غذای بدی که برای کاهش وزن مفید است


برنج
برنج

سیب زمینی

سیب زمینی
سیب زمینی

نتیجه سیب زمینی بلافاصله در بالای شاخص سیری قرار دارد. اما نحوه پخت سیب زمینی نیز مهم است: روش پخته باعث می شود احساس سیری طولانی تری داشته باشید. اما آب پز ، با یک غذای جانبی سالم مانند کلم بروکلی بو داده ، یکی دیگر از گزینه های خوشمزه است. سیب زمینی فاقد گلوتن است ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منبع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات روی افرادی که از رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین استفاده می کنند (غذاهایی که سطح قند خون را در مدت زمان طولانی افزایش می دهند) نشان می دهد که مقدار متوسط ​​ماکارونی مضر نیست. در حقیقت ، شرکت کنندگان هنوز می توانند هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. بیشتر ماکارونی سبوس دار بخورید. هرچه ماکارونی بیشتری استنشاق کنید ، قند خون شما افزایش می یابد.

مغز

مغز
مغز

گردو می تواند چربی و کالری بالایی داشته باشد ، اما برای کاهش وزن مجبور نیستید آن را رها کنید. در واقع ، مطالعات نشان می دهد زنانی که یک وعده گردو در هفته یا بیشتر مصرف می کنند ، حدود 25 درصد کمتر چاق هستند و وزن کمتری نسبت به کسانی که از آجیل اجتناب می کنند ، دارند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که گنجاندن محصولات لبنی کم چرب غنی از کلسیم در رژیم غذایی کم چرب در واقع به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه فقط در روز از کاهش وزن جلوگیری نمی کند. در واقع ، محققان تصور می کنند که کافئین موجود در قهوه می تواند باعث شود کمتر احساس گرسنگی کنید و کالری بیشتری بسوزانید. اما افزودن شکر و خامه به قهوه می تواند فواید قهوه را کاهش دهد. حتی می توانید با گذشت زمان وزن خود را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

رژیم غذایی غنی از غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، در واقع می تواند به شما در حفظ وزن سالم کمک کند. علاوه بر فیبر ، که به شما احساس سیری می دهد ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز دریافت خواهید کرد. و اگرچه برنج سفید این فواید را ندارد ، اما با مصرف مقدار معقول و محدود ، می توانید بدون نگرانی برای افزایش وزن از آن لذت ببرید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم این است که شکلات را به مقدار تلخ و کم مصرف کنید. شکلات تلخ مملو از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد انسولین به بدن کمک می کند در حالی که احساس گرسنگی را کنترل می کند. این باعث می شود یک دسر ایده آل برای حذف یک وعده غذایی سالم باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و به سرعت گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین به احتمال زیاد پرخوری نمی کنید ، به شرطی که با روغن و نمک کمتری تهیه شود.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

برای کاهش وزن شیر کامل بنوشید؟ ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کارشناسان فکر می کنند ممکن است اینطور باشد. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان شیر کامل اغلب باعث افزایش وزن نمی شود و حتی ممکن است به کاهش وزن شما کمک کند. اگرچه هنوز مطمئن نیستید که مکانیسم آن چیست ، اما ممکن است این اتفاق بیفتد زیرا شیر بیش از حد به سرعت شما را سیر می کند و از پرخوری در جاهای دیگر جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید