دستور تهیه سالاد دو لوبیا و گیاهان دارویی


این سالاد را از دو لوبیا و گیاهان تهیه کنید که یک ساعت بعد شما یا دوستانتان را گرسنه نکند – فیبر و پروتئین سالم از سبزیجات!

لوبیا منبع خوشمزه ای از پروتئین گیاهی ، غنی از فیبر محلول و حاوی مواد معدنی مانند منیزیم است.

این نه تنها جعبه مغذی را بررسی می کند ، بلکه جعبه غذاهای خوشمزه و چیزی را که همه می توانند از آن لذت ببرند نیز بررسی می کند.

این که آیا برای این هفته به یک غذای جانبی احتیاج دارید یا به دنبال یک غذای خوشمزه برای گردهمایی هستید ، این مکان عالی برای امتحان کردن آن است!

استفاده از خون پنج غذای پرستاری از این سالاد شامل دو لوبیا و گیاهان دارویی است

پنج وعده غذایی مغذی اساسی هر وعده غذایی است که حاوی 5 عنصر در سیستم پنج پایه ما باشد: کربوهیدراتهای بدون نشاسته ، کربوهیدراتهای نشاسته ای ، چربیهای سالم ، پروتئینها و عامل طعم.

اگر هنوز با سیستم فونداسیون Pet Five ما آشنا نیستید ، می توانید راهنمای رایگان من را بارگیری کنید جایی که من بیشتر در مورد آن به اشتراک می گذارم!

پنج پایه از شما در تغذیه بدن فیزیکی حمایت می کنند تا بتوانید یاد بگیرید که چه چیزی بخورید ، که اولین قدم در خوردن با دقت است. بقیه این است که بدانید چگونه غذا بخورید و غذای خود را مثبت تجربه کنید.

با گنجاندن این 5 عنصر در وعده غذایی خود ، از بدن فیزیکی خود در سطح سلولی حمایت می کنید و اطمینان حاصل می کنید که مواد مغذی مورد نیاز برای تمرکز قوی ، هضم آرام ، انرژی پایدار ، خواب سالم و طول عمر را مصرف می کنید. سلامتی.

در اینجا چگونه می توانید این 2 سالاد لوبیا را در پنج وعده غذایی اصلی خود قرار دهید:

1 • کربوهیدرات بدون نشاسته

  • برای تهیه کامل این وعده غذایی “پنج پایه” ، روی تخت سبز یا کنار سبزیجات بدون نشاسته سرو کنید.

2 • کربوهیدراتهای نشاسته یا قند

3 • چربی سالم

4 • پروتئین

5 • عامل مزه

  • قلب
  • فلفل دودی
  • لیمو
  • نمک + فلفل

فیبر

یک فنجان لوبیا سیاه حاوی تقریبا 15 گرم فیبر است – اما نه تنها فیبر بلکه پروتئین نیز دارد. ترکیب پروتئین و فیبر به بدن شما کمک می کند تا قند خون را متعادل کرده و مدت بیشتری سیر نگه دارید. ما می دانیم که فیبر برای سیستم گوارشی ما چقدر مهم است و ما باید روزانه حداقل 35 گرم فیبر (گاهی اوقات بسته به متابولیسم و ​​هضم منحصر به فرد شما) هدف قرار دهیم. خوردن فیبر کافی شما را منظم نگه می دارد ، به حفظ میکروبیوم سالم کمک می کند و به بدن ما در جذب مواد مغذی کمک می کند.

پروتئین گیاهی

1 فنجان لوبیا سیاه حاوی تقریبا 14 گرم پروتئین گیاهی است. پروتئین (یعنی آمینو اسیدها) کلیدی برای سلامتی ما است ، از بازسازی بافت ماهیچه ای گرفته تا تعادل هورمون ها ، تعادل قند خون و تولید انرژی. اینجا درباره پروتئین های گیاهی بیشتر بخوانید.

منیزیم

منیزیم یک ماده معدنی مهم در بدن ما است و نقش کلیدی در 300 عملکرد سلولی در بدن از جمله عملکرد ماهیچه ها ، سنتز پروتئین ، کنترل قند خون و تنظیم فشار خون ایفا می کند. همچنین نشان داده شده است که به کاهش PMS ، سردرد (مانند میگرن) کمک می کند و می تواند برای آرامش ماهیچه های گوارشی که می توانند یبوست را کاهش دهند ، مورد استفاده قرار گیرد.

مواد معدنی اضافی

لوبیا و حبوبات منابع غنی از مواد معدنی هستند که اکثر رژیم های غذایی آمریکایی فاقد آن هستند ، به ویژه در مورد منیزیم ، ماده معدنی که از لوبیا سیاه شروع می شود. لوبیا همچنین دارای مولیبدن ، اسید فولیک ، مس ، منگنز ، فسفر ، آهن و ویتامین B است.

دیدگاهتان را بنویسید