آژور را کجا تخصصی یاد بگیریم؟ –


آیا شما هم علاقه مند به یادگیری و توسعه شبکه‌های مایکروسافتی هستید؟ آیا می‌خواهید با آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای شبکه‌های ابری مایکروسافت آشنا شوید؟ آیا می‌خواهید گواهی نامه‌های بین المللی مایکروسافت را کسب کنید و در شرکت‌های معتبر و بزرگ مشغول به کار شوید؟

اگر پاسخ شما به این سوالات بله است، پس از این به بعد دیگر نگران نباشید. چرا که ما در وب سایت توسینسو، بهترین و تخصصی‌ترین دوره‌های آموزشی مربوط به شبکه‌های مایکروسافتی را برای شما آماده کرده ایم. ما با استفاده از استادان متخصص و مجرب، دوره‌های آموزشی متنوع و بروز، سیستم آموزشی مدرن و کارآمد و نمونه کارها و موفقیت‌های برجسته، شما را به یک متخصص شبکه مایکروسافتی تبدیل خواهیم کرد.

دوره‌های آموزشی ما شامل دوره‌های مربوط به آزمون‌های مایکروسافتی مانند AZ-104 و AZ-900 هستند که شما را برای شرکت در این آزمون‌ها و کسب گواهی نامه‌های معتبر آماده می‌کنند. این دوره‌ها سرفصل‌های کامل و کاربردی را پوشش می‌دهند و با آخرین نسخه‌ها و تغییرات شبکه‌های مایکروسافتی هماهنگ هستند. در ادامه به معرفی این دوره‌ها می‌پردازیم:

AZ-900 چیست؟

– دوره AZ-900 یا Microsoft Certified: Azure Fundamentals یک دوره آموزشی است که شما را با مفاهیم اساسی شبکه‌های ابری مایکروسافت آشنا می‌کند. در این دوره شما با مزایا، خدمات، مدل ها، معماری ها، اصول، امنیت، حریم خصوصی، قوانین و هزینه‌های شبکه‌های ابری مایکروسافت آشنا می‌شوید. این دوره شما را برای شرکت در آزمون AZ-900 و کسب گواهی نامه Microsoft Certified: Azure Fundamentals آماده می‌کند.

آموزش دوره az-900 آژور در توسینسوآموزش دوره az-900 آژور در توسینسو

آموزش آژور مقدماتی

AZ-104 چیست؟

– دوره AZ-104 یا Microsoft Certified: Azure Administrator Associate یک دوره آموزشی است که شما را برای مدیریت شبکه‌های ابری مایکروسافت آماده می‌کند. در این دوره شما با مفاهیم و مهارت‌هایی مانند ایجاد و مدیریت اشتراک ها، منابع، گروه ها، انبارها، ماشین‌های مجازی، شبکه ها، بارگذاری ها، امنیت، مانیتورینگ و بازیابی آشنا می‌شوید. این دوره شما را برای شرکت در آزمون AZ-104 و کسب گواهی نامه Microsoft Certified: Azure Administrator Associate آماده می‌کند.

آموزش دوره az-104 آژور در توسینسوآموزش دوره az-104 آژور در توسینسو

دوره آموزش آژور ادمین

همچنین ما دوره‌های دیگری هم در مورد شبکه‌های مایکروسافتی ارائه می‌دهیم مانند آموزش ویندوز سرور و دوره‌های مدیریت سرور مثل MCSE, MCSA و همچنین دوره‌های آموزش ابتدایی شبکه مانند Network+ که شما را با مفاهیم و مهارت‌های اساسی شبکه آشنا می‌کنند. در ادامه به معرفی این دوره‌ها می‌پردازیم:

دوره‌های شبکه توسینسو چیست؟

– دوره آموزش ویندوز سرور یک دوره آموزشی است که شما را با نصب، پیکربندی، مدیریت و نگهداری ویندوز سرور آشنا می‌کند. در این دوره شما با مفاهیم و مهارت‌هایی مانند ایجاد و مدیریت دامنه ها، کاربران، گروه ها، سیاست ها، انواع سرور ها، رول ها، فیچر ها، فایل ها، فولدر ها، دسترسی ها، امنیت، مانیتورینگ و بازیابی آشنا می‌شوید. این دوره شما را برای شرکت در آزمون‌های مربوط به ویندوز سرور و کسب گواهی نامه‌های معتبر مایکروسافت آماده می‌کند.

– دوره Network+ یک دوره آموزشی است که شما را با مفاهیم و مهارت‌های اساسی شبکه آشنا می‌کند. در این دوره شما با مباحثی مانند مدل OSI، پروتکل ها، توپولوژی ها، سخت افزارها، کابل ها، آدرس دهی، روتینگ، سوئیچینگ، وایرلس، امنیت، مانیتورینگ و عیب یابی آشنا می‌شوید. این دوره شما را برای شرکت در آزمون Network+ و کسب گواهی نامه معتبر CompTIA آماده می‌کند.

– دوره‌های مدیریت سرور مثل MCSE و MCSA دوره‌های آموزشی هستند که شما را برای مدیریت شبکه‌های پیچیده و بزرگ مایکروسافت آماده می‌کنند. در این دوره‌ها شما با مفاهیم و مهارت‌هایی مانند ایجاد و مدیریت شبکه‌های محلی و گسترده، ایجاد و مدیریت سرور‌های مختلف مانند سرور‌های ایمیل، وب، دیتابیس، فایل، چاپ، ارتباطات، امنیت و غیره آشنا می‌شوید. این دوره‌ها شما را برای شرکت در آزمون‌های مربوط به مدیریت سرور و کسب گواهی نامه‌های معتبر مایکروسافت آماده می‌کنند.

آموزش دوره ویندوز سرور mcse در توسینسوآموزش دوره ویندوز سرور mcse در توسینسو

بهترین دوره آموزش MCSA | آموزش MCSE صفر تا صد

دوره‌های آموزشی ما با قیمت مناسب و با کیفیت بالا برای شما ارائه می‌شوند. ما همچنین برای جذب بیشتر دانشجویان، کدهای تخفیف مناسبتی و ثابت را برای شما فراهم کرده‌ایم که شما می‌توانید با استفاده از آنها از دوره‌های ما با تخفیف استفاده کنید. برای خرید دوره‌های آموزشی ما، می‌توانید به بخش دوره‌های وب سایت مراجعه کنید و دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از خرید این دوره‌های آموزشی، شما می‌توانید به صورت آنلاین و آفلاین به محتوای دوره دسترسی داشته باشید و از خدمات و امکانات ما بهره مند شوید. ما همیشه در کنار شما هستیم و از پیشرفت و موفقیت شما خوشحال می‌شویم.

اگر شما هم می‌خواهید یک متخصص شبکه مایکروسافتی شوید و از فرصت‌های شغلی و حرفه‌ای بی‌نظیری که در این زمینه وجود دارد بهره ببرید، پس تعلل نکنید و همین حالا به وب سایت توسینسو مراجعه کنید و از دوره‌های آموزشی باکیفیت استفاده کنید. منتظر شما هستیم. 🙋‍♂️



منبع