یک کاسه ساده سیب زمینی و سبزیجات


این غذا برای سیب زمینی شیرین و رنگ سبز یک راه خوشمزه برای لذت بردن از ترکیب طعم و بافت پاییزی است!

سیب زمینی و سبزیجات شیرین به دلیل تنوع زیاد در بسیاری از خانواده ها جزء اصلی هستند زیرا به راحتی در اکثر فروشگاه های مواد غذایی و بازارهای کشاورزان یافت می شوند.

این غذا دارای یک جزء خوشمزه پاییزی است که ممکن است فکر نکنید آنقدر اغلب بخرید – انجیر.

انجیر نه تنها طعم شیرین خوبی را برای ایجاد تعادل در مواد شور و نمک به ارمغان می آورد ، بلکه به طور فوق العاده ای غنی از فیبر است ، فیبرهای محلول و نامحلول که به سیستم گوارشی ما کمک می کند تا به طور منظم بماند و سطح قند را در خون ثابت نگه دارد. انجیر همچنین سرشار از مواد معدنی مانند منگنز ، منیزیم ، کلسیم و پتاسیم است. همه آنها برای سلامت قلب و عروق ، سلامت استخوان ها و کاهش فشار خون مهم هستند.

ترکیب مواد موجود در این غذا تقریباً به همه سلیقه های شما ضربه می زند!

از پنج پایه اصلی برای ایجاد این کاسه متعادل از سیب زمینی و سبزیجات استفاده کنید

در صورتی که با جامعه NS و روش ما در اینجا آشنا هستید ، سیستم Fundamental Five ایجاد وعده های غذایی متعادل را برای شما آسان می کند که مواد مغذی مورد نیاز بدن را برای داشتن تمرکز قوی ، هضم آرام ، انرژی پایدار ، خواب سالم ، برای شما آسان می کند. و سلامتی طولانی مدت پر جنب و جوش. به شرطی که انعطاف پذیری کافی برای لذت بردن از غذای مورد نظر را داشته باشید.

پنج مورد اصلی شامل پنج عنصر رژیم غذایی است ، از جمله پروتئین ، چربی ، کربوهیدراتهای بدون نشاسته ، کربوهیدراتهای غنی از نشاسته و عامل طعم (که نشاط ، طعم و لذت را برای وعده های غذایی شما به ارمغان می آورد).

این دستور شامل هر پنج عنصر است ، و از آن می توانید یک وعده غذایی متعادل برای لذت بردن استفاده کنید!

تو می توانی راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید که شما را از طریق سیستم “پنج پایه” ما تهیه می کند تا غذاهای متعادلی ایجاد کنید که می توانید از آنها برای تهیه غذا یا طبخ تازه این هفته استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید