معرفی دو برنامه کاربردی InShot Pro Apk و Alight Motion Mod Apk –


این محتوا توسط تیم تحریریه آی‌تی‌ایران تهیه نشده و مسئولیت بررسی صحت ادعاهای مطرح شده با شخص مخاطب است.

اگر شما علاقه زیادی به طراحی گرافیک دارید، اما نمی‌دانید چگونه طراحی خود را حرفه‌ای و منحصربه‌فرد کنید می‌توانید از Motion Pro که یک برنامه طراحی گرافیک متحرک حرفه‌ای است استفاده کنید. همچنین بعد از آن شما را با قوی‌ترین ویرایشگر فیلم و عکس اندروید یعنی برنامه InShot Pro آشنا می‌کنیم تا با ویژگی‌های جذاب و کمتر شناخته‌شده‌ی این دو برنامه بیشتر آشنا شوید.

 درباره برنامه Alight Motion Pro Apk

 Alight Motion به‌عنوان یک برنامه ویرایش ویدئو شناخته می‌شود که توسط Alight Creative منتشر شده است.  اگرچه این اپلیکیشن مدت زیادی است که منتشر شده، اما به دلیل رابط کاربری آسان، همیشه انتخاب اول کاربران در گوگل‌پلی است.  رابط کاربری Alight Motion Mod Apk برای همه جذاب و کاملاً رایگان است.  کاربران می‌توانند از Alight Motion برای ویرایش ویدئوها با گرافیک حرفه‌ای یا ایجاد ویدئو از بسیاری از عکس‌های مختلف بر اساس ترجیحات خود استفاده کنند.

 ویژگی‌های برنامه Alight Motion

 این برنامه دارای مجموعه عظیمی از افکت‌های شگفت‌انگیز برای فیلم‌ها و تصاویر است.  ویدئوهای شما با جلوه‌های چشم‌نواز جذاب‌تر و منحصربه‌فرد می‌شوند و به‌راحتی می‌توانید حاشیه‌ها و سایه‌ها را به فیلم‌های خود اضافه کنید.  به طور خاص،  Alight Motion همچنین جلوه‌های اعوجاج  (Distortion / Warp)  را برای جذاب‌تر و جدیدتر کردن ویدئوهای شما فراهم می‌کند.  اثرات گسترده‌ای مانند Swirl وجود دارد که یک گرداب ایجاد می‌کند.

Wave Warp  که تاب یا حرکت موجی ایجاد می‌کند، یا Pinch / Bulge  که بر روی یک نقطه محدب یا مقعر در تصویر تمرکز می‌کند.  ویدئوی شما در حالت ترکیبی مرموز، تار یا دارای جلوه‌های عمق بیشتری خواهد بود.  کاربران می‌توانند زمان نمایش را به طور کامل تراز کنند و از افکت‌های مختلف میکس در یک ویدئو استفاده کنند.

 InShot Pro چیست؟

  InShot Pro معروف‌ترین اپلیکیشن ویرایش ویدئو است که توسط InShot inc توسعه و منتشر شده است.  مردم می‌توانند ویدئوهای خود را در اینجا با استفاده از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خیره‌کننده ارائه شده توسط آن ویرایش کنند.  کاربران می‌توانند با افزودن عکس‌های مختلف خود بهترین ویدئو را بسازند و با استفاده از Inshot Pro Mod Apk ویدئوهای خود را با چند مرحله ساده ویرایش کنند.

 در InShot pro، پس از ایجاد یا ویرایش ویدئوها، افراد می‌توانند به‌راحتی با فشاردادن دکمه اشتراک‌گذاری، این ویدئوها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند، سپس برنامه موردنظر خود را برای اشتراک‌گذاری انتخاب کنند و پس از آن، مخاطب را انتخاب کنند.

Inshot Pro Mod Apk

 آیا مردم می‌توانند موسیقی را با برنامه InShot اضافه کنند؟

 بله، افراد می‌توانند با استفاده از این برنامه شگفت‌انگیز موسیقی اضافه کنند.  این برنامه به افراد امکان می‌دهد موسیقی و جلوه‌های صوتی موردنظر خود را به آثار هنری خود اضافه کنند.

 آیا نصب apk کرک شده InShot ایمن است؟

 بله، این اپلیکیشن کاملاً امن است. این برنامه با بدافزارها، ویروس‌ها و غیره به دستگاه‌های آنها آسیب نمی‌رساند.

سخن پایانی

هر دو برنامه قابلیت‌های حرفه‌ای خود را فقط در نسخه غیر رایگان ارائه می‌دهند و به دلیل عدم دسترسی در ایران به سیستم پرداخت، لینک دانلود mod apk را برای هر برنامه نیز قرار داده‌ایم تا بصورت کاملا رایگان از امکاناتشان بهره مند شوید و نیازی نباشد تا هر ماه برای استفاده از انها هیچ مبلغی بپردازید.