از چند گرم شکر طبیعی (میوه ای) در مصرف نباید تجاوز کرد و در عین حال تا حد امکان چربی بدن را کاهش داد؟ : رژیم غذایی


زمینه:

من تفاوت بین شکر طبیعی (میوه) و شکر افزوده شده (غذای فرآوری شده) را می دانم. AFAIK ، منابع مختلف از سازمان های بهداشتی پیشنهاد می کنند که کمتر از 25 گرم شکر افزوده در روز مصرف کنید. برخی دیگر پیشنهاد می کنند به جای آن شکر اضافه شده با نرخ 38 گرم در روز مصرف کنید.

من فکر می کنم هر دوی این اطلاعات قابل اعتماد هستند اضافه قند. وقتی بتوانم از آن اجتناب کنم ، باز هم بهتر است.

سوالات:

  1. هدف من این است که تا حد امکان چربی بدن را کاهش دهم (افزایش حدود 10 درصد چربی بدن). حداکثر ، چقدر گرم شکر طبیعی باید روزانه مصرف شود؟

  2. MyFitnessPal پیشنهاد می کند که من زیر حد 92 گرم بمانم. چرا؟ آیا این پیشنهاد برای مقصود من که در آخرین سوال در مورد آن صحبت کردم اصلاً قابل اعتماد است؟

  3. فرض کنید من (به عنوان مثال) آب هلو را با آب میوه گیری برقی ام تهیه می کنم. آیا قندهای طبیعی موجود در آب میوه به اندازه کل میوه (هلو) بر بدن من تأثیر می گذارد؟

دیدگاهتان را بنویسید