چه فصلی است؟ – کت غذای واقعی می خورد

کمی زندگی اخیراً با ماهی قزل آلا ، آفتاب و فصول!

Хиииииииии!

و ekirnete-a-bu !!

ما هفته گذشته از ساحل در یخچالی به این شکل برگشتیم (و بعد از اینکه مجبور شدیم شیر خوشمزه را بیرون بیاوریم!)

توجه: کشوی پایین با الکل است – lol!

من روز بعد با یک قاشق زیبا ناهار را مستقیماً از فریزر خوردم! اینها ماکارونی کدو سبز آنها با کلم بروکلی بود و من طرفدار آن بودم!

و سپس پیش بند آبی رسید!

درست در حال لذت بردن از ناهار ، پیش بند آبی رسید! چه زمان خوبی برای وعده های غذایی ما در این هفته است. *حمایت مالی از Blue Apron

در منو: ماهی قزل آلا پستو با سبزیجات بو داده

این یک غذای تکراری است که من دوباره آن را سفارش دادم زیرا من آن را دوست داشتم !! اون سس پستو – یام!

چه فصلی است؟

این ادویه یک ادویه Weeknight است! یک روش کلاسیک آبی برای جاز دادن هر غذایی با پودر پیاز (!) ، سیر ، جعفری و فلفل قرمز. در واقع ، شما می توانید آن را از بازار خریداری کنید!

مرغ شیرین و تند با برنج و فلفل دلمه ای

این سس چیز دیگری است!

پیش بند آبی در پاییز امسال بسیار زیاد می شود: غذاهای تندرستی ، لوازم جانبی a la carte ، شراب و جعبه هایی با موضوعات تعطیلات. این پست را برای ویژگی وعده غذایی سالم بررسی کنید: روال خود را تازه کنید.

اکنون وقت آن است که زندگی خود را ساده کرده و چند دستور العمل جدید خوشمزه را امتحان کنید! در چهار جعبه اول 110 دلار تخفیف بگیرید.

فصل ماهی قزل آلا با ماهی آزاد دودی برای ناهار ادامه می یابد

بالاخره یخچال را پر کردیم و برای ناهارم ماهی آزاد دودی برداشتیم! این یک لیوان ماهی قزل آلا با پنیر خامه ای ، فلفل و ژالاپنو سرخ شده ترد در بالای آن است. و سالاد کنار!

دود ماهی قزل آلا پیچیده 2 بگیرید

من از سس ماهی قزل آلا باقی مانده “پیش بند آبی” استفاده کردم – من تمام غذا را درست کردم!

همچنین در منوی ساندویچ: BLT! باغ ما هنوز دوام دارد و توماس هر هفته بیکن می پزد تا ساندویچ در دست داشته باشد. یک چیز مورد نیاز: سس مایونز اضافی.

P.S. آیا می دانستید که قهرمان آبجوسازی محلی ما یک آبجو دوک مایو دارد که برای جفت شدن با BLT مناسب است! متاسفانه من با ناهار آن را نخوردم.

پارمسان کریپس FTW

سالادهای اخیر با تکه های سرخس (از Merchant eo یا Kostko) اخیراً مربا من بوده است. آن و بادام ترافل!

صبحانه کدو تنبل تند

شما می دانم فصل کدو تنبل است! ماست + ادویه کدو تنبل گیلاس + کره بادام + موز!

تخم مرغ گرم ، انگور سرد

صبحانه های گرم برگشتند. تقریبا فصل تخم مرغ + جو دوسر است!

چه خبر از پسرا

فصل فوتبال است…

و وقت بیس بال!

مازن واقعا خوب کار میکنه !!

فصل پازل

او عاشق پازل مرگ جدید خود است!

و این پازل در ایالات متحده بسیار دشوار است – اما او می تواند آن را انجام دهد!

سخت در کار

در مورد من ، فصل پیاده روی است!

من می خواهم راه بروم و خوشحالم که گرما شکست !! بچه ها را به مدرسه رساندم. من هر روز به ساحل می رفتم. و پیاده روی های گرین وی بسیار آرام است.

و در نهایت….

فصل بازماندگان است !!!!

این چگونه آنها را لعنتی! فصل 41 در جریان است – تنظیم کنید !! بهترین نمایش تا کنون.

من و الن از بستنی خود لذت بردیم در حالی که پیش نویس خود را با هیلاری در زوم انجام می دادیم.

اینها شیرین ترین سوپ های کوچک و غذاهای جانبی از محل ما هستند! آنها در صف قرار می گیرند و با تابه Always مطابقت دارند. مناسب بستنی.