8 نقل قول الهام بخش سلامت روان از افراد مشهور


افراد مشهور با چیزهای زیادی شناخته می شوند: کمد لباس های پر زرق و برق ، روشهای مراقبت از پوست در 12 مرحله ، ماهیچه های محکم شکمی ، فیدهای عالی اینستاگرام. اما تعدادی از ورزشکاران ، بازیگران و موسیقیدانان و دیگر چهره های برجسته با چیزی کاملاً متفاوت شناخته شده اند: حمایت از سلامت روان. این ستارگان به عادی سازی گفتگو در مورد بهزیستی روانی کمک می کنند و در این راه توصیه هایی از یک حکیم ارائه می دهند.

بر روی برخی از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های سلامت روان برخی از بزرگترین افراد مشهور عصر ما ضربه بزنید. از یادگیری نحوه نه گفتن به شروع درمان ، 10 روش برای احترام گذاشتن به سلامت روان خود و به طور کلی به شما یاد می گیرد.

درس 1: روی “شما” تمرکز کنید ، نه آنچه جهان از شما انتظار دارد.

سیمون بیلس ، ژیمناست بدنسازی پس از خروج از فینال تیم های المپیک توکیو 2020 به ESPN گفت: “ما باید بر خودمان نیز تمرکز کنیم ، زیرا در پایان روز ، ما یک انسان هستیم.” بنابراین ما باید از ذهن و خودمان محافظت کنیم. به جای اینکه فقط به آنجا بروید و آنچه جهان می خواهد انجام دهید. “

نقل قول و تصمیم بیلز توجه زیادی را به خود جلب کرده است زیرا ورزشکاران در طول تاریخ از سلامت روانی در رأس آنها برخوردار نبوده اند ، اما راشل رایت ، LMFT ، درمانگر جنسیت ، رابطه و سلامت روان ، می گوید که تمرکز بر خود در مواجهه با فشارهای اجتماعی دهه هاست که وجود دارد. او می گوید: “در سال 1955 ، دکتر آلبرت الیس از” باید “به عنوان باورهای غیر منطقی که می تواند علائم جدی ایجاد کند ، صحبت کرد.” رایت توضیح داد: “سیمون با این نقل قول بیشتر از آنچه می داند حق دارد.” “وقتی در جهان به اندازه نیاز کار می کنیم ، برای غریزه ، تجربیات ، افکار و احساسات خود ارزش قائل نیستیم. “ما باید به اندازه داخل ، اگر نه بیشتر ، به دنبال راهنمای بیرون باشیم.”

همسویی با افکار خود و شناخت بهتر خود می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که بر رفاه ذهنی شما ارجحیت دارند ، کمک کند.

درس شماره 2: هرکسی می تواند از درمان بهره مند شود.

زن در جلسه درمان

“لیلی رینهارت” بازیگر و نویسنده در مجموعه داستان اینستاگرام نوشت: “یادآوری دوستانه برای شنیدن هر کسی: درمان هرگز چیزی نیست که از آن شرم آور باشد.” “همه می توانند از مراجعه به درمانگر سود ببرند. مهم نیست چند سال سن یا “افتخار” دارید. “

رایت ثانیه این او گفت: “تقریباً همه می توانند سود ببرند.” “من یک درمانگر هستم و می خواهم به درمان بروم. او توضیح می دهد: “من درباره خودم بیشتر می آموزم ، افسردگی و اضطراب را کنترل می کنم ، به رشد خود ادامه می دهم و می دانم که کسی را دارم که در صورت نیاز با من تماس می گیرد.”

این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما این نمی تواند از حقیقت دورتر باشد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “با این حال ، بهترین زمان برای رفتن به درمان زمانی است که هیچ بحرانی وجود نداشته باشد تا بتوانید واقعاً با درمانگر خود رابطه ایجاد کنید. “سپس ، هنگامی که اتفاق بزرگتری رخ می دهد ، می دانید که فضای امنی برای پردازش هر آنچه که نیاز دارید دارید.”

درس سوم: شما افکار خود نیستید.

کریستن بل بازیگر سینما در سال 2016 نوشت: “برای من افسردگی غم نیست.” مجله TIMEدر مورد “شما روز بدی ندارید و به آغوش نیاز دارید. این یک احساس کامل و کامل از انزوا و تنهایی به من داد. ضعف او همه چیز را در بر می گرفت و تخته را برای مدار ذهنی من بست. احساس بی ارزشی می کردم ، انگار چیزی برای ارائه نداشتم ، انگار یک شکست خورده بودم. اکنون که من درخواست کمک کرده ام ، می بینم که این افکار ، البته ، نمی تواند اشتباه باشد. برای من مهم است که در این مورد صادق باشم تا افراد در موقعیت مشابه بفهمند که چنین هستند نه بی ارزش است و آنها واقعاً چیزی برای ارائه دارند. “ما همه انجام می دهیم.”

رایت نمی تواند به اندازه کافی بر اهمیت بیل تأکید کند. او توضیح می دهد: “وقتی از نظر بالینی افسرده یا مضطرب هستیم ، وقتی یکی دو روز سخت نداریم ، ذهن ما به معنای واقعی کلمه از تعادل خارج شده است ، که می تواند افکار ناخوشایند و گاهی دردناک و خطرناک را ایجاد کند.” اگر متوجه نشویم که این افکار ناشی از یک اختلال روانی است ، می توانیم تصور کنیم که آنها واقعی هستند و شروع به عمل در جهان می کنند. “

یادگیری تشخیص افکار که به شما خدمت نمی کنند یا “شما” نیستند می تواند این تفکر را خراب کند. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به شناسایی آنچه در حال رخ دادن است کمک می کند و گفتگو درمانی مداوم می تواند به درمان الگوهای تفکر منفی کمک کند. “این در واقع می تواند مغز را تغییر مسیر داده و مسیرهای عصبی جدیدی را برای افکار سالم تر و دقیق تر ایجاد کند.”

درس 4: به خودتان اجازه دهید همه اینها را تجربه کنید.

ونا در مجله ای با یک فنجان قهوه کنار پنجره اش می نویسد ، و نحوه دستیابی به تعادل بین کار و زندگی را نشان می دهد

لیکو ، موسیقیدان در سال 2019 در اینستاگرام فاش کرد: “من از غم در دو سال گذشته بسیار سازنده استفاده کردم.” “هنگامی که روی صادق بودن از نظر احساسی کار کردم ، از اندوه به عنوان ابزاری برای قدردانی استفاده کردم. “من تحقیر شده و سپاسگزارم که می توانم این احساسات را احساس کنم ، زیرا می دانم که به دلیل ناراحتی ام ، قادر خواهم بود احساس شادی کنم.”

رایت پایبند این ایده است و به ما یادآوری می کند که نمی توانیم به صورت گزینشی احساسات را خفه کنیم. او توضیح می دهد: “اگر احساساتی را که دردناک تر هستند یا احساس آنها دشوارتر است حذف کنیم ، آنهایی را که احساس خوشمزه می کنند و خیلی مشتاق آنها هستیم ، مانند لذت ، شادی و شادی ، حذف می کنیم.” “لیکو توضیح می دهد که می تواند احساس شکرگزاری بیشتری داشته باشد زیرا ظرفیت احساس خود را افزایش داده است. “احساس غم و اندوه ، او بیشتر از همیشه احساس می کند.”

یافتن یک راه سازنده برای کمک به هدایت احساسات شما می تواند به شما کمک کند ، خواه خاطرات روزانه باشد ، هم عکاسی ، تمرین یا راههای مثبت دیگر.

درس شماره 5: از صحبت کردن در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر زن دمی لواتو گفت برش دادن در سال 2017 ، “توصیه ای که به کسی می کنم که بی سر و صدا می جنگد این است که شما نباید چنین زندگی کنید.” لواتو ، که در مورد مشکلات آنها با سلامت روان صحبت می کرد ، گفت: “شما نباید در سکوت بجنگید. شما می توانید سکوت کنید. “تا زمانی که در مورد آن با کسی صحبت کنید ، می توانید با سلامت روانی خوب زندگی کنید ، زیرا به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با افراد بسیار مهم است تا بتوانید به کمک مورد نیاز خود برسید.”

رایت موافق است که صحبت کردن می تواند یک تغییر جهانی در سلامت روانی شما ایجاد کند. با وجود این واقعیت که از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال نوعی بیماری روانی را تجربه می کند ، طبق گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، “ما فکر می کنیم ما تنها کسانی هستیم که تا به حال رنج را تجربه کرده ایم.” این به نوبه خود احساسات و افکار منفی بیشتری را ایجاد می کند.

رایت می گوید: “با این حال ، وقتی ما مبارزات خود را به اشتراک می گذاریم ، به افرادی که دوست ندارند اجازه می دهیم که بخواهند برای ما ظاهر شوند و به دیگران در آنجا نشان دهند که رنج و مبارزه بخشی از زندگی است.”

درس شماره 6: نه گفتن اشکالی ندارد.

خوب ، شما قبلاً این را شنیده اید ، اما آیا حتی از خود مادر هیولا قانع کننده تر به نظر نمی رسد؟

لیدی گاگا در اجلاس انقلاب 2015 فاش کرد: “من شروع کردم به نه گفتن”. “من این کارو نمی کنم.” “من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” “من آن عکس را نمی کشم ، به آن رویداد نمی روم ، روی آن نمی ایستم زیرا این چیزی نیست که من برای آن دفاع می کنم.” و به آرامی اما مطمئناً یادم آمد که چه کسی هستم. و سپس به خانه می روید ، در آینه نگاه می کنید و با خود می گویید: “بله. میتونم باهاش ​​بخوابم شما هر شب. “به خاطر آن شخص ، من آن شخص را می شناسم.”

به گفته رایت ، رضایت ابدی از مردم راهی مطمئن برای از دست دادن خود در کسی (یا چیزی) است. او می گوید: “وقتی بله یا خیر به روشنی می گوییم ، به خود و مرزها ، حدود و ترجیحات خود احترام می گذاریم.”

بر اساس تحقیقات ، تعیین مرزها همچنین می تواند به شما در جلوگیری از خستگی که در حال افزایش است ، کمک کند.

درس هفتم: استراحت به معنی شکست نیست.

در بیانیه ای اختصاصی به مردم در سال 2019 ، سلنا گومز خواننده و بازیگر زن دو درس مهم برای ما گذاشت. اول ، این که سلامت روان و سلامت جسمانی به طور پیچیده ای با هم ارتباط دارند:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش متوجه شدم مبتلا به لوپوس هستم ، بیماری که می تواند افراد را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد. “من دریافتم که اضطراب ، حملات وحشت زدگی و افسردگی می توانند عوارض جانبی لوپوس باشند که می تواند چالش های خود را ایجاد کند.”

وی همچنین با بیان اینکه کاهش سرعت کار اشکالی ندارد ، گفت: من می خواهم فعال باشم و بر حفظ سلامتی و خوشبختی خود تمرکز کنم و تصمیم گرفته ام که بهترین راه برای استراحت اندکی است.

رایت می گوید: “داشتن شجاعت برای دفاع از این نگرش بسیار بزرگ است ، اما بسیار ضروری است.” “جامعه ما است مثل آن بهره وری متمرکز شده است که این باید یک بحث باشد. تعطیلات به همان اندازه مهم است که کجا هستید ساختاو توضیح می دهد: “همانطور که ارتباطات شامل گفتار و شنیدن می شود – وجود به عنوان یک انسان شامل ایجاد و موجود است.” “به هر حال ، ما یک انسان هستیم موجودات، غیر بشر رویه ها

درس هشتم: با دوستان خود تماس بگیرید.

تماس تصویری مرد با زن

در حال حاضر بدنام او نیویورک تایمز مگان مارکل همه ما را به چالش کشید تا “متعهد شویم از دیگران بپرسیم:” خوب هستی؟ ”

او نوشت: “مهم نیست که چقدر اختلاف نظر داریم ، مهم نیست که چقدر از نظر جسمی با هم فاصله داریم ، حقیقت این است که ما بیش از هر زمان دیگری به هم متصل هستیم ، به خاطر همه چیزهایی که در این سال به صورت فردی و جمعی متحمل شدیم.”

تمرین پرسیدن حال دیگران از آنها در واقع انجام این کار هم در لحظه و هم به عنوان راهی برای عادی سازی گفتگوها در مورد بهزیستی ذهنی و احساسی ، چه در محل کار و چه با دوستان و خانواده مفید است. حتی ظاهراً قوی ترین افرادی که می شناسید ممکن است برای تکیه گاه به شانه نیاز داشته باشند.

رایت گفت: “انسانها حیوانات جمع و جوری هستند و ما از نظر روانی از این ذهنیت تکامل نگرفته ایم.” “بیماریهای روانی مانند اضطراب و افسردگی ، در میان سایر موارد ، نشانه ای از انزوا و تنهایی دارند. وقتی با افرادی که ما را دوست دارند در ارتباط هستیم ، احتمالاً در مسیر خود باقی می مانیم و حمایت خود را ادامه می دهیم. “



دیدگاهتان را بنویسید