چرا قابلیت وای فای در آیفون‌های تصویری طرفدار دارد؟ –


آیفون‌های تصویری قدیمی با قابلیت‌های محدود، مشکلات زیادی از جمله عدم امنیت بالا را به همراه دارند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی محصولات هوشمند و دستخوش تغییرات مثبت در زمینه امنیتی شده‌اند که آیفون‌های تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

آیفون‌های تصویری از کاربردی‌ترین ابزار امنیتی هستند که با قابلیت‌های ویژه، علاوه بر سهولت در باز کردن درب به شما امکان نظارت همه جانبه از نقطه ورود و خروج ملکتان را می‌دهد. در نسل جدید آیفون تصویری و اتصال وای فای کاربران امکان نظارت از راه دور و دسترسی به امکانات از راه دور را خواهند داشت. متقاضیان براحتی از طریق موبایل از حضور مراجعه کنندگان مطلع شده و در صورت نیاز درب را بازگشایی می‌کنند.

قابلیت‌های ویژه آیفون‌های تصویری وای فای

باز کردن درب ساختمان و درب پارکینگ از راه دور از طریق موبایل کاربر امکانپذیر است.

در نمونه‌هایی از آیفون‌های تصویری وای فای دار از سنسور مادون قرمز حرکتی نیز استفاده شده که تصاویر با کیفیت و شفاف در شب به کاربر نمایش می‌دهد.

امکان اتصال به دوپنل و دوربین مداربسته که در بسیاری از ویلاها و اماکن بزرگ می‌توان کیفیت امنیت را دوچندان کرد.

امکان تصویر برداری و ذخیره در حافظه در آیفون‌های تصویری هوشمند قرار گرفته است که در صورت عدم حضور کاربران، تصاویر مراجعه کننده در حافظه ذخیره و برای کاربر نیز ارسال می‌شود. این قابلیت در کمترین زمان ممکن به متقاضی امکان بررسی اطلاعات و مدیریت امنیت ساختمان را خواهد داد.

images_1714564283_66322cbb28517.jpgimages_1714564283_66322cbb28517.jpg

به طور کلی آیفون‌های تصویری wifi دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • انتقال زنگ آیفون تصویری به تلفن کاربر
  • مشاهده تصاویر آنلاین مراجعه کنندگان
  • قابلیت مکالمه مستقیم دو طرفه با مراجعه کننده
  • باز کردن درب ساختمان و حتی پارکینگ از راه دور
  • ذخیره سازی تصاویر و مشاهده تصاویر از راه دور

جلوگیری از سرقت از طریق آیفون تصویری وای فای

امروزه بسیاری از سارقان جهت اطمینان از خالی بودن واحد ساختمان مورد نظر را می‌زنند تا در صورت عدم حضور به اهداف شوم خود دست یابند. با هوشمند شدن آیفون‌های تصویری و اتصال به وای فای صاحب خانه کمتر از ۲۰ ثانیه پس از فشرده شدن زنگ قادر به پاسخگویی است.

نمونه آیفون‌های تصویری هوشمند wifi

به تازگی برند‌های زیادی نقش در تولید آیفون‌های تصویری وای فای دار داشته‌اند که شرکت سیماران یکی از آنهاست. با قرارگیری آپشن وای فای در آیفون‌ها بسیاری از محدودیت‌ها کنار رفته و می‌توان از هر نقطه مکانی کنترل درب ورودی را در دست داشت. با اتصال آیفون تصویری به اینترنت منزل و نصب اپلیکیشن بر روی سیستم عامل ios و android می‌توان به مانیتور از راه دور دسترسی کامل داشت. با بصدا درآمدن زنگ درب پیامی برای کاربر ارسال شده و می‌توان تصویر مراجعه کننده را رویت نمود. البته که کاربر امکان مشاهده تصاویر پشت درب منزل را بدون بصدا درآمدن زنگ درب نیز در اختیار دارد.

images_1714564272_66322cb0caef3.jpgimages_1714564272_66322cb0caef3.jpg

آیفون‌های تصویری وای فای سیماران

سیماران با معرفی دو مدل در اندازه ۴.۳ اینچ و ۷ اینچی نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نمود.

آیفون تصویری سیماران مدل Hs-78m100/Wifi

آیفون تصویری سیماران hs-78m100-wifi با صفحه نمایش ۷ اینچی و لمسی، دارای حافظه جهت ذخیره عکس و فیلم، ارتباط داخلی بین واحد ها، باز کردن درب پارکینگ و نفرو و اتصال به یک دوربین نظارتی است کخه با قابلیت وای فای تبدیل به یک آیفون تصویری تمام عیار شده است.

آیفون سیماران مدل Hs-43m100/Wifi

آیفون تصویری سیماران مدل Hs-78 با قابلیت وای فای، خود را کاملا متفاوت با همه ی رقیبان جلوه داده است. این دربازکن تصویری با صفحه نمایش ۴.۳ اینچی غیر لمسی، با قابلیت ذخیره عکس و فیلم، اتصال به درب پارکینگ، دوربین دوم، ارتباط بین واحدها همراه است.



منبع