارتند از:

روش اول: آنلاین بودن

برای دریافت شخصیت در کالاف دیوتی موبایل باید به مدت ۲۴ روز در بازی آنلاین باشید. برای انجام این کار، فقط باید بازی را باز کنید و به اینترنت متصل شوید. پس از ۲۴ روز، یک شخصیت رایگان به شما اهدا می‌شود.

روش دوم: تماشای تبلیغات

روش دیگری که می‌توانید شخصیت‌های کالاف دیوتی موبایل را دریافت کنید این است که به قسمت Watch بروید و ویدیو‌های تبلیغاتی را تماشا کنید. هر بار که یک ویدیو تبلیغاتی را تماشا می‌کنید، یک سکه ویژه دریافت می‌کنید. با جمع آوری سکه‌های ویژه، می‌توانید اسکین‌ها و شخصیت‌های جدیدی را خریداری کنید.

روش سوم: خرید سی پی از فروشگاه معتبر

اگر می‌خواهید سریع و آسان شخصیت‌های کالاف دیوتی موبایل را دریافت کنید، می‌توانید سی پی ارزان از سایت معتبر خرید سی پی آی گیم خریداری کنید.

خرید شخصیت‌های کالاف دیوتی با خرید سی پی
خرید شخصیت‌های کالاف دیوتی با خرید سی پی

شما می‌توانید برای خرید سی پی با آیدی و دیگر امکانات کالاف موبایل به سادگی و با تضمین بهترین قیمت سی پی به سایت آی گیم، یکی از بهترین سایت‌های خرید سی پی مراجعه کنید. سی پی پول درون بازی کالاف دیوتی موبایل است که می‌توان از آن برای خرید شخصیت ها، پرک ها، گردونه، اسکین‌ها و سایر آیتم‌های درون بازی استفاده کرد.

روش چهارم: رنک مچ

اگر یک بازیکن رقابتی هستید، می‌توانید با بازی در رنک مچ، شخصیت‌های کالاف دیوتی موبایل را دریافت کنید. پس از رسیدن به امتیاز ۴۰۰۰ در رنک مچ، یک شخصیت ویژه به شما اهدا می‌شود.

روش پنجم: لینک کردن اکانت به فیسبوک

اگر اکانت فیسبوک دارید، می‌توانید آن را به اکانت کالاف دیوتی موبایل خود لینک کنید. پس از انجام این کار، یکی از شخصیت‌های کالاف دیوتی موبایل برای اکانت شما اعمال می‌شود.

خرید شخصیت‌های کالاف دیوتی از سایت خرید سی پی آی گیم

بازی کالاف دیوتی به عنوان یکی از ماندگارترین و محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود که با انتشار نسخه موبایل خود توانست به اوج محبوبیت برسد. بسیاری از گیمرها یکی از دلایل اصلی محبوبیت بازی کالاف دیوتی را طراحی شخصیت‌های جذاب می‌دانند.

کاپیتان پرایس، سوپ مک تاویش، گوست، فرنک وودز و لوگان واکر در میان گیمرهای باتجربه به عنوان ۵ شخصیت معروف کالاف دیوتی موبایل شناخته می‌شوند. اگر قصد خرید پک‌های شخصیت‌ها و یا خرید سی پی ارزان را دارید تنها کافی است عبارت «خرید سی پی آی گیم» را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین لینک یعنی سایت آی گیم (https://igame.ir/) کلیک کنید