۳ گام آسان برای کاهش وزن سریع و ماندگار

۳ مرحله برای کاهش وزن که ماندگار است

وقتی صحبت از کاهش وزن می شود، هیچ قرص جادویی یا رژیم غذایی مخفی وجود ندارد که به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک کند. اما شما می توانید با این ۳ مرحله برای کمک به کاهش وزن به اهداف خود برسید.

مانند بسیاری از چیزها در زندگی، کاهش وزن (وزن زیاد) به تلاش آگاهانه، نظم، اراده و پشتکار خلاصه می شود.

از دست دادن ۱۰، ۲۰، ۵۰ یا ۱۰۰ پوند یا بیشتر همگی به کاری که روزانه انجام می دهید باز می گردد. اگر کاری را که قرار است انجام دهید (تغذیه درست + ورزش) را روز در روز انجام دهید، در نهایت تمام وزنی را که می خواهید از دست خواهید داد.

با این حال، اگر احتیاط را به باد بیاورید و کاری را که باید انجام دهید، انجام ندهید، ممکن است هرگز رویاهای کاهش وزن خود را محقق نخواهید دید. این دوست من غم انگیزترین سناریویی است که وجود دارد.

اگر از چاق شدن خسته شده اید، اگر از اضافه وزن خسته شده اید، اگر امروز آماده اید تا زندگی جدید خود را شروع کنید، دست نگه دارید زیرا می خواهم برنامه کاهش وزن ساده و در عین حال بسیار موثری را که منتظرش بودید به شما ارائه دهم.

اماده ای؟ من قصد دارم به طور واضح به شما بگویم که در ۳ مرحله آسان برای کاهش وزن باید چه کاری انجام دهید. با این حال، برای اینکه این کار به نتیجه برسد، باید تمرکز و نظم روزانه خود را حفظ کنید تا مراحل را تا رسیدن به نتایج دلخواه خود ادامه دهید.

حتی اگر لنگید و از مسیر کاهش وزن خود منحرف شوید، اشکالی ندارد. اگر بتوانید سریعاً به مسیر خود بازگردید، اضافه کار خواهید داشت، از مزایای کاهش وزن چشمگیر و بهبود سلامتی بهره مند خواهید شد.

و اکنون، بدون خداحافظی، در اینجا ۳ گام اساسی شما برای کاهش وزن آورده شده است…

۱-کمتر بخورید

۲. بهتر بخورید

۳. ورزش کنید

آنجا هستند. شما چی فکر میکنید؟ کمی ضد آب و هوا، ها؟ شاید انتظار بیشتری داشتید… خب، اجازه دهید به شما بگویم اگر قادر به درک و اجرای این برنامه کاهش وزن قدرتمند و ایمن هستید، این است که دیگر هرگز مجبور نخواهید بود پول غیر ضروری دیگری را برای محصولات کاهش وزن که کار نمی کنند خرج کنید. .

می بینید، بدن شما یک دستگاه مدیریت کاهش وزن است. اگر برنامه درستی را دنبال کنید و به بدنتان فقط آنچه برای زنده ماندن نیاز دارد بدهید، تمام کارهای سخت را برای شما انجام خواهد داد.

با توجه به زمان کافی و انجام ۳ مرحله بالا، می توانید ده ها و حتی صدها پوند وزن خود را بدون گرسنگی کشیدن یا متوسل شدن به قرص های لاغری ساختگی یا جراحی های خطرناک مجسمه سازی بدن کاهش دهید.

حال، این بدان معنا نیست که راه کاهش وزن قابل توجه آسان خواهد بود یا برای رسیدن به نتایج دلخواه خود کمی زجر نکشید. روزهایی پیش می‌آید که می‌خواهید دست از کار بکشید و تسلیم شوید.

در آن روزها ممکن است فقط به هوس های غیرقابل انکار خود غافل شوید و در بوفه محل زندگی خود دیوانه شوید. اما هی، اشکالی ندارد. تو انسان هستی گاهی اوقات برای بازگشت به مسیر خود باید کمی دیوانه شوید.

با این حال، اگر واقعاً متعهد به رسیدن به حتی به ظاهر دست نیافتنی ترین اهداف کاهش وزن خود هستید، می توانید با پیروی از برنامه بالا این کار را انجام دهید. اکنون، به نفع شما، اجازه دهید کمی عمیق‌تر به هر مرحله از طرح برویم.

۱-کمتر بخورید

واقعا شکی در آن نیست. اگر می خواهید وزن کم کنید باید کمتر غذا بخورید. شما باید کمبود کالری ایجاد کنید تا بدن شما شروع به از دست دادن پوند کند.

اگر شروع به محدود کردن مقدار غذای مصرفی خود نکنید، هیچ تمرینی به شما کمک نمی کند تا به اهداف خود برسید. خوردن کمتر از غذاهای چرب و پرچرب مورد علاقه شما سریعترین راه برای کاهش وزن چشمگیر خواهد بود.

واقعاً مهم نیست که چقدر باید وزن کم کنید. تا زمانی که کنترل عادات غذایی آگاهانه و ناخودآگاه خود را در دست نگیرید، حتی یک پوند وزن کم خواهید کرد.

نه، شما باید شروع به کاهش مقدار غذایی کنید که به خوردن عادت دارید. من در مورد داستان هایی شنیده ام که در آن مردم به Mc Donald’s می روند و دو وعده غذای سوپر سایز بیگ مک را بسته بندی می کنند.

بدیهی است که این خیلی زیاد است. در این شرایط حتی کاهش یک وعده غذایی سوپر سایز نیز یک بهبود خواهد بود. اما، همانطور که در مرحله بعدی خواهیم دید، یک برنامه بهتر این است که غذای Super Size را با هم حذف کنیم و بهتر غذا بخوریم.

۲. بهتر بخورید

به قول معروف «ما همان چیزی هستیم که می خوریم». اگر چرند بخوریم، حدس بزنید چیست؟ با این حال، اگر یاد بگیریم خوب غذا بخوریم، نه تنها دور کمر ما از آن تشکر می‌کند، بلکه احساس بهتری نسبت به خودمان هم می‌کنیم.

یکی از سریع‌ترین تغییراتی که می‌توانید هنگام تلاش برای کاهش وزن در رژیم غذایی خود ایجاد کنید این است که تمام غذاهای ناسالم (چیپس، نوشابه، پیتزا، دونات، کلوچه و غیره) را کنار بگذارید و شروع به خوردن سبزیجات بیشتری کنید.

حالا، من می دانم که ممکن است به چه چیزی فکر کنید. ممکن است هنوز هم از اینکه مادرتان اجازه نمی دهد از روی میز شام بلند شوید تا زمانی که کل کلم بروکلی هایتان را تمام نکرده اید، آسیب دیده باشید، اما بگذارید به شما بگویم، مادرتان درست می گفت.

اگر بتوانید در هر وعده غذایی نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر فیبر و مواد مغذی پر کنید، در راه کاهش وزن قابل توجه و طولانی مدت هستید. این احتمالاً یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای شروع واقعی سفر کاهش وزن خود انجام دهید.

اگرچه شروع به خوردن سبزیجات در هر وعده غذایی آسان نیست، هرچه زودتر شروع کنید، وضعیت بهتری خواهید داشت و وزن سریعتر از بدن شما آب می شود.

۳. ورزش کنید

برای اینکه ماجراجویی کاهش وزن خود را با وسایل بالا شروع کنید، باید بدن خود را به حرکت درآورید. برای من مهم نیست که شما آن را ورزش کردن، ورزش کردن، ایروبیک یا هر چیز دیگری می نامید که باید کاری انجام دهید تا ضربان قلبتان بالا برود و غدد عرقتان اضافه کار کنند.

ورزش کلید کاهش وزن پایدار، طولانی مدت و واقعی است. به ازای هر پوندی که با خوردن درست و ورزش از دست می دهید، یک پوند بیشتر است که هرگز به سراغتان نمی آید.

چرا؟ زیرا اکنون “راز” کاهش وزن ایمن و موثر را می دانید. اگر تا به حال احساس کردید که دوباره روی مقیاس وحشتناک چربی بالا می روید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این ۳ مرحله را در عمل انجام دهید و شاهد تثبیت شدن خود باشید و با افزایش وزن ناخواسته مخالفت کنید.

با ورزش منظم، انرژی لازم برای افزایش متابولیسم بدن خود را به بدن خود می دهید تا به طور موثر و موثر کاهش وزن روزانه را آغاز کند. من در مورد شما نیستم، اما این برای من بسیار خوب به نظر می رسد.

هرچه بیشتر به خود فشار بیاورید، سریعتر شاهد تغییرات در بدن خود خواهید بود. ممکن است مجبور نباشید هر روز با یک مربی شخصی تمرین کنید، اما باید کاری انجام دهید.

پیاده‌روی، دویدن، شنا، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی یا هر فعالیت بدنی دیگری که دوست دارید انجام دهید، همین الان شروع کنید. یک شب دیگر را روی کاناپه به تماشای آخرین اجراهای مجدد نگذرانید. بدن خود را به حرکت درآورید و از همین امروز شروع به کاهش وزن کنید.

نتیجه

کاهش وزن (حتی وزن زیاد) علم موشکی نیست. پس مطمئن باشید که همه می توانند این کار را انجام دهند، حتی شما. با این حال، به تمام صبر، نظم، عزم و پشتکار شما نیاز دارد.

آهسته شروع کن روزی یک عدد مصرف کنید. ممکن است در عرض یک هفته، یک ماه یا حتی یک سال به وزن ایده آل خود نرسید اما به آن پایبند باشید و به آن برسید. با پیروی از ۳ مرحله بالا، شما نیز می توانید مانند بسیاری از مراحل قبل از خود به یک داستان موفقیت تبدیل شوید.

پس پیش بروید و تمام وزن ناخواسته ای را که سالها زندگی بی انضباط پشت سر گذاشته است، کم کنید. از امروز کنترل زندگی خود را به دست بگیرید. به زودی از این کار خوشحال خواهید شد. وقتی آن روز بیاید دیگر نگاهی به گذشته نخواهد بود.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر