5 نکته فوق العاده ساده اما بسیار م healthثر برای سلامت روان


در مورد UM برای HUM سپتامبر 2021 ، ما نکات بهداشت روانی را به اشتراک می گذاریم که برای ارتقاء استقامت و بهزیستی از طریق مراقبت از خود اختصاص داده می شود.

غمگین؟ تحت استرس؟ خسته؟ تو تنها نیستی. هر چه زندگی ما شلوغ تر باشد ، توقف و اطمینان از اینکه ما بهزیستی روانی و احساسی خود را در اولویت قرار می دهیم ، چالش برانگیزتر است. بنابراین ، سلامت روان به اندازه سلامت جسمی مستحق مراقبت و توجه است. خوشبختانه ، جمع آوری پیروزی های کوچک رفاهی هر روز ساده تر از آن چیزی است که تصور می کنید.

به خواندن ادامه دهید تا برخی از بهترین نکات مربوط به سلامت روان را که ما (و علم!) پشت سر گذاشته ایم کشف کنید.

5 نکته در مورد سلامت روان که واقعاً مثر است

در اینجا برخی از نکات مراقبت از سلامت روان ما را مشاهده می کنید.

1. روز را با مدیتیشن صبحگاهی شروع کنید

اگر روز را با جستجوی تلفن ، توقف برای قهوه و عجله برای شروع کار شروع می کنید ، ممکن است بخواهید در روال نیمه شب خود تجدید نظر کنید.

برای جایگزینی کمتر تند ، سعی کنید صبح خود را با یک تمرین ساده مدیتیشن شروع کنید. برای شروع از مزایای آرامش بخش اولیه مدیتیشن ، کوچک ، مثلاً پنج تا 10 دقیقه شروع کنید. به جای اینکه خود را مجبور به مدیتیشن برای مدت طولانی کنید ، داشتن تمرین مداوم بسیار مهم است. می توانید مدیتیشن آرام انجام دهید ، برنامه مورد علاقه خود را هدایت کنید یا به سادگی قصد یا تأییدی را برای هدایت روز خود تعیین کنید. (اعتماد کنید: آماده سازی صبح و ایمیل های شما می توانند منتظر بمانند!)

2. برو صحبت کن

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، زمانی را برای ورزش و احساسات خوب اختصاص دهید ، با دوستان خود قدم بزنید یا هنگام قدم برداشتن با آنها تماس بگیرید. نه تنها مزایای افزایش خلق و خو را دریافت خواهید کرد. گذراندن در خارج از منزل (با تشکر از شما ، طبیعت!) ، بلکه دوز سالم ارتباط ، مثبت اندیشی و حمایت انسانی.

3. استراحت کنید

PSA: شما باید از محل کار استراحت کنید! خستگی یک مسئله واقعی است که در سال 2019 توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک پدیده حرفه ای شناخته شد. چه چند استراحت کوتاه در طول روز کاری خود داشته باشید و چه از تمرینات بوکس مانند تکنیک پومودورو برای افزایش بهره وری و مدیریت همزمان استرس استفاده کنید ، استراحت برای مراقبت از خود در هنگام کار ضروری است.

همچنین ، برای تشویق تعادل بهتر بین کار و زندگی ، حتماً در صورت داشتن تعطیلات استراحت کنید و به خود اجازه دهید که در صورت نیاز ، یک روز را برای سلامت روان اختصاص دهید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که استراحت به درک کیفیت زندگی بالاتر کمک می کند ، که هر دوی شما به طور شبانه روزی به نفع شما خواهد بود. (بله ، حتی اگر محل اقامت باشد.)

4. خود مراقب مراقبت از خود باشید

یکی دیگر از نکات ضروری سلامت روان این است که زمان کافی را برای تفکر و سکوت اختصاص دهید. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای استراحت و بازیابی از خواسته های شغل ، روابط و مسئولیت های خود دارید.

برای ادامه کار ، ممکن است بخواهید تمرین روزنامه خود را شروع کنید. نوشتن افکار ، ایده ها و افکار خود – اعم از مثبت و منفی – به شما این امکان را می دهد تا در حال حاضر باقی بمانید ، صادقانه به خودتان گزارش دهید و پیروزی های خود را در زمینه های سلامتی و بهبود در طول زمان پیگیری کنید.

5. استرس را با سازگارکننده ها مدیریت کنید

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر سلامت روان شما دارد که نباید از آن غافل شوید. در واقع ، آیا می دانستید غذاهای خاصی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل های مدیریت استرس که شامل عوامل سازگار مانند ashwagandha و rhodiola rosea هستند ، تقویت کنید. سازگار کننده ها باعث می شوند ذهن و بدن شما در برابر عوامل استرس زا (جسمی ، احساسی ، محیطی و غیره) مقاوم تر شود ، بنابراین شما از حمایت بیشتری برای حفظ آرامش ، خونسردی و جمع آوری در هنگام بروز چالش ها برخوردار خواهید بود.

HUM دو مکمل سازگاری عالی برای کمک به مدیریت استرس ارائه می دهد: Calm Sweet Calm (به شکل آدامس گیلاس ashwagandha خوشمزه) و Big Chill (مکمل گل رز Rodiola).

خط پایین

با رعایت یکی ، برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (علاوه بر موارد دلخواه) ، برای مقابله با استرس ، خستگی و موارد دیگر مجهزتر خواهید شد. بنابراین ، ضروری است که اهمیت یک روال مداوم مراقبت از خود را تشخیص دهید-زیرا ، به هر حال ، ذهن شما واقعاً اهمیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید