۳ نکته موثر برای کاهش وزن

اکنون که سال جدید آغاز شده است، زمان آن رسیده است که آن تصمیمات را اتخاذ کنیم و شروع به برنامه ریزی برای پایبندی به آنها کنیم. وضوح کاهش وزن همچنان یکی از محبوب ترین ها در تمام دوران است. مردم می خواهند بدون اضافه وزن و مسائل مربوط به سلامتی که با آن همراه است، سالم تر شوند و از کیفیت زندگی بهتری لذت ببرند. این زمانی است که دوباره شروع کنید و تغییراتی در سبک زندگی سالم ایجاد کنید که می توانید تا آخر عمر از آنها استفاده کنید. اگر نکات زیر را در نظر بگیرید، حفظ سلامت لازم نیست دشوار باشد.

نکته شماره ۱ – قبل از شروع اهداف تناسب اندام، انجام معاینه را به تعویق نیندازید. بسیاری از مردم از مراجعه به پزشک می ترسند زیرا تصور می کنند هیچ خبری خبر خوبی نیست. با این حال، فقط به این دلیل که مدت زیادی است پیش دکتر نرفته اید، به این معنا نیست که وقتی بروید، عذاب و غم خواهد بود. یک معاینه خوب به تعیین وضعیت فعلی شما از نظر سلامتی کمک می کند و پزشک می تواند به شما بگوید که برای بهبود چه کاری باید انجام دهید. دریافت آماری مانند فشار خون، وزن و سطح کلسترول به شما چیزی برای ردیابی می دهد. همانطور که وزن کم می کنید و تناسب اندام می کنید، می توانید به پیشرفت خود نگاه کنید و نسبت به سخت کوشی خود احساس خوبی داشته باشید. پزشک شما نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

نکته شماره ۲ – عادات غذایی خود را برای بهتر شدن تغییر دهید. متأسفانه، تاکتیک رایج برای اکثر مردم این است که تمام غذاهای خود را به غذاهایی با برچسب “کم چرب”، “چربی کاهش یافته” و غیره تغییر دهند. مشکل این برچسب ها این است که مواد تشکیل دهنده آنها هستند که شما را بیش از حد وزن نگه می دارند. اغلب اوقات این محصولات به اصطلاح بهداشتی مملو از شکر هستند. حتی ممکن است نتوانید مواد موجود در این غذاهای فرآوری شده را تلفظ کنید. با خوردن غذاهای واقعی مانند گوشت بدون چربی، ماهی، سبزیجات و میوه های تازه و چربی های خوب احساس رضایت بیشتری خواهید کرد. غذای رژیمی که در قفسه فروشگاه ها فروخته می شود احتمالاً شما را گرسنه می کند و باعث می شود بیشتر بخورید. به غذاهایی بچسبید که به حالت طبیعی خود می آیند و احساس گرسنگی نخواهید کرد.

نکته شماره ۳ – بیاموزید که کدام تمرینات موثرترین هستند. یکی دیگر از اشتباهات متداول که مردم معمولاً هنگام انجام یک برنامه تناسب اندام مرتکب می شوند، انجام بیش از حد تمرینات هوازی است. آنها ساعت ها روی تردمیل یا دستگاه بیضوی می گذرانند. کاردیو هیچ ایرادی ندارد، اما در واقع می توانید در زمان کمتری ورزش کنید و با استفاده از تمرینات مناسب، چربی بیشتری بسوزانید. دو روش تمرینی که بسیار موثرتر هستند، تمرینات اینتروال (تمرینات دایره ای) و تمرینات قدرتی (بالا بردن وزنه) هستند. هر کدام از این تمرینات را می توان در کمتر از ۴۵ دقیقه و چند بار در هفته انجام داد تا زمانی که شما غذا می خورید با نتایج عالی همراه باشید. غذاهای مناسب (نکته شماره ۲ را ببینید.)

نکات بالا برای هر برنامه سلامتی و تناسب اندامی که در پیش می گیرید مفید است. دریافته‌ام که داشتن یک برنامه خوب کلیدی برای پیگیری و در واقع دیدن نتایج است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر