آیا غذاهای کاملاً سرد با نشاسته مقاوم (مانند سیب زمینی شیرین ، جو دوسر) کالری کمتری دارند؟ : رژیم غذایی


در مورد نشاسته مقاوم کمی گیج شده ام. من می دانم که نشاسته مقاوم کالری کمتری نسبت به نشاسته معمولی دارد و می دانم که نشاسته مقاوم هنگامی ایجاد می شود که غذا پخته شود و سپس کاملاً سرد شود (چگونه و در چه زمانی کاملاً خام است؟). بنابراین ، اگر یک سیب زمینی شیرین پخته دارید که خنک می شود ، آیا کالری کمتری نسبت به زمانی که تازه پخته و داغ است دارید؟

فکر می کنم یکبار آن را در یک نظر در اینجا خواندم ، اما در مورد نحوه عملکرد آن گیج شده ام. وقتی گوگل را جستجو می کنم ، اساساً فقط به من می گویند نشاسته مقاوم کالری کمتری دارد ، اما در مورد آنچه در واقع در محتوای کالری مواد غذایی در طول این فرآیند اتفاق می افتد زیاد صحبت نمی کنم.

همچنین در حالی که من در آن هستم – چقدر سرد است “کاملا سرد”؟ دمای اتاق؟ یخچال سرد؟

دیدگاهتان را بنویسید