۷ نکته برای کاهش وزن سریع – کاهش وزن ۱۰ پوند در یک هفته

آیا عالی نیست اگر بتوانید هر چقدر که دوست دارید غذا بخورید و همچنان وزن کم کنید؟

در واقع زمانی می توانید این کار را انجام دهید که بدانید چه غذاهایی را برای کاهش وزن سریع باید بخورید. فقط به خاطر داشته باشید که می خواهید در حین کاهش وزن، تغذیه خوبی داشته باشید. اگرچه کمک های رژیمی زیادی در بازار وجود دارد، بهترین گزینه برای سالم ماندن در حین کاهش وزن، خوردن غذاهای تازه و مغذی است.

نمک را کاهش یا حذف کنید

در طول هفته اول رژیم غذایی، بسته به اینکه چقدر وزن اضافه دارید، می توانید بین ۸ تا ۱۰ پوند وزن کم کنید. این کاهش وزن اولیه بیشتر از آب اضافی در سیستم شما حاصل می شود که در صورت کاهش یا حذف بیشتر نمک از وعده های غذایی خود، از بین می رود. در هفته های بعدی باید با پیروی از یک رژیم غذایی معتدل شاهد کاهش وزن ۱ تا ۲ پوندی در هفته باشید.

میوه ها و سبزیجات خام بخورید

حتی اگر گیاهخوار نیستید، می توانید با خوردن سبزیجات خام به اندازه دلخواهتان سریع وزن کم کنید تا بعد از غذا به راحتی سیر شوید. علاوه بر این، می توانید مقدار متوسطی از گوشت و ماهی بدون چربی را برای پروتئین مصرف کنید. برای دسر می توانید میوه خام بخورید.

از نوشیدنی های گازدار خودداری کنید

اگر می توانید از نوشیدنی های گازدار خودداری کنید و به اندازه ای که دوست دارید آب بنوشید. تغییر به آب ممکن است برای چند روز ناخوشایند به نظر برسد، اما اگر آب خالص و تصفیه شده بنوشید، به زودی از آن لذت خواهید برد. از اینکه چقدر سریع و پیوسته چربی اضافی بدنتان آب می شود شگفت زده خواهید شد.

اگر مقدار قابل توجهی وزن برای کاهش دارید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. حتما از هر گونه رژیم غذایی افراطی خودداری کنید. ممکن است وسوسه شوید که یک رژیم لاغری سریع را امتحان کنید. اگر این کار را انجام می دهید، این کار را فقط برای مدت کوتاهی انجام دهید تا کاهش وزن شما شروع شود.

اعتدال در رژیم غذایی

برای اینکه سالم بمانید و بتوانید کاهش وزن خود را در طول زمان حفظ کنید، باید کاهش وزن متوسط ​​اما ثابتی داشته باشید. غذاهای خوب و مغذی زیادی وجود دارد که نیازی به استفاده از مدهای کاهش وزن سریع ندارید. به هر حال سالم نیستند.

غذای خود را با دقت انتخاب کنید و با حفظ تغذیه خوب، لاغر خواهید شد. کاهش وزن زیاد، سوزاندن مقدار زیادی چربی بدن فقط به رژیم غذایی مربوط نمی شود. شما می توانید با رژیم های غذایی شدید وزن خود را به سرعت کاهش دهید، اما در چنین مواردی به احتمال زیاد دوباره تمام وزن را به دست خواهید آورد.

تغییر سبک زندگی

آنچه شما باید به دنبال آن باشید تغییر در سبک زندگی است، حتی اگر فقط شامل حذف غذاهایی باشد که چربی بیش از حد و قند بیش از حد دارند.

کاهش وزن لازم نیست سخت باشد. هنگامی که تصمیم خود را به آن گرفتید، می توانید به تدریج عادات غذایی خود را اصلاح کنید، مانند گنجاندن مقدار زیادی سبزیجات خام در رژیم غذایی خود. وقتی یاد بگیرید چه چیزی را بیشتر دوست دارید، سالادها می توانند بسیار خوشمزه باشند. سپس به طور طبیعی آنها را در وعده های غذایی اصلی خود قرار می دهید. در مورد میوه ها هم همینطور است.

تقریباً می توانید تمام سبزیجات خام و میوه های خامی را که دوست دارید بخورید و همچنان وزن کم کنید. میوه ها و سبزیجات خام میان وعده های عالی بین وعده های غذایی اصلی شما هستند.

غذاهای سالمی را که دوست دارید کشف کنید

یک راز بزرگ رژیم غذایی این است که فقط غذاهایی را بخورید که دوست دارید. شروع به آزمایش کنید، بیاموزید که کدام غذاهای کاهش وزن طبیعی را بیشتر دوست دارید و آنها را به زرادخانه مدیریت وزن خود اضافه کنید.

نکته عالی دیگر این است که از اضافه کردن چربی اضافی در تهیه غذا خودداری کنید. به جای سرخ کردن عمیق، پخت را انتخاب کنید. با گذشت زمان نتایج عالی خواهید دید.

تصمیم خود را بگیرید که عادات غذایی خود را به تدریج تغییر دهید. یاد بگیرید که از غذاهای سالم و مغذی کم چرب لذت ببرید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، می توانید بدون هیچ تلاش خاصی سطح وزن جدید خود را حفظ کنید. و در تعادل بسیار سالم تر خواهید بود.

در حالی که بسیاری از کمک‌های کاهش وزن وجود دارد که می‌توانید بخرید، بهترین گزینه برای نتایج طولانی‌مدت عادات غذایی جدید و هوشمندانه‌تر شما خواهد بود. برای دستیابی به مدیریت طولانی مدت وزن، باید خود را در مورد اصول تغذیه خوب آموزش دهید تا بتوانید وزن طولانی مدت خود و سلامت طولانی مدت خود را کنترل کنید.

ورزش

برای کاهش وزن نیازی به انجام تمرینات ورزشی طولانی و سخت ندارید. اما اگر ورزش متوسط ​​را در سبک زندگی جدید و سالم خود بگنجانید، نتایج را بسیار سریعتر خواهید دید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر