راهنمای خرید گیفت کارت به صرفه و فوری –


آیا تا به حال از اپلیکیشن های پولی استفاده کرده‌اید؟ یا همیشه ترجیح می‌دهید که از نسخه های رایگان یا کرک شده استفاده کنید و با حسرت به آپشن های قفل شده نگاه کنید؟ اگر شما هم جزو افرادی هستید که مدت زیادی  را صرف دیدن تبلیغات برای استفاده از خدمات بیشتر می‌کنید توجه شما را به راهنمای خرید گیفت کارت به صرفه و فوری جلب می‌کنیم.

جامع ترین راهنمای خرید گیفت کارت به صرفه و فوری

به دلیل برخی محدودیت‌ها در کشور، نمی‌توان برای خرید گیفت کارت یا شارژ آن به صورت مستقیم پرداخت کارت‌به‌کارتی داشت؛ بلکه باید سایتهایی را که این خدمات خرید گیفت کارت به صرفه و فوری را ارائه می‌دهند، شناسایی کرده و سفارش خرید گیفت کارت خود را به ثبت برسانید. پس از مطمئن شدن از اعتبار وخدمات ان، در نهایت بسته به جایی که از آن این خدمات را تهیه کردید ممکن است از بصورت فوری یا پس  از چند روز این کد در اختیارتان قرار بگیرد .

برای خرید گیفت کارت ارزان و به صرفه  به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • از منابع مطمئن و امتحان شده گیفت کارت را تهیه کنید
  • قبل از خرید هرنوع گیفت کارتی به شرایط و قوانینی که آن مجموعه برای دریافت خدمات در نظر گرفته اید و همچنین به توضیحات راهنما برای خریدن گیفت کارتتان دقت کنید؛ اگر دوست نداشتید میتوانید سایت دیگری را برای دریافت این خدمات انتخاب کید.
  • برای گیفت کارت ها، تاریخ انقضایی وجود ندارد؛ بلکه از زمانیکه کد را وارد می‌کنید اعتبار شارژ دوساله ی کارتتان فعال می‌شود. بنابراین براساس مدت زمان مورد نیاز کارتتان را شارژ کنید.

نحوه ی کار اپلیکیشن ها چگونه است؟

  • برخی از اپلیکیشن ها بصورت مستقیم برنامه ها و خدمات خود را می‌فروشند و شما برای هرگونه استفاده از آنها لازم است مبلغی بپردازید.
  • برخی اپلیکیشن ها، هم نسخه ی پولی هم نسخه ی رایگان دارند و برای استفاده از همین خدمات رایگان و ساده ی آن ها مجبور به گذراندن تبلیغات بعضا طولانی حین کار با اپ ها بشوید..

آیا تابحال به استفاده با خیال آسوده و راحت از برنامه بدون هیچ اتلاف وقتی استفاده برده اید؟ بد نیست این واقعیت رانیز بدانید که بعضی اپلیکیشن ها، هیچ گاه در نسخه رایگان خود از خدمات اصلی و ویژه و به اصطلاح “گل کارشان” رونمایی نمی کنند!حتی اگر تبلیغات را مشاهده کنید. علاوه بر آن ممکن است حین استفاده از برنامه های رایگان نکاتی را متضرر شوید.

نحوه کار اپلیکیشن ها چگونه است؟
نحوه کار اپلیکیشن ها چگونه است؟

معایب استفاده از نسخه‌های رایگان و یا کرک شده نرم‌افزارها

  • عدم اطمینان از امنیت نسخه کرک شده و وجود بدافزارها
  • آپدیت نشدن نسخه کرک با به روز شدن برنامه اصلی
  • گذراندن تبلیغات طولانی و عدم تمرکز حین کار

زمانی که از تمام ابعاد بررسی میکنیم متوجه میشویم که برای حل این مشکل باید، خدمات ویژه ی اپلیکیشن هارا بشناسیم. در اینجا با ادامه مطلب و راهنمای خرید گیفت کارت به صرفه وفوری، مشکلتان بر طرف میشود.

منظور از گیفت کارت برای خرید نرم افزار چیست؟

با شنیدن نام گیفت کارت ممکن است یاد کارت هدیه و تولد مهمانی بیفتید!

حال نیز گیفت کارت همان کارت هایی هستند که عملا مجازی شده و تنها کد روی آن، بین مشتری و فروشنده مبادله میشود.گیفت کارت یک کارت اعتباری که بنا به نیاز و درخواست شما اعتبار مدنظر و لازم برای استفاده از اپلیکیشن های مختلف مثل اپ استور یا گوگل پلی و… را دارد ؛ برای مثال در بازی های آنلاین اینترنتی، شاپ هایی وجود دارد که یا می توان مستقیما از آن cp  دریافت کرد یا از اعتبار موجود در گیفت کارتتان مربوط به دو برنامه ذکر شده استفاده کرد.

در اصل این کارت اعتباری مانند سایر کارت های اعتباری بانکی قابلیت شارژ شدن و امکان پرداخت آنلاین دارند اما بدلیل محدودیت های موجود، شما باید گیفت کارت را با واسطه تهیه کنید.اما برای خرید این گیفت کارت نیز معضلاتی وجود دارد مخصوصا که آی پی های ایرانی اخیرا از طرف گوگل پلی نیز تحریم شده وعلاوه بر طی مراحل خرید گیفت کارت باید شرایط ویژه تر برای استفاده از خدمات گوگل پلی داشته باشیم!

منظور از گیفت کارت برای خرید نرم افزار چیست؟
منظور از گیفت کارت برای خرید نرم افزار چیست؟

مزایای استفاده از نسخه پولی برنامه ها

  • استفاده از خدمات پولی اپلیکیشن ها مخصوصا در گیم ها، با دنیای جدیدی از امکانات، ترفندها و حتی تردستی و کلک های بازی مواجه میشوید که زمینه رابرای شکست حریف قدرتان مهیا میکند.
  • اکنون ممکن است گرافیست های حرفه ای از چندین نسخه رایگان اپلیکیشن های پولی در گوشی خود برای بهره مندی از پک کامل خدمات گرافیکی استفاده کنند در حالیکه با پرداخت اندکی میتوانند آن بخش از برنامه را برای مدتی یا کلا برای همیشه در اختیار داشته باشند و از یک برنامه جامع گرافیک بهره مند شوند.
  • قوانین کپی رایت رعایت شده و با خیال راحت می توانید فعالیت های گسترده و بین المللی خود را بدون ترس از جریمه شدن ادامه دهید.

خرید گیفت کارت معتبر از ماتریکس گیم

با توجه به اهمیت پروسه ی اطمینان از سایت، مجموعه ای معتبر و ارائه دهنده خدمات در زمینه خرید گیفت کارت به صرفه و فوری را پیشنهاد میکنیم. سایت ماتریکس گیم با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه ی ارائه خدمات گیفت کارت مجازی و آنلاین، تجربه ی خریدهایی موفقیت آمیز را رقم زده چرا که میتوانید با دریافت خدمات مشاوره پس از خرید، از مزایای ویژه مجموعه بهره مند شوید و خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید، پس از ثبت سفارش از ماتریکس و دریافت کد، باید آن را در اپ استور یا گوگل پلی  یا Icloud  و…خود ریدیم کنید. علاوه بر این با استفاده از سایت ماتریکس گیم می توانید از انواع مقالات ماتریکس گیم در مورد ترفندهای بازی ها نظیر پابجی و یا مقاله آموزش پایین آوردن پینگ بازی پابجی موبایل و … بهره کافی را برده باشید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد معایب استفاده از نسخه های غیرپولی برنامه ها صحبت کردیم و برای رفع این مشکل، بجای پشت سر گذاشتن تبلیغات طولانی، توصیه به مطالعه راهنمایی خریدن گیفت کارت به صرفه و فوری کرده و به بررسی نحوه استفاده و مزایای گیفت کارت، برای آن دسته افراد علاقه مند که خواستار استفاده بیشتر از قابلیت های اپلیکیشن و گیم ها هستند، پرداختیم.

سوالات متداول راهنمای خرید گیفت کارت به صرفه و فوری

  • قبل از خرید گیفت کارت چه نکاتی را باید بدانیم؟
    نکاتی مانند مطمئن بودن منبع، اعتبار کارت، شناسایی نیاز خود برای دریافت گیفت کارت مناسب از مهم ترین عوامل است.
  • چگونه با اطمینان گیفت کارت به صرفه و ارزان تهیه کنیم؟
    بررسی همه جانبه ی سایت خدمات دهنده مثل میزان اعتبار و مدت زمان  فعالیت سایت، میزان آپدیت و به روز بودن، تجربه کاربران از خرید، ودر آخر بررسی کامنت ها و همچنین نکاتی که لازم است در یک خرید آنلاین به آن دقت کنید
  • چقدر طول میکشد تا گیفت کارت را دریافت کنیم؟
    تهیه گیفت کارت ارائه ی یک کد بوده که ارائه دهندگان آن بسته به شرایط خود آن را بلافاصله یا پس از چند روز کاری از گذشت خریدتان به شما تحویل میدهند.

 

 

 

،