30+ ایده ناهار سالم نوجوان در خانه


آیا به ایده های ناهار سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ در اینجا الهام بخش شماست!

ناهار برای هر کودکی می تواند یک چالش باشد. اما یک ناهار نوجوان ، با افزایش اشتها و برنامه شلوغ ، می تواند شما را به فکر تکرار چیپوتل بیاندازد. من الهام بخش شما هستم ، خواه نوجوان شما تابستان است یا زمستان ، یا به ایده های آخر هفته نیاز دارید.

از اینجا شروع کنید: ناهار سالم برای نوجوانان چیست؟

  • رضایت از مواد مغذی: پروتئین و چربی به ناهار شما بدون وقفه کمک می کند
  • چند گروه غذایی: برخی از بچه ها (مثل بچه های من) به سمت غذاهای نشاسته ای تمایل دارند. نشاسته مانند نان و ماکارونی اشکالی ندارد ، اما انواع گروه های غذایی به کودک شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را بیشتر دریافت کند (مرتبط: نحوه تغذیه نوجوان گرسنه)
  • میوه و سبزیجات: آنها دارای فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی مهم مانند ویتامین A و پتاسیم هستند. اکثر کودکان (و بزرگسالان!) محصولات کافی دریافت نمی کنند. ناهار یک راه عالی برای کمک به کودکان (و بزرگسالان) است.
  • بخشی که مناسب آنهاست: هر کودکی متفاوت است. هر روز متفاوت است. به فرزند خود اعتماد کنید که مقدار مورد نیاز خود را بخورد و از محدود کردن یا محدود کردن غذای خود اجتناب کنید.
پیتزا باگورک: ایده های ناهار برای نوجوانان

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان

ایده های ناهار داغ برای نوجوانان

  • پیتزای شیرینی قدیمی یا پیتزای فرانسوی برای نان: روی آن را با نان شیرینی بریده شده یا باگت تکه ای با سس پیتزا ، پنیر و مواد دلخواه آنها بریزید و زیر مرغ گوشتی یا توستر گرم کنید.
  • ماکارونی منجمد (مانند تورتلینی یا راویولی): بجوشانید و با سس قرمز از شیشه یا روغن زیتون و پارمزان سرو کنید
  • بقایای یک شام گرم: آنها را وارد کنید ظروف شیشه ای تک قسمتی آنها را می توان در اجاق مایکروویو گرم کرد
تخم مرغ در سوراخ: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • ماکارونی و پنیر را خرد کنید سالاد جانبی یا سبزیجات مخلوط کمی منجمد را اضافه کنید
  • سوپ یا چیلی (خرید از فروشگاه یا منزل)
  • کوسادیلاس: تهیه شده با پنیر ، لوبیای سرخ شده ، سبزیجات بو داده ، باقی مانده مرغ برشته و غیره.
Kvesadila با سالاد: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • پنیر پخته شده
  • همبرگر گیاهی یا سگ های گیاهی (ما Morningstar را دوست داریم)
  • بوریتو یخ زده (بسته بندی شده یا مشق شب)
گوشت گاو Burritos مناسب برای انجماد
  • سیب زمینی پخته: با پنیر بخارپز ، چیلی یا سبزیجات پر کنید
  • بلغور جو دوسر: میوه و آجیل را اضافه کنید

ایده های ناهار سرد برای نوجوانان

  • بشقاب میان وعده
  • ساندویچ گوشت یا سبزیجات را به اشتراک بگذارید یا بپیچید
  • نان تست آووکادو (تخم مرغ سرخ شده را به آن اضافه کنید!)
نان تست آووکادو: ایده های ناهار نوجوانان
  • سالاد ماهی تن یا ساندویچ سالاد مرغ
  • FB و (یا SB & J – Sunbutter + Jelly)
  • هموس + پای و سبزیجات (مانند هویج و خیار)
  • سبز سالاد: از غذاهای غنی از پروتئین مانند نخود ، کنسرو ماهی تن یا تخم مرغ آب پز پر کنید
  • سالاد ماکارونی یا کینوا
  • پیتزای سرد آوار
  • کاسه اسموتی

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان: دستور غذا

در اینجا چند دستور العمل وجود دارد که شما یا نوجوان خود می توانید در طول هفته آماده کنید.

توفو ناگتز با سس گوجه فرنگی
رول سوشی خیار
سوژه های سبک برای کوفته

چگونه می توان میوه و سبزیجات بیشتری را در ناهار نوجوان خود تشویق کرد

  • یک اسموتی میوه (یا بسته های اسموتی را جمع آوری کنید بنابراین برای آنها آسان است که این کار را سریع انجام دهند)
  • کاهو و گوجه فرنگی را روی ساندویچ ها قرار دهید
  • ادما را در یک بشقاب میان وعده یا به عنوان جانبی قرار دهید
  • ناهار را با یک سالاد جانبی یا یک لیوان سوپ سبزیجات میل کنید
  • چیپس جانبی و سالسا را ​​اضافه کنید
  • انبارهای تک فنجان میوه و بشقاب سیب شیرین نشده آنها می توانند مصرف کنند
  • پیشنهاد کنید سیب ورقه شده را به پنیر کبابی یا اسفناج تازه را به تخم مرغ های سرخ شده اضافه کنید

ایده های بیشتر برای تغذیه نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید