شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


سالهاست که می شنویم مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبودی بعد از تمرین است…

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً شرکت ها و سایت های مختلف از اصطلاحات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند ، که من در اینجا برای شما آورده ام:

یک نوشیدنی ریکاوری اصلی

بدن شما پس از تمرینات سنگین به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین برای حداکثر بهبودی و افزایش کارایی نیاز دارد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیتهای شدید هستند. تحقیقات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش به تجدید ذخایر کربوهیدرات های حیاتی کمک می کند تا شما را برای تمرین فردا آماده کند.

بهبود

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها برای کار بیشتر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی دفعه بعد کمک می کند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازسازی بدنسازی را در ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، علیرغم اینکه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما بعد از تمرین یک میان وعده “کامل” است. اشتباه!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم تا مقدار دقیق تری را بررسی کنیم (این اطلاعات از ورق شیر شکلاتی است که من از وب سایت سازنده تهیه کردم):

فقط برای مرور کلی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (فقط کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه اگر فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از این بخورید ، میزان شکر دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد شد !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی از کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو می تواند مختل شود. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا می خواهم یک چیز را روشن کنم. من مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم ، من هر شکلاتی یا هر چیزی که شکلات در آن باشد خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو بعد از ورزش به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” معرفی می شود. چیزی که من از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، فکر کنید که این یک غذای فوق العاده است و باید به صورت محدود مصرف شود و آن را برای مناسبت های خاص بگذارید ، و بعد از هر تمرین یا بازی به شما ندهید.

اکنون بیایید و از برخی ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقیمانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با یک قاشق چایخوری پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی وعده غذایی یا میان وعده بعد از تمرین باید روی کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در تبلیغات کمک کند!

می خواهم بشنوم که برای وعده های بعد از تمرین چه می خورید.

وعده غذایی یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید