قوی‌ترین شرکت هاستینگ ایران از نظر زیرساخت و تجهیزات –


از بین بیش از ۱۰۰۰ مجموعه فعال در حوزه هاستینگ کشور، تنها در حدود ۱۰۰ شرکت دارای اعتبار و اصالت کافی هستند. جالب است بدانید فضا و شرایط رقابتی به گونه‌ای پیش می‌رود که این تعداد، روز به روز کمتر شده و شرکت‌های هاستینگ معتبر به حداقل می‌رسند. از دلایل اصلی این شرایط می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • بالا رفتن سطح آگاهی کاربران و متعاقبا خرید هاست از بهترین شرکت‌های هاستینگ
  • شرایط تورمی و افزایش قابل توجه هزینه‌های شرکت هاستینگ
  • رقابتی شدن عرصه و کنار زده شدن هاستینگ‌های ضعیف توسط شرکت‌های بزرگ

و موارد متعدد دیگر…!

میزبان فا دارنده بروزترین تجهیزات هاستینگ در ایران

می توان گفت تقریبا همه شرکت‌های هاستینگ در ایران، غالبا از سرورهای نسل ۸ و ۹ استفاده می‌کنند که تجهیزات قدیمی و مستهلک محسوب می‌شوند. در این میان، شرکت میزبان فا از سرورهای نسل ۱۰ با بالاترین سطح عملکرد پردازشی بهره می‌برد. این سرورها حداقل ۵ برابر قدرتمندتر و سریع‌تر هستند و قاعدتا از پایداری بسیار بالاتری در فشارهای سنگین پردازشی دارند. علاوه بر این، میزبان فا از حافظه‌های NVMe مخصوص سرور بر روی این سرورها اسفاده می‌کند که قابلیت‌های زیر را دارند:

  • سرعت بسیار بالاتر از NVMe‌های معمولی و خانگی
  • پایداری بسیار بالاتر در برابر کار مداوم با حداکثر قابلیت
  • پاسخگویی فوق العاده سریع و آزادسازی منابع پردازشی

که این نوع حافظه‌ها را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید:

میزبان فامیزبان فا

همچنین لازم به ذکر است دلیل استفاده اغلب شرکت‌های هاستینگ از نسل ۸ و ۹ سرورها، هزینه بالای خرید سرورهای نسل جدید است که هر کدام بیش از ۴۰۰ میلیون قیمت دارند. در حالی که سرورهای نسل ۸ و ۹ در بالاترین حد، قیمتی در حدود ۱۰ الی ۲۰ میلیون دارند! بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که اکثر شرکت‌ها قدرت خرید این سرورها را ندارند. اما در شرکت میزبان فا با وجود اینکه صرف چنین هزینه هایی، فشار بسیار سنگینی را به مجموعه تحمیل می‌کند اما هدف اصلی این شرکت که ارائه سرویس‌های باکیفیت و پرسرعت است ما را بر این تصمیم، مصمم می‌کند. خبر خوب اینکه در حال حاضر، تمامی سرویس‌های مورد ارائه میزبان فا بر روی سرورهای نسل ۱۰ با حافظه NVMe مخصوص سرور قرار دارند.

خرید هاست از میزبان فا

برای خرید هاست از میزبان فا کافیست به صفحه محصولات مورد نظر زیر مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمایید. اگر چنانچه سوال یا ابهامی در خصوص ثبت سفارش و انتخاب سرویس مناسب و… داشتید می‌توانید از طریق سیستم چت آنلاین ۲۴ ساعته با ما در ارتباط باشید. لینک محصولات مورد ارائه میزبان فا به شرح زیر است:

و هاست اشتراکی میزبان فا که مناسب راه اندازی سایت و میزبانی سایت‌های کم بازدید و متوسط بازدید است.



منبع