آیا شدت یا حجم برای عضله سازی مهمتر است؟ این موضوع این پادکست است و موضوع بحث و جدل دائمی بوده است.

اگر از گروهی از متخصصان تناسب اندام در مورد حجم در برابر حجم سوال کنید ، مشاجرات زیادی را می شنوید.

برخی می گویند که شما عمدتا باید سخت تمرین کنید و بر استفاده از وزنه ها تا حد ممکن تمرکز کنید. دیگران می گویند وزنه ای که استفاده می کنید مهم نیست ، بلکه به سادگی تمرینات زیادی را انجام می دهید و آنها را اجرا می کنید.

هر دو استدلال ممکن است قانع کننده به نظر برسد ، بنابراین از کدام روش باید استفاده کنید؟

اگرچه نمی توانید حجم یا شدت را نادیده بگیرید ، یکی از این دو ه کمی مهمتر از دیگری می خواهید دلیل این پادکست را بیاموزید!

در نهایت ، اگر مایل به حمایت از نمایش هستید ، لطفاً یک پیش نمایش سریع از آن را در iTunes ارسال کنید. واقعاً کمک می کند!

تمبرهای زمانی:

5:17 – چگونه حجم را محاسبه می کنید؟ بار حجمی چیست؟

10:34 – بهترین راه برای نظارت بر میزان صدا چیست؟

11:36 – شدت چیست؟

14:28 – در هنگام ست چقدر باید به شکست نزدیک شوید؟

15:33 – آیا باید از یک درصد حداکثر با یک تکرار (1RM) استفاده کنید؟

16:32 – آیا حجم یا شدت برای رشد عضلات بهتر است؟

24:31 – آیا برای افزایش عضله باید به تقویت خود ادامه دهید؟

27:00 – چقدر سخت باید بلند شوید؟

30:17 – چگونه قوی تر می شوید؟

31:59 – چرا باید به مرور زمان به میله وزن اضافه کنیم؟ چرا افزایش قدرت با عضله سازی ارتباط دارد؟

33: 58-آیا باید ست هایی با تکرارهای بسیار بالا انجام دهید؟ آیا ست های تکراری زیاد تنش عضلانی را افزایش می دهند؟

38:39 – چگونه باید آموزش خود را برنامه ریزی کنید؟

در نمایش ذکر شده است:

لوازم جانبی Legia را از اینجا بخرید

نظر شما در مورد این قسمت چی بود؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ در نظرات زیر به من بگویید!

رتبه بندی خوانندگان

رتبه بندی وجود ندارد