رونمایی از پلتفرم جدید «بیت‌پین» همزمان با ری‌برندیگ –


بیت‌پین به عنوان یکی از پلتفرم‌های امن معاملات رمزارز، در گامی تازه اقدام به ری‌برند کرد؛ به این ترتیب قرار است ضمن حفظ هویت اصلی، رویکرد نوین و آینده‌نگر این شرکت نیز در برند آن بازتاب پیدا کند. همچنین با هدف پاسخ بهتر به نیاز کاربران، امکانات و ابزارهای جدیدی نیز به این پلتفرم افزوده شده است.

به گزارش روابط عمومی بیت‌پین، این شرکت همزمان با اعلام خبر ری‌برند خود، از پلتفرم جدید خود با ظاهر و امکانات متفاوت نیز رونمایی کرده است. کنترل ریسک معامله در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، مستلزم آن است که کاربر یه پلتفرمی مجهز و مطمئن دسترسی داشته باشد و بتواند متناسب با نیاز خود، از ابزارهای مناسب برای تحلیل و معامله استفاده کند. در همین راستا بیت‌پین تصمیم گرفت تا خود را با نیازهای جدیدی که کاربران این بازار إحساس می‌کنند، بیش از پیش هماهنگ کند و در راستای همسو شدن با رویکرد نوین این بازار، تغییراتی در برند و پلتفرم خود ایجاد کند.

بیت‌پین به عنوان یکی از شرکتهای مجاز فعال در زمینه مبادله ارز دیجیتال، در سالهای اخیر فعالیت خود توانسته اعتماد کاربران زیادی را جلب و پاسخگوی نیازهای معاملاتی آنها باشد. به لطف امکانات مقبول این پلتفرم، حالا بیت‌پین به یکی از گزینه‌های اصلی کاربران -از مبتدی تا حرفه‌ای- به حساب می‌آید. در همین راستا و با هدف جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران، این شرکت تغییرات تازه‌ای در برند خود ایجاد کرده و با ایجاد پلتفرمی با ظاهری تازه و اضافه کردن ابزارها و امکانات کاربردی به آن، در صدد کسب سهمی بیشتر از بازار معاملاتی ارزهای دیجیتال در ایران است.

پیش از این بیت‌پین با ویژگی‌های نوین خود، ابزارهای معاملاتی حرفه‌آی مورد نیاز کاربران را در اختیار آنها قرار می‌داد و همزمان امکاناتی برای ساخت کارت هدیه و مشاهده هیت مپ بازار کریپتوکارنسی نیز ایجاد کرده بود. این شرکت همچنین با ایجاد یک آکادمی آموزشی، در صدد بهبود سطح دانش و مهارت حرفه‌ای کاربران بوده است.

بازآفرینی برند برای خلق تجربه‌ای نوین

از همین رو و با هدف خلق تجربه و تصویری نوین از این برند و ارائه خدمات جذاب و به‌روزتر، این پلتفرم اقدام به بازآفرینی برند خود کرده است. در این بازآفرینی، نشان اصلی برند و ظاهر سایت و اپلیکیشن بیت‌پین، تغییرات گسترده‌ای داشته است.

یکی از دلایل اصلی این تغییر، دستیابی به اهداف متصور شده با برند قبلی و تلاش برای گسترش دیدگاه‌ها در جهت گسترش برند بوده است. این تغییرات با هدف بهبود زنجیره ارزش و ایجاد محیطی امن و مطمئن برای انجام معاملات اعمال شده‌اند. این اقدام به معنای تکمیل و بهبود خدمات ویژه کاربران است و  باعث افزایش اطمینان و رضایت معامله‌گران ایرانی ارزهای دیجیتال خواهد شد.

بهبود تجربه کاربری بیت‌پین
بهبود تجربه کاربری بیت‌پین

گامی در جهت بهبود تجربه کاربری

بازآفرینی تصویر بیت پین همراه با ارائه قابلیت‌های جدید و ارتقا امکانات قبلی پلتفرم معاملاتی این شرکت بوده است. از جمله این تغییرات می‌توان به بهبود تجربه کاربری، افزایش سرعت محصول، افزایش تعداد کوین‌های قابل معامله، ارائه صفحه ترید جدید و حرفه‌ای، کاهش کارمزد، افزایش سرعت واریز و برداشت و همچنین تسریع فرآیند احراز هویت اشاره کرد. این تغییرات به منظور بهینه‌سازی تجربه کاربران و ارائه خدمات بی‌نقص به آن‌ها طراحی و اجرا شده‌اند.

تلاش برای خلق ارتباطی موثرتر با کاربران

بازآفرینی تصویر بیت پین فقط به بهبود محصول محدود نمی‌شود، بلکه تغییرات چشمگیری در لحن و روش‌های اطلاع‌رسانی بیت پین نیز صورت گرفته است. این تغییرات به منظور ارتباط بیشتر و موثرتر با کاربران و دریافت سریع و مستقیم‌تر اطلاعات مورد نیاز توسط کاربران طراحی و اجرا شده‌اند. در این راستا، بیت پین تلاش کرده است تا با استفاده از ابزارها و روش‌های مدرن ارتباطی، اطلاعات مورد نیاز کاربران را به صورت سریع و مستقیم به آن‌ها ارائه دهد. این تغییرات نه تنها به افزایش رضایت کاربران کمک می‌کند، بلکه باعث می‌شود کاربران به راحتی و بدون دردسر به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

قابلیت‌های نسخه جدید صرافی بیت پین

در نسخه جدید پلتفرم معاملاتی بیت‌پین، چیدمان بخش‌های مختلف با هدف بهبود عملکرد و راحتی هرچه بیشتر تریدرها، تغییر کرده و دسترسی ساده‌تر و سریع‌تری برای کاربر فراهم شده تا کاربران با لذت بیشتری به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. در ادامه فهرستی از سرویس‌ها و قابلیت‌های جدید صرافی ارز دیجیتال بیت پین را مشاهده می‌کنید:

  • ارائه قابلیت زنگوله برای مانیتور دائمی بازار
  • ارائه حرفه‌ای‌ترین کارنامه معاملاتی در ایران
  • بهبود تجربه کاربری
  • بهبود سرعت پلتفرم
  • افزایش رمزارزها در بخش خرید آسان و پلتفرم
  • صفحه ترید جدید و حرفه‌ای
قابلیت‌های نسخه جدید صرافی بیت پین
قابلیت‌های نسخه جدید صرافی بیت پین

اضافه شدن قابلیت زنگوله، برای مانیتور دائمی بازار

زنگوله، نوعی ابزار اعلان تغییر قیمت ارز دیجیتال برای مطلع شدن از رسیدن ارزش ارزی دیجیتال به قیمتی خاص در بازار است. برای استفاده از این قابلیت می‌توانید از بخش تنظیمات حساب کاربری خود، روی عبارت زنگوله کلیک کرده و پس از انتخاب بازار و نوع روند قیمتی (افزایش یا کاهش)، قیمت موردنظر خود را مشخص کرده و در بخش نوع ارسال، ایمیل را انتخاب کنید.

به همین سادگی شما می‌توانید بدون سر زدن به بازار یا چک کردن نمودارها، به محض رسیدن قیمت ارز دیجیتال دلخواهتان به ارزشی که مد نظرتان است، با خبر شوید

ارائه حرفه‌ای‌ترین کارنامه معاملاتی در ایران

کارنامه؛ ابزاری جدید و منحصربه‌فرد در صرافی ارز دیجیتال بیت پین است که امکان مشاهده و بررسی درصد سود و زیان دارایی رمزارزی کاربر را در بازه‌ای مشخص فراهم می‌کند.

کارنامه بیت پین از همان مفهوم PNL یا پی ان ال گرفته شده و در واقع، معیاری اساسی برای تریدرها و سرمایه‌گذاران است تا بتوانند عملکرد مالی خود را پیگیری کرده و در معاملات بعدی تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند. برای استفاده از قابلیت کارنامه در صرافی ارز دیجیتال بیت پین، کافی است تا پس از وارد شدن به حساب کاربری خود، به قسمت کیف پول وارد شده و روی عبارت کارنامه کلیک کنید.

در بخش داشبورد دارایی، موجودی فعلی، سود و زیان در ۳۰ روز گذشته و سود و زیان امروز دارایی خود را مشاهده می‌کنید. در بخش کارنامه رمزارز هم می‌توانید با انتخاب رمزارز موردنظر خود و بازه زمانی‌های مختلف، میزان حجم خرید و فروش و همچنین متوسط قیمت خرید و فروشتان را مشاهده کنید. برای این کار، پس از انتخاب رمزارز و انتخاب تاریخ، روی ایجاد گزارش کلیک کنید. شما می‌توانید با بررسی کارنامه خود در بیت پین، در طول زمان الگوهای معاملات مناسب را شناسایی کرده و استراتژی‌های مالی آینده‌ی خود را برای سود حداکثری با زیان حداقلی، بر اساس آن تنظیم کنید.

در قسمت پایین همین صفحه هم سه نمودار خواهید دید که روند کل دارایی، سود و ضرر روزانه و روند سود و ضرر شما را براساس تاریخ و رمزارزی که مشخص کرده‌اید، نمایش می‌دهند.

آینده‌ی بیت پین بعد از بازآفرینی برند

با توجه به تغییرات اعمال شده در بیت پین، آینده این برند سرشار از امید است. با تکیه بر قابلیت‌های جدید و بهبودهای ایجاد شده، بیت پین در مسیر ایجاد بستری مناسب و امن برای کاربران گام برداشته تا بتواند معاملات بهتری در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند و از فرصت‌های بازار کریپتوکارنسی بیشترین بهره را ببرند.

بازآفرینی تصویر بیت پین نشان از آن دارد که این برند همواره در تلاش است تا خود را متناسب با تغییرات بازار و نیاز کاربران، به روزرسانی کند تا خدمات مطلوب‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد. هدف این برند، افزایش تدریجی سهم خود از بازار معاملات ارزهای دیجیتال و وارد کردن فناوریّها و ابزارهای جدید به سبد محصولات معاملاتی این بازار است.