راهنمای مافیا برای رژیم لاغری سریع چای سبز

برنامه کامل رژیم کتوژنیک در رژیم کتوژنیک ۲۰ درصد از رژیم را مواد پروتئینی به خود اختصاص می دهند که خامه هم جزو انها ده دستورالعمل‌های قانونی از انواع رژیم کتوژنیک است. هر رژیم غذایی که تعداد کالری آن از میزان سوزاندن کالری بدن شما کمتر باشد، در کوتاه مدت موثر خواهد بود. اگر میزان مصرف کالری خود را کم نکنید، لاغری با ورزش بسیار دشوارتر خواهد بود. در نهایت بدیهی است که مقدار کالری که سوزانده میشود باید بیشتر از کالری باشد که فرد در طی روز از مصرف مواد غذایی دریافت مینماید. جایگزین کردن خوراکی ها و نوشیدنی های فراوری شده پر کالری با خوراکی های سالم تر، به لاغری سریع تر شما منجر خواهد شد. به طور معمول نوشیدنی های شیرین مانند نوشابه های گازدار، نوشیدنی های ورزشی و آب میوه هایی با کالری و کربوهیدرات زیاد، از لحاظ مواد مغذی، سهم کمی در تغذیه دارند. این متخصصان با در نظر گرفتن زمان مورد نظر شما برای لاغری، نیازهایی غذایی، عادات تغذیه و پتانسیل های بدنتان، میزان کالری مورد نیاز شما را محاسبه می کنند. شناخت حداقل میزان کالری لازم برای عملکرد صحیح بدنتان، به شما کمک می کند تا یک برنامه غذایی سالم برای خود طراحی کرده و به هدف خود برای کاهش وزن دست پیدا کنید.

فاکتوئیدهای جالب شرط می بندم هرگز درباره لاغری سریع نمی دانستی

در این رژیم، بستههای غذایی رژیمی با کالری و مواد مغذی مشخص، جایگزین ۲ وعده اصلی در روز (اغلب صبحانه و ناهار) میشوند. رژیم های غذایی تجاری فراوانی وجود دارند که دارای وعده های غذایی کامل و سالم بوده و به شما کمک می کنند تا به هدف خود برای لاغری سریع دست پیدا کنید. در واقع اگر شما مدت طولانی کمبود ویتامین C. داشته باشید، ممکن است دندانهایتان را از دست بدهید و لثههایتان خونریزی کنند. خوردن وعده های متعادل نه تنها به شما کمک می کند تا تغذیه ای کم کالری داشته باشید، بلکه اشتهای شما را نیز کم کرده و از پرخوری جلوگیری می کند و همین موضوع باعث لاغری سریع تر شما می شود. کاهش کالری مصرفی از طریق جایگزین کردن خوراکی ها، بسیار آسان تر از چیزی است که فکرش را می کنید. در این رژیم کاهش وزن که بر اساس غذاهای مصرفی در ایتالیا و یونان به وجود آمده است، غذاهایی سرشار از آنتیاکسیدان وجود دارد. C᠎ontent w᠎as gen erated ᠎with GSA Con᠎tent G​enerator Dem᠎ov ersi᠎on!

برای مثال، یک فنجان بزرگ قهوه لاته که در صبح میل می کنید حدودا 500 کالری انرژی دارد. خوردن یک صبحانه سالم، میزان متابولیسم شما در حین استراحت کردن را افزایش می دهد، سطح انرژی شما را بالا برده و تمایل شما برای خوردن میان وعده های پر کالری در طول روز را کم می کند. همچنین شما از تمرینات ورزشی خود بهره بیشتری برده و در زمان طولانی تری احساس سیری خواهید کرد. همچنین اگر میان وعده های خود را از قبل آماده و جدا کنید، احتمال پرخوری غیر ارادی در شما کاهش یافته و دسترسی به آن میان وعده سام هم برایتان راحت تر خواهد بود. هرچه اضافه وزن شما بیشتر باشد، کم کردن چند کیلوی اول راحت تر خواهد بود. طبق گفته طرفداران کتو، با کاهش کربوهیدرات های مصرفی و در عوض پر کردن چربی، با خیال راحت وارد حالت کتوز می شوید. برخی مطالعات نشان می دهند که دانستن مقدار کالری مجاز روزانه و شمردن تعداد کالری مصرفی می تواند به کاهش وزن کمک کند. می توانید با آهسته غذا خوردن، میزان کالری مصرفی خود را کنترل کنید.

غذای کتوژنیک چیست

برای محاسبه میزان کالری مورد نیاز خود می توانید با متخصصان رژیم غذایی و یا تغذیه مشورت کنید. اکثر خوراکی ها یک جایگزین سالم تر دارند که به شما اجازه می دهد بدون دریافت چربی، شکر و یا کالری اضافه، از خوراکی های مورد علاقه خود لذت ببرید. غذاهایی را انتخاب کنید که میزان متعادلی از سبزیجات، میوه، غلات کامل، چربی های سالم و پروتئین بدون چربی را در خود جای داده باشد. نیمی از بشقاب شام شما باید سبزی یا میوه باشد، و بقیه آن نیز غلات کامل و پروتئین بدون چربی. البته سونا نیز، مانند بقیه روش های لاغری سریع که بر مبنای دفع عمل می کنند، تنها روشی برای کم کردن وزن آب بدن بوده و فقط برای یک یا دو روز شما را لاغر می کند. گرما و ماساژ بکار گرفته شده در اغلب درمان های مبنی بر گرما و بخار، موجب افزایش گردش خون شده و به لاغری سریع بدن کمک می کند. نحوه عملکرد این نوع باند ها به این صورت است که بدن را سم زدایی کرده، باعث لاغری می شوند، سلولیت (چربی نزدیک سطح پوست) را کاهش داده و موجب سفتی سریع پوست می شوند.

کتوژنیک و دیابت

تا اینجا درباره عملکرد این رژیم غذایی توضیح دادیم، اما چطور باید کتوژنیک را شروع کرد؟ چندین مطالعه در مورد این موضوع انجام شده است و گذر از آنها با جزئیات جزئی به ما کمک می کند تا مزایا و مضرات استفاده از این رژیم غذایی را در رابطه با عملکرد برجسته کنیم. یک ربع استفاده از سونا باعث تعریق به میزان حدودا نیم لیتر می شود. امروزه از آن به عنوان درمانی برای همه چیز از ناباروری گرفته تا دیابت نوع 2 یاد می شود و به عنوان راهی برای کمک به مردم برای کاهش وزن اضافی مورد استفاده قرار می گیرد. در مراکز اسپا از نوعی پوشش برای بدن استفاده می شود که به باند یا پوشش گرم معروف است. ۱۸ گرم از خامهٔ غلیظِ ۳۶٪، ۱۷ گرم خامه ترش، ۴ گرم توتفرنگی و شیرینکنندهٔ مصنوعی. اگر در حال حاضر از یک رژیم غذایی شدید برای لاغری خیلی سریع استفاده می کنید، بهتر است پس از چند روز یا هفته، یک برنامه لاغری بلند مدت برای خود تهیه کنید تا علاوه بر کاهش وزن اصولی و پایدار، سلامتی شما نیز بهبود پیدا کند. گرچه باندهای معدنی بدن، بیشترین استفاده را دارند، اما باندهای دیگری نیز وجود دارند که به ادعای سازندگن خود، به لاغری شما کمک کنند.

رژیم کتوژنیک برای چه سنی مناسب است

برخی تحقیقها اولیه حاکی از آن است که رژیم کتو ممکن است، برای برخی از افراد مبتلا به دیابت نوع 2، بیخطر و مؤثر باشد؛ اما همچنان خطر ابتلا به قند خون پایین، به خصوص برای افرادی وجود دارد که انسولین میزنند. افزایش مصرف آب همچنین به بدن شما کمک می کند تا مواد مغزی را بهینه تر مصرف کرده و سطح انرژی شما را بالاتر نگه دارد. همچنین اپلیکیشن هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا میزان کالری مورد نیاز خود در طول روز را محاسبه کنید. نیاز کالری هر شخص بسته به سن، جنسیت، قد و میزان فعالیت متفاوت است. در این رژیم غذایی، گوشت، سبزیجات، میوه و خوراکی هایی را می خورید که در زمان گذشته در دسترس بوده است؛ و از هر چیزی که غارنشینان به آن دسترسی نداشته اند پرهیز می کنید. گوشت، سبزیجات، میوه و مقدار زیادی آب بخورید. مقدار کالری آن ها یکسان است، اما نوع چربی روغن زیتون سالم تر است. اگر می توانید، میزان کالری تمام وعده ها و میان وعده هایی که می خورید را هم یادداشت کنید. رژیم کتوژنیک همچنین می تواند تعادل آب و مواد معدنی بدن شما را تغییر دهد، بنابراین اضافه کردن نمک به وعده های غذایی و یا مصرف مکمل های معدنی می تواند کمک خوبی باشد.

مضرات کتوژنیک

همچنین می توانید در یک کلاس تمرینی مفرح ثبت نام کرده و یا ورزش هایی مانند شنا، دوچرخه سواری، یا رقص ایروبیک را امتحان کنید. اگر این فعالیت های تحریک کننده را بشناسید، می توانید برای آن ها برنامه ریزی کنید. حرکاتی ساده، مانند حرکات لانگ (lunges) یا اسکوآت تراست (squat thrusts) را برای اینکار انتخاب کنید تا بتوانید چند دور آن را انجام دهید. همچنین این تمرینات در کاهش چربیهای خطرناک دور شکم که اطراف اندام شما ایجاد میشوند و باعث بیماریهای متابولیک میشوند، بسیار موثر هستند. افراد دارای فشار خون یا مشکلات قلبی، و همچنین کودکان، نباید از سونا استفاده کنند. همچنین مراقب باشید تا سبزیجات را از رژیم غذایی خود خارج نکنید. ۴ سال پیش بهترین رژیم لاغری با قهوه برای کاهش وزن: قهوه یکی از مفیدترین نوشیدنی ها در سراسر دنیا است، پس برای بدست آوردن سلامتی و جلوگیری از ابتلا به برخی از بیماری ها مصرف این نوشیدنی خوش طعم را دررژیم غذایی روزانه خود قرار دهید. تمام وعده ها، میان وعده ها، نوشیدنی ها و حجم تقریبی مصرف آن ها در طول هفته را یادداشت کنید. سرشار از فیبر است، چیزی که شما در رژیم کتوژنیک بهشدت به آن احتیاج دارید. ثابت نگهداشتن وزنی که آهسته کم شده، به مراتب سادهتر از ثابت نگهداشتن وزنی است که بطور سریع کم شده است.

رژیم لاغری سریع ماچا

مشکلات یاد شده با معاینه پزشک و از طریق آزمایش قابل تشخیص است. این موضوع مانع از یبوست وسایر مشکلات روده میشود. تخممرغ: تخممرغ منبع بسیار غنی از پروتئین است که منجر به احساس سیری طولانیمدت فرد میشود. اما در این رژیم، سوخت بدن از ذخایر چربی و در صورت لزوم از پروتئین تامین میشود. پروتئین های کم چرب، غلات کامل، و مقدار زیادی میوه یا سبزیجات را نیز در هر وعده غذایی خود جای دهید. اگر به دنبال لاغری سریع هستید، هر روز ورزش کنید. اگر در طول دوره لاغری خود تمرینات قدرتی انجام دهید (که بهتر است انجام دهید)، ممکن است در ابتدا کمی وزن شما افزایش یابد. اصولی ترین روش لاغری سریع شامل یک رژیم مغذی و سالم، آبرسانی خوب به بدن، و تمرینات ورزشی متعادل و متنوع است. ترکیب غذای دریافتی مصرف زیاد برنج و نان سفید بسیار در چاقی شکم تاثیرگذار است اما ما در رژیم غذایی متعادل برنج و نان را حذف نمی کنیم. با جایگزین کردن گوشت با خوراکی های مغذی مانند حبوبات، توفو و عدس می توانید کالری دریافتی روزانه خود را تا حد زیاد کاهش دهید و در عین حال، مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

در رژیم کتو، هدف تعویض کالری گلوکز با چربی است. در سالاد خود به جای سس از سرکه یا آب لیمو استفاده کنید. برای جلوگیری از خطر از دست دادن آب بدن، پس از استفاده از سونا باید چند لیوان آب بنوشید. اگر به دنبال نتایج طولانی مدت هستید این رژیم غذایی برای شما مناسب نیست، اما اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی وزن زیادی از دست دهید، تقریباً سه و نیم کیلو در هفته پس ادامه مقاله را مطالعه کنید. اما نگران نباشید! احتمالا چربی های شما با عضله جایگزین شده که چگالی و وزن بیشتری دارد. اما اگر آن ها را نبینید، احتمال گول خوردن شما نیز کاهش می یابد. خوردن مستمر، سطح قند خون شما را پایدار کرده و احتمال خارج شدن از برنامه غذایی را کاهش می دهند. در حالی که برای کاهش وزن نیازی نیست که خوردن بعضی از غذاها را به کل فراموش کنید!