بهترین دستور العمل برای پوشیدن الهه سبز سالم


این بهترین دستور العمل سالم برای پوشیدن الهه سبز است که به هر چیزی که می پوشید طعم و مزه زیادی می بخشد.

یک رژیم متعادل باید هم از نظر مواد مغذی و هم از نظر طعم غلیظ باشد!

یکی از عناصر منحصر به فرد در سیستم “پنج اصل” ما برای ایجاد غذاهای مغذی ، “عامل طعم” است که شامل افزودن موادی است که به طعم شما کمک می کند خوشمزه و حتی مغذی تر باشد ، از جمله سس ، سس ، ادویه و گیاهان دارویی.

تهیه شده با گیاهان تازه ، ماست دلخواه ، آووکادو یا تاهینی ، روغن زیتون و پیاز سبز – این دستور پخت الهه مورد علاقه شما ، پاستا ، سس ، ماریناد و چاشنی تابستانی شما خواهد شد.

برای آشپزی سریال مناسب است و در طول هفته به روش های مختلف استفاده می شود.

نحوه استفاده از این دستور العمل برای لباس الهه سبز

البته ، می توانید از سس الهه به عنوان سس سالاد استفاده کنید ، اما همچنین می توانید با استفاده از آن به عنوان ساندویچ پهن ، مخلوط در یک کاسه تغذیه ، آغشته به سبزیجات بو داده یا خام ، کراکر ، سس ماهی کبابی ، مرغ یا پخته خلاقیت ایجاد کنید. توفو. این امکانات بی پایان است و همچنین می توانید یک گیاه دیگر را جایگزین گیاه دیگری کنید در صورتی که چیزی از دست داده اید یا شوید / جعفری / نعناع در خانه ندارید.

https://www.youtube.com/watch؟v=ExT0D1kI5BA

فاکتور اصلی مواد غذایی

در صورتی که در انجمن NS و روش ما در اینجا تازه کار هستید ، پنج مورد اصلی فرآیند و سیستم ساده من است تا مطمئن شوید که بدن خود را با رژیم متعادل تغذیه می کنید تا از هوس ها جلوگیری کنید ، با استرس مبارزه کنید ، خوب غذا بخورید و از آنچه می خورید لذت ببرید.

بدون شمارش ، بدون نیاز به پیگیری و بدون نیاز به حذف هر گروه غذایی در صورت عدم نیاز از نظر پزشکی. پنج مورد اول به سادگی ، تعادل و توانایی کاربرد این سیستم در زندگی واقعی شما اشاره دارد.

عامل مزه چیست؟

چیزی که ما آن را عامل طعم می نامیم تنها بخشی از فلسفه غذایی ما در روش تغذیه دقیق است – هدف این است که هم از غذا و هم از عامل لذت بردن از غذا تجلیل کنیم.

غذا غذا است و همچنین لذت بردن!

یک راه آسان برای به خاطر سپردن نحوه استفاده از Flavour Factor این است که بررسی کنید آیا پنج طعم موجود دارید ، که شامل: شیرین ، شور ، ترش ، تلخ و امامی است.

طعم شیرین آن به راحتی می تواند از کربوهیدرات های شیرین موجود در وعده غذایی شما باشد ، نمک آن می تواند از نمک آشکار یا حتی جلبک دریایی ناشی شود یا مانند یک کرفس با طعم شور عمل می کند ، ترش می تواند از چیزهایی مانند آب لیمو تازه یا خمیر تمر هندی ، تلخ باشد. می تواند از چیزهایی مانند سبزیجات برگ تیره ، آروگولا ، قاصدک ، گریپ فروت و امامی ناشی از قارچ ، سس سویا و خمیر میسو باشد.

یکی از رایج ترین مکالمات من با مشتریان در مورد آشپزی ، رزرو یا عدم استفاده از گیاهان تازه در آشپزی در خانه است! این همیشه شگفت آور است ، اما در واقع متداول است که اکثر ما فکر نمی کنیم سبزیجات تازه را در آشپزی اضافه کنیم ، این دستور العمل ها را کاملاً از طعم ، بافت و افزایش مواد مغذی تغییر می دهد.

طعم ، بافت و عطر را اضافه کنید ، گیاهان تازه پارچه یک غذای خوشمزه و متعادل هستند. اگرچه آنها یک افزودنی اختیاری برای برخی از دستور العمل ها هستند ، اما گیاهان آخرین ترکیب هستند که همه مواد را به هم متصل می کند!

آیا گیاهان فواید سلامتی دارند؟

آره! بله ، گیاهان در سراسر جهان سرشار از مواد مغذی هستند و برخی از آنها مزایای بسیار منحصر به فردی برای سلامتی دارند.

گیاهان همچنین دارای طیف وسیعی از مواد مغذی از ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها تا مواد معدنی هستند. مهم نیست چقدر غذا می خورید ، افزودن گیاهان به وعده های غذایی می تواند راهی برای بهبود طعم و مزه و بهبود رژیم غذایی شما باشد.

گیاهان دارویی یکی از ساده ترین محصولات غذایی هستند که می توانند در خانه شروع به رشد کنند و برای فضاهای کوچک و بزرگ عالی عمل می کنند. می توانید راهنمای ما برای مبتدیان برای راه اندازی باغچه خانگی (حتی اگر فضای کمی دارید) بخوانید!

بتاکاروتن

جعفری همچنین منبع خوبی از بتاکاروتن است که ثابت شده است به کاهش خطر حمله قلبی ، سکته مغزی و دیابت کمک می کند.

نعناع

به عنوان مثال ، نعناع هندی به ارتقاء عملکرد و خلق و خوی مغز کمک می کند ، همچنین مطالعات نشان داده است که نعناع می تواند به رفع مشکلات گوارشی مانند ناراحتی معده ، نفخ ، گاز و اسهال کمک کند. نعنا منبع غنی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی است که می تواند به کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب کمک کند.

ویتامین سی.

گیاهان تازه ای که در این دستور پخت الهه سالم استفاده می شوند شوید ، جعفری و نعناع هستند. همه آنها مشخصات مغذی منحصر به فرد خود را دارند ، به عنوان مثال جعفری ، که سرشار از ویتامین C است ، که می تواند از سیستم ایمنی بدن ما برای جلوگیری از سرماخوردگی و جلوگیری از سرطان کمک کند. جعفری همچنین منبع خوبی از بتاکاروتن است که ثابت شده است به کاهش خطر حمله قلبی ، سکته مغزی و دیابت کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید