آشنایی با هاست ایران مگ | راهنمای جامع برای فعالان حوزه وب –


هاستینگ و میزبانی وب یکی از جدیدترین حوزه‌های فعال در فضای وب است که کاربران زیادی هنوز با آن آشنایی ندارند. با این وجود در چند سال اخیر کسب و کارهای فعال در این زمینه، اطلاعات زیادی را در قالب انواع محتوا در اینترنت بارگذاری کرده‌اند. مجله‌های اینترنی زیادی وجود دارد مقالاتی را به صورت روزانه در زمینه میزبانی وب در اینترنت به اشتراک می‌گذارند.

در این مطلب قرار است بهترین مجله اینترنتی در حوزه هاستینگ را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا با مجله اینترنتی هاست ایران آشنا شوید.

آشنایی با مگ هاست ایران

هاست ایران مگ این امکان را برای همه افرادی که به گوشی هوشمند، تبلت یا کامیپوتر دسترسی دارند فراهم کرده که در اوقات فراغتشان بتوانند اطلاعات خودشان را در زمینه خدمات خرید دامنه، سرویس‌های میزبانی وب یا رفع مشکلات رایج وب‌سایت‌های مختلف به روز کنند.

این مجله جامع توسط یک تیم متخصص و حرفه‌ای اداره می‌شود و تمام اطلاعاتی که در آن درج شده به روز و جدید هستند؛ بنابراین با کمک مجله اینترنتی هاست ایران می‌توانید آخرین اطلاعاتی که در حوزه وب و سرویس‌های میزبانی وب وجود دارد را در اختیار داشته باشید. در ادامه برخی از دسته‌بندی‌هایی که این مجله حرفه‌ای وب دارد را جهت شناخت بهتر آن معرفی کرده‌ایم.

هاست ایران یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین شرکت‌های ایرانی فعال در زمینه هاستینگ است که فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده است که این به معنای بیش از ۲ دهه تجربه موفق می‌باشد. شرکت هاست ایران در سال‌های ۹۲ تا ۹۴ به عنوان برترین شرکت میزبانی وب در ایران انتخاب شده است.

مهمترین ویژگی‌های مجله هاست ایران

یکی از شاخه‌های کاری فعال در هاست ایران تولید محتوای وب سایت است که از فروردین ۹۶ در قالب مجله اینترنتی شروع شده است و تا به امروز ادامه داشته است. این مگ اینترنتی ضمن ارائه محتوای خوب و به روز، بهترین رابط گرافیکی را دارد و تجربه کاربری بهینه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.
علاوه بر این نکات مثبت دیگری نیز وجود دارد که هر کاربری را برای حداقل یک بار مطالعه مجله اینترنتی هاست ایران قانع می‌کند. در ادامه با این نکات نیز آشنا شوید.

نوین و خلاقانه

مجله هاست ایران به موضوعات جدیدی مثل دیجیتال مارکتینگ و فعالیت‌های آن حوزه، طراحی و توسعه وب، هاستینگ و میزبانی وب می‌پردازد و جدیدترین مقالات را در این زمینه منتشر می‌کند. ترجمه جدیدترین مقالات انگلیسی و ارائه مثال‌های خلاقانه در هر موضوع باعث شده است که مگ هاست ایران به عنوان یکی از بهترین مجله‌های اینترنتی فعال در این زمینه شناخته شود.

به روز و جذاب

با توجه به پیشرفت‌هایی که به صورت روزانه در فضای وب و اینترنت مشاهده می‌کنیم، آپدیت بودن و یا به نوعی همگام بودن با اطلاعات روز لازمه قطعی فعالیت در این زمینه است. مقالات مگ هاست ایران در بازه‌های زمانی مشخص به روز رسانی می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود محتوا در عین جدید بودن، جذابیت خود را نیز حفظ کند. به نظر شما اینطور نیست؟
در مگ هاست ایران می‌توان جدیدترین و جذاب‌ترین محتواها را مطالعه کنید.

رابط کاربری زیبا و آسان

قطعا برای شما پیش آمده است که به یک سایت مراجعه کنید و طراحی آن را چندان دوست نداشته باشید یا از سرعت آن راضی نباشید. مسائلی از این دست تجربه کاربری شما را نشان می‎‌دهد و با طراحی سایت ارتباط مستقیمی دارد. مجله هاست ایران با حداکثر توجه به این موضوعات طراحی شده است تا بتواند به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سوالات شما را پاسخ دهد.
با مراجعه به این مجله اینترنتی متوجه خواهید شد که چقدر آسان و سریع می‌توانید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

مجله هاست ایران
مجله هاست ایران

مهمترین بخش‌های مجله هاست ایران

ممکن است تصور کنید مگ هاست ایران یک مگ تخصصی درباره میزبانی وب است، اما واقعیت این نیست. با مراجعه به این مجله اینترنتی متوجه خواهید شد که علاوه بر هاستینگ، می‌توانید اطلاعات مختلفی درباره کسب و کارهای اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ و حتی طراحی و توسعه وب به دست آورید. از جمله موضوعاتی که در هاست ایران به آن‌ها پرداخته شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزبانی وب و هاستینگ
  • طراحی و توسعه وب
  • مدیریت کسب و کار اینترنتی
  • آموزش وب مستری
  • آموزش آنالیتیکس
  • آموزش سرچ کنسول
  • آموزش گوگل ادز

جمع بندی:

تیم هاست ایران از افراد متخصص و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف مانند مدیریت شبکه، سرویس‌های تولید محتوا، متخصصین حوزه میزبانی وب و… تشکیل شده است؛ و در این مجله، متخصصان دانشی که پس از فعالیت چندین ساله در زمینه‌های گوناگون کسب کرده‌اند را به رایگان در اختیار کسانی که می‌خواهند فعالیت حرفه‌ای در دنیای وب داشته باشند قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات به روز درباره سرویس‌های مختلف تولید محتوا، آموزش‌های کامل وب مستری و… با مجله اینترنتی هاست ایران همراه باشید.