زمان احتمالی رونمایی از گلکسی اس۲۳ فاش شد –


به نظر می‌رسد که سامسونگ به طور ناخواسته، زمان رونمایی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس۲۳ خود را اعلام کرده است.  

بر اساس اطلاعاتی که در نسخه کلمبیایی وب‌سایت سامسونگ منتشر شده، این غول فناوری کره‌ای در نخستین روز ماه آینده میلادی یعنی یکم فوریه از این کهکشانی‌های جدید رونمایی خواهد کرد.

در این وب‌سایت عبارت «لحظات حماسی در راه است» برای مدتی نقش بسته بود که اسکرین‌شایت‌هایی از آن در فضای وب منتشر شده است. البته طولی نکشید که این بنر از صفحه کلمبیایی وب‌سایت سامسونگ حذف شد.  

هرچند در این تصویر، به طور دقیق به رونمایی از مدل‌های گلکسی اس۲۳ اشاره‌ای نشده اما نشان می‌دهد که این مدل‌ها مجهز به دوربین سه گانه خواهند بود.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، برگ‌ها و گل‌های موجود در حاشیه این تیزر، رنگ‌هایی را نشان می‌دهد که پیشتر در رندرهای لورفته از این گوشی نیز مشاهده شده بود. به نظر می‌رسد که گلکسی اس۲۳ و گلکسی اس۲۳ پلاس با رنگ‌های سبز و یاسی نیز عرضه خواهند شد.  

جدای از این درز اطلاعات ناخواسته، پیشتر نیز برخی منابع خبری از رونمایی گلکسی اس۲۳ در هفته نخست فوریه خبر داده بودند. مراس‌می‌تحت عنوان Galaxy Unpacked که گفته می‌شد در هفته نخست فوریه و در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد.

اگر خاطرتان باشد، سامسونگ مدل‌های گلکسی اس۲۲ خود را نیز طی رویدادی در نهم فوریه ۲۰۲۲ معرفی کرد. طبق آخرین گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد تراشه‌های سری اگزینوس خود را کنار بگذارد و از پردازنده جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در نسخه جهانی گلکسی اس۲۲ استفاده کند.  

گفته می‌شود که نسخه‌های قابل عرضه در آسیا و کشورهای اروپایی همچنان مجهز به پردازنده اگزینوس روانه بازار خواهند شد اما مدل‌های اختصاص یافته برای ایالات متحده، به پردازنده شرکت کوالکام مجهز خواهند بود.  

در خصوص مشخصات این گوشی باید گفت برخی منابع خبری مدعی شدند گلکسی اس۲۳ دارای یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود و مدل‌های پایه گلکسی اس۲۳ و اس۲۳ پلاس با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.