تصاویر لو رفته از سری گلکسی S24 سامسونگ –


در سال 2023 اخبار و شایعات زیادی در مورد گوشی‌های هوشمند آینده سامسونگ دیده منتشر شد. دو روز قبل از آغاز سال 2024، قیمت گزاف سه مدل جدید از سری گالکسی S24 درز پیدا کرد و روز بعد تصاویری از این مدل‌ها نیز در فضای اینترنت پخش شد.

مدت‌هاست که تصاویر مختلفی از دستگاه‌های سری جدید گلکسی اس 24 دیده می‌شود اما هیچکدام قابل اعتماد نبودند زیرا یا کیفیت تصویرها پایین بودند و یا طراحی آنها را بسیار متفاوت و عجیب نشان می‌دادند. اما این بار فرق می‌کند و احتمال اصالت خبر بیشتر است.

تصاویر لو رفته از مدل های استاندارد اس 24 را نشان می‌دهد که این نسخه در دو رنگ زرد و بنفش تولید شده و طراحی آنها بسیار شبیه گالکسی اس 23 است. در این دو عکس صفحه نمایش 6.2 اینچی بدون حاشیه تصویر خمیده، سه دوربین پشتی و یک فریم صاف دیده می‌شود و تغییر چشم گیر و خاصی نسبت به نسخه‌های پیشین سری گلکسی نمی‌بینیم. طراحی مشابه با مدل‌های قبلی شاید خبر چندان هیجان انگیزی نباشد اما باید در نظر داشت که این سبک تا به امروز موفقیت زیادی داشته و طرفداران خود را دارد.

تصاویر لو رفته از گالاکسی اس 24 پلاس نیز شباهت زیادی با مدل استاندارد اس 24 دارد و تنها در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری دیده می‌شود. همچنین ظاهرا به صفحه نمایش 6.7 اینچی، سه دوربین عقبی و فریم صاف مجهز است.

و در آخر تصویر گالاکسی اس 24 اولترا را در دو رنگ خاکستری و بنفش روشن می‌بینیم که حاشیه فریم آنها ما را به یاد گوشی آیفون 15 پرو مکس می‌اندازد. سامسونگ قبلا گزارش داده بود که در مدل اولترا اس 24 از تیتانیوم استفاده کرده و همین نکته احتمال اصلی بودن این تصاویر را  بالا می‌برد.

طراحی مدل  S24 Ultra، همانند دو مدل دیگر این سری، شباهت زیادی به نسخه های قبلی سری گالاکسی دارد. دقیقا شبیه گالاکسی اس 23 اولترا، اس 24 اولترا بدنه‌ای با حاشیه‌های نسبتا تیز، صفحه نمایش 6.8 اینچی و 4 دوربین عقبی دارد. دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ که سال 2023 معرفی شده را به احتمال زیاد در مدل اس 24 اولترا خواهیم دید. همچنین پیش‌بینی می‌شود قابلیت زوم اپتیکال 10 برابری در مدل جدید اولترا ارائه نخواهد شد و این نسخه به سنسورهای زوم اپتیکال 3 و 5 برابری مجهز شود.

اگرچه تصاویر لو رفته جدید از سری گالاکسی اس 24 اطلاعات زیادی درباره این سه مدل ارائه نمی‌دهد اما کیفیت تصاویر، احتمال اصالت آنها را بالا می‌برد.

شرکت سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مدل‌های آینده گالاکسی منتشر نکرده اما بر اساس گزارش‌های تایید نشده احتمالا این دستگاه‌ها 17 ژانویه معرفی خواهند شد و عرضه آنها چند روز بعد آغاز می‌شود.

منبع: digitaltrends



منبع