پابجی بازها به خاطر این ۶ دلیل نمی‌توانند برنده بازی باشند! –


پابجی (PlayerUnknown’s Battlegrounds: PUBG) یک بازی آنلاین در سبک بتل رویال است که در آن ۱۰۰ بازیکن در یک جزیره بزرگ فرود می‌آیند و برای زنده ماندن با یکدیگر مبارزه جانانه می‌کنند. هدف نهایی بازی این است که آخرین بازیکن یا تیم زنده مانده باشید. در ابتدای بازی، شما به همراه ۹۹ نفر دیگر در هواپیما سوار هستید و باید با چتر نجات روی جزیره فرود بیایید. شما باید با سایر بازیکنانی که به همراه شما در جزیره حاضر می‌شوند مبارزه کرده و آنها را از بین ببرید تا بتوانید به عنوان آخرین بازیکن یا تیم حاضر در جزیره، برنده بازی شوید. برخی از بازیکنان پابجی علیرغم برخورداری از تجربه بالا و انجام دست‌های متعدد این بازی، همچنان نمی‌توانند برنده شوند. دلایل مختلفی برای شکست این افراد در بازی پابجی وجود دارد که شاید خود آن‌ها از آن بی‌خبر باشند. از این رو، ما در این بخش سعی کرده‌ایم به ۶ دلیل اصلی و کمتر گفته شده که باعث عدم پیروزی بازیکنان در بازی PUBG می‌شوند بپردازیم. در ادامه ما به معرفی سایت جیب استور که دارای قسمت‌هایی از جمله پرداخت‌های بین الملی و خرید گیفت کارت است، خواهیم پرداخت.

۱. انتخاب محل فرود نامناسب در جزیره

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث ایجاد مشکل در بازی پابجی و سخت شدن کار بازیکن می‌شود، انتخاب اشتباه محل فرود است. شما باید در ابتدای بازی، محل فرود خود را عاقلانه انتخاب کنید تا در حین بازی با ساده‌ترین حالت ممکن روبرو شوید. در همین رابطه، توصیه می‌کنیم مکان‌هایی را انتخاب کنید که احتمال پیدا کردن تجهیزات و سلاح‌های خوب در آنها بیشتر است. این مکان‌ها معمولاً خلوت‌تر از سایر بخش‌ها بوده و بازیکنان کمتری در آن حضور پیدا می‌کنند. از این رو از فرود آمدن در مکان‌های پرتردد و شلوغ خودداری کرده و سعی کنید بازی را از محلی که افراد کمتری در آن حضور دارند آغاز کنید.

۲. حرکات اشتباه پس از فرود و حمل تجهیزات اضافی

اینکه بعد از فرود آمدن چه عکس العملی از خود نشان دهید، نکته دیگری است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. اولین کاری که بعد از فرود بایستی انجام دهید، یافتن سلاح‌ها و تجهیزات است. از این رو سعی کنید سریعاً به دنبال تجهیزات و سلاح بگردید و در ابتدای بازی از درگیری با سایر بازیکنان خودداری کنید. چرا که اگر با سایر بازیکنان درگیر شوید، هم امکان کشته شدن تان وجود دارد و هم به این دلیل که هنوز تجهیزات مناسبی در اختیار ندارید، ممکن است در نبردهای رو در رو شکست را قبول کنید. به همین خاطر به یاد داشته باشید در ابتدا خود را تا دندان مسلح کنید و تا حد امکان از ایجاد درگیری و نبرد با دیگر بازیکنان دوری کنید. البته استفاده از تجهیزاتی که چندان به کارتان نمی‌آیند، تنها باعث کندتر شدن حرکت شما خواهند شد. به همین خاطر سعی کنید از حمل تجهیزات اضافی که فقط باعث کند شدن شما می‌شوند خودداری کنید. این نکته راز برنده شدن شما در بازی محبوب پابجی است.

۳. حضور در محل‌های شلوغ و استفاده اشتباه از سلاح ها

خرید یوسی پابجی به ارزان ترین قیمت | جیب استورخرید یوسی پابجی به ارزان ترین قیمت | جیب استور

این که بیشتر در کدام محل‌ها حضور پیدا کنید، نمایانگر استراتژی شما برای برنده شدن است. اکثر بازیکنان برنده، معمولاً از پناهگاه و پوشش‌های مناسب برای قرار گرفتن در وضعیت شلیک به دشمنان استفاده می‌کنند. این یعنی این افراد از مواجه مستقیم با سایر بازیکنان اجتناب کرده و سعی می‌کنند دور از چشم سایرین، به آن‌ها آسیب وارد کنند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم در مکان‌های مرتفع و مشرف به زمین بازی قرار بگیرید تا تمام حرکات بازیکنان را بدون این که از حضورتان مطلع شوند در نظر داشته باشید. البته کمین کردن برای مدت زمان طولانی اصلاً استراتژی درستی نبوده و بهتر است هر از چند گاهی محل خفای خود را تغییر دهید تا همچنان ناشناس باقی بمانید. علاوه بر این، از قرار گرفتن در محل‌های اختفایی که می‌دانید سایر بازیکنان ممکن است در آن حضور داشته باشند، خودداری کرده و در این رابطه هوشمندانه عمل کنید. اگر در محل کمین قرار گرفته و حرکت حریف را مدنظر دارید، باید از سلاح مناسب که «اسلحه تک تیرانداز» است برای کشتن آن‌ها استفاده کنید. در واقع بکارگیری سلاح مناسب در موقعیت‌های مختلف نیز مورد دیگری است که اگر با قرار گرفتن در موقعیت مناسب همراه شود، پیروزی شما را تضمین خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی: بهترین گان‌های پابجی در سال ۲۰۲۴

۴. عدم توجه به دایره امن بازی و دور ماندن از آن

مفهوم دایره امن در بازی پابجی به مناطقی اشاره دارد که معمولاً کمتر از سایر بخش‌ها دچار تشویش و نبرد حریفان شده و امنیت بیشتری دارد. در هر نقشه، چند محدوده امن وجود دارد که اگر آن‌ها را شناسایی کرده و در آن‌ها باقی بمانید، می‌توانید شانس زنده ماندن خود را افزایش دهید. از این رو، همیشه مراقب محدوده امن بازی باشید و سعی کنید در آن حضور پیدا کنید. قرار گرفتن در خارج از محدوده امن بازی شاید برای شما هیجان نبردهای تک به تک و جنگ افروزی را به همراه داشته باشد، اما احتمال کشته شدن را نیز افزایش خواهد داد. با گذشت زمان، دایره امن کوچک‌تر می‌شود و اگر در آن حضور نداشته باشید، امکان باختن تان افزایش می‌یابد. یک استراتژی مهم برای موفقیت در بازی PUBG استفاده از این نقاط امن است. به همین خاطر حتماً این مسئله را به خاطر داشته باشید.

۵. عدم بکارگیری تجهیزاتی نظیر هدفون و نداشتن تمرکز کافی

یک نکته بسیار جالب در بازی پابجی، وجود صدای پای بازیکنان است. به طوری که اگر بازیکنی نزدیک شما شود، می‌توانید از صدای پای او نزدیک شدنش را تشخیص دهید. به همین خاطر توصیه می‌کنیم از هدفون برای شنیدن صدای پای دشمنان و سایر صداهای محیطی استفاده کنید تا هم تمرکز بیشتری در بازی داشته باشید و هم بتوانید با دقت عمل بیشتری بازی را ادامه دهید. انجام این کار به شما کمک می‌کند تا از موقعیت دشمنان آگاه شده و از غافلگیر شدن جلوگیری کنید. افرادی که با دقت به صدای پای بازیکنان توجه می‌کنند، به خوبی متوجه حرکت آن‌ها می‌شوند و می‌توانند موقعیت خود را نسبت به حریفان تغییر دهند. هدفون‌هایی که از قابلیت نویزگیری برخوردار هستند، به شما در داشتن تمرکز حداکثری و شنیدن دقیق‌ترین صداهای محیطی کمک زیادی می‌کنند. تجهیزاتی مانند هدفون باعث می‌شوند در طول بازی تمرکز خود را به خوبی حفظ نموده و از انجام کارهایی که باعث پرت شدن حواستان می‌شود خودداری کنید.

۶. عکس العمل‌های هیجانی و عدم صبر و حوصله

داشتن صبر و حوصله، کلید موفقیت شما در بازی‌های استراتژیک نظیر پابجی است. البته صبر و حوصله به این معنی نیست که از انجام واکنش‌های سریع و لحظه‌ای بپرهیزید؛ بلکه به این معنی است که باید با صبوری، بهترین تصمیم را در بهترین لحظه بگیرید و از عجله کردن در مواقع حساس خودداری کنید. شلیک‌های بی‌هدف یکی از نشانه‌های عجول بودن است. شلیک‌هایی که بی‌هدف هستند، باعث لو رفتن موقعیت مکانی شما شده و دشمنان را از مکان تان آگاه می‌سازند. از این رو، سعی کنید حتماً در بهترین موقعیت و فرصت مناسب برای شلیک به دشمنان استفاده کنید. همچنین شما باید همواره نسبت به محیط اطراف خود آگاه باشید و به دنبال نشانه‌های حضور دشمنان باشید. حرکات ناگهانی و غیرقابل پیش بینی، شلیک‌های بی‌هدف، تغییرهای ناگهانی موقعیت مکانی و حضور بی‌مورد در مکان‌هایی که هیچ پوششی در اطراف شان وجود ندارد، از دلایل اصلی شکست بازیکنان و عدم موفقیت آن‌ها در بازی PUBG است.

سخن پایانی

خرید UC پابجی در سریعترین زمان + ارزان + فوری | جیب استورخرید UC پابجی در سریعترین زمان + ارزان + فوری | جیب استور

توجه به این ۶ نکته، تا حد زیادی موفقیت شما را در بازی پابجی تضمین می‌کند. همچنین اگر قصد دارید تجربه هیجان انگیزتری از بازی PUBG داشته و به سلاح‌ها و تجهیزات خاص دسترسی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما خرید یوسی پابجی از فروشگاه جیب استور است. یوسی ارز اصلی داخل بازی است که به کمک آن می‌توانید سلاح‌های بیشتر، اسکین‌های جذاب و منحصر به فرد و ده‌ها آیتم و قابلیت اختصاصی دیگر را در اختیار داشته باشید. برای خرید و تحویل فوری یوسی پابجی با قیمت ارزان، همین حالا وارد فروشگاه جیب استور شده و از بین پکیج‌های متنوع یوسی پابجی، محصول موردنظر خود را انتخاب کنید.



منبع