گرایش های غذایی برتر “TikTok” ، که توسط متخصصان تغذیه رتبه بندی شده است


TikTok به منبع جدیدی تبدیل شده است که روندها تقریباً در هر زمینه ای از مد و زیبایی گرفته تا موسیقی و رقص و بله ، غذا رشد و توسعه می یابد. برخی از گرایش های غذایی TikTok شما را متعجب خواهد کرد که چرا تا به حال در مورد آنها فکر نکرده اید ، در حالی که برخی دیگر ممکن است باعث شوند که سر خود را خراش دهید. اما آنها چقدر سالم هستند و آیا باید آنها را امتحان کنید؟ ما از Gabi Waka-Flores ، RDN ، CLE ، متخصص تغذیه و آموزش ثبت شده در HUM ، برای تجزیه رژیم غذایی در پشت برخی از گرایش های برتر غذا در TikTik استفاده کردیم. ببینید چگونه انباشته می شوند.

هک بسته بندی لاک پشت

برای امتحان سوراخ کردن پیچ نازک ، یک برش واحد از مرکز آن تا لبه ایجاد کنید. سپس ، بصورت بصری تورتیلا ها را به چهار قسمت تقسیم کنید. هر ربع را با یک ماده متفاوت پر کنید و کمی جادوی اریگامی انجام دهید تا یک ربع در یک زمان تا شود و سرخ شود.

چرا ممکن است کازادیلا را به چهار قسمت بریزید در حالی که احتمالاً آن را همیشه به نصف تا کرده اید؟ به نظر می رسد ، شاید مزایایی وجود داشته باشد که به شما در تعادل صفحه کمک کند.

واکا فلورس توضیح می دهد: “توصیه می کنم مطمئن شوید که یکی از مربع ها حاوی نوعی سبزی مانند فلفل خرد شده یا اسفناج باشد.” “سایر چهارگوش ها فرصتی خوشمزه را برای پروتئین هایی مانند مرغ یا بوقلمون و چربی های سالم مانند آووکادو فراهم می کنند.”

عیب؟ او می گوید: “این دستور غذا به یک تورتیلا بزرگ آرد نیاز دارد که متأسفانه به اندازه غذای ذرت آن سالم نیست.” واکا فلورس توصیه می کند به دنبال تورتیلا با فیبر بالا باشید ، اما در کل می گوید این پیشرفت می تواند یک وعده غذایی متعادل باشد.

“طبیعت طبیعی”

اگر سالاد میوه تغییر نام دهد ، “غلات طبیعت” خواهد بود. این روند شامل پر کردن کاسه غلات کلاسیک شما با انواع توت های مخلوط تازه ، آب نارگیل و یخ است. بگذارید واضح باشیم: جعبه غلات همچنین حاوی موادی است که از طبیعت آمده است ، بنابراین نام این روند ممکن است کمی گمراه کننده باشد.

واکا فلورس می گوید: “مواد تشکیل دهنده” غلات طبیعت “مطمئناً سالم هستند. “با این حال ، این جایگزین یک بشقاب غلات یا صبحانه متعادل نیست. “من این غذا را به عنوان صبحانه توصیه نمی کنم زیرا فاقد پروتئین و چربی های سالم است ، دو عنصر درشت مغذی که برای انرژی مهم هستند و به شما کمک می کند در طول روز احساس سیری کنید.” اگر می خواهید این روند را امتحان کنید ، فقط مطمئن شوید که غذای کامل صبحانه شما نیست ، او توصیه می کند.

شایان ذکر است که اگر طرفدار غلات و حبوبات هستید ، نباید غلات سنتی را در رژیم غذایی خود جایگزین کنید. Waka-Flores توضیح می دهد که غلات غنی از فیبر می توانند یک انتخاب ثابت باشند و شیر حاوی پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم ، ویتامین B و پتاسیم است. اما او یک چیز را باید در نظر داشته باشد: “اگر به دنبال غلات با شکر هستید ، به اندازه و اندازه آن توجه کنید و برای افزایش موها موز یا برش توت فرنگی اضافه کنید.”

ماکارونی فتا پخته

گوجه فرنگی از انگور یا گیلاس را با پنیر فتا ، روغن زیتون و ادویه جات ترشی جات تفت دهید ، سپس ماکارونی مورد علاقه خود را مخلوط کنید. همین است. این روند غذایی Tiktok با تأیید مهمی از Waka -Flores روبرو می شود – و خدا را شکر ، زیرا اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید ، همین حالا شروع به گرم کردن فر کنید. این آسان ، خوشمزه و سالم است.

cookingwithayeh

پاستای فتا پخته ارزش این همه هیجان را دارد !! با الهام از زیباfeelgoodfoodie 💗 #fyp #foodtiktok #bakedfeta #pasta #foryou #foryoupage

♬ مزه ها – Ixon

“اگر به مواد اصلی موجود در ماکارونی پخته نگاه کنیم ، آنها به طور شگفت انگیزی دور هم جمع می شوند تا یک وعده غذایی متعادل باشند. “یک وعده غذایی متعادل معمولاً حاوی غلات مانند ماکارونی ، میوه ها یا سبزیجات مانند گوجه فرنگی ، چربی های سالم مانند روغن زیتون و البته منبع پروتئین مانند پنیر فتا است.”

او توصیه می کند برای درمان بیشتر ، به راحتی از پنیر استفاده کنید و ماکارونی غلات کامل را برای ارزش غذایی بیشتر با فیبر و ریزمغذی هایی مانند سلنیوم و مس انتخاب کنید.

به راحتی می توانید آن را با توجه به اهداف و ترجیحات تغذیه ای خود شخصی سازی کنید. من از ماکارونی های حاوی نخود استفاده کردم و مرغ را برای پروتئین اضافی اضافه کردم. Vegan TickTokers و وبلاگ نویسان همچنین فتا را با پنیر وگان یا توفو و دیگران حتی رشته فرنگی نخودچی جایگزین کرده اند. طعم را با سیر ، ریحان ، فلفل قرمز ، نمک و فلفل تنظیم کنید.

“پروف”

این بندر بسیار مبتکرانه است – پروتئین را با قهوه سرد ، اسپرسو یا قهوه داغ برای یک نوشیدنی انرژی زا مخلوط کنید. اما چرا به این نوشیدنی احتیاج دارید؟ واکا فلورز توضیح می دهد: “افرادی که صبحانه متعادل غنی از پروتئین ندارند ، می توانند از افزودن پودر پروتئین به قهوه خود سود ببرند.” پروتئین صبحانه می تواند سطح متعادل قند خون و انرژی طولانی مدت را افزایش دهد ، اما اگر از قبل برای صبحانه پروتئین می خورید ، احتمالاً نیازی به مکمل نخواهید داشت.

Proffee دارای انواع زیادی از TikTok است که می تواند کیفیت رژیم غذایی را تغییر داده یا از بین ببرد. برخی از مصرف کنندگان این نوشیدنی را با شیک پروتئینی از قبل بسته بندی شده تهیه می کنند که ممکن است حاوی شکر ، شیرین کننده ها یا افزودنی های غیر ضروری باشد. سایر کاربران شربت یا شیرین کننده های اضافی اضافه می کنند.

Waka-Flores می گوید: مهمترین چیز این است که پودر پروتئین با کیفیت بالا و میزان کمی قند اضافه شده پیدا کنید. یافتن یک مکمل پروتئینی با طعم طبیعی نیز می تواند در شیرین کننده های اضافی شما صرفه جویی کند. »

می خواهید روند را امتحان کنید؟ نقطه قوت اصلی HUM Nutrition پروتئین پروتئین گیاهی وانیل است – ما طرفداران زیادی هستیم! (ما حتی آن را در رحم داخل رحم امتحان کردیم.)

عسل منجمد

وقتی می بینید که چگونه عسل منجمد ، که خواص چسبناک خود را حفظ می کند ، از یک بطری خارج می شود ، چیزی راضی کننده است ، بنابراین ما از نظر زیبایی به این روند A + می دهیم. اما در مورد رژیم؟ فرض کنید ما در مقیاس کشویی امتیاز می دهیم.

اکثر TikTokers هنگام امتحان * عسل زیادی * می خورند. این یک شکست بزرگ است. واکا فلورس می گوید: “به راحتی می توان فراموش کرد که عسل سرشار از کالری و قند است ، حتی اگر طبیعی باشد.”

“هنگامی که ما بیش از حد قند مصرف می کنیم ، این می تواند باعث افزایش سطح قند خون ما شود. “این جهش ها سرانجام سقوط می کنند ، که می تواند مانند انرژی کوتاه مدت و به دنبال آن احساس خستگی شدید احساس شود.” علاوه بر این ، خوردن بیش از حد عسل می تواند باعث ایجاد ناراحتی در دستگاه گوارش به شکل نفخ ، حالت تهوع و اسهال شود. “

اما در اعتدال ، شما می توانید عسل منجمد را امتحان کنید. واکا فلورس می گوید: بیش از یک قاشق غذاخوری (یا اندازه انگشت شست) در هر صندلی نگه ندارید. بهتر است پروتئین یا چربی های سالم را امتحان کنید تا از تغییرات چشمگیر در سطح قند خون جلوگیری کنید.

آب با کاهو

TikTokers در جستجوی یک خواب بهتر با یک داروی جدید دست یافت: خیساندن برگ های کاهو در آب گرم به عنوان یک چای که ظاهراً به خواب کمک می کند. اگرچه شواهدی مبنی بر تأثیر کاهو بر روی انسان وجود ندارد ، واکا فلورس می گوید که کاهو حاوی یک ماده مغذی گیاهی به نام لاکتوکاریوم است که با نام “تریاک کاهو” نیز شناخته می شود و مزایای خواب و آرامش را پیشنهاد می کند.

اگرچه ممکن است آب کاهو هیچ خاصیت جادویی نداشته باشد ، اما Waka -Flores می گوید این ماده بی ضرر است – فقط ابتدا کاهو را بشویید. (اگرچه افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند باید از آب کاهو اجتناب کنند زیرا ممکن است با داروهای آنها تداخل داشته باشد.)

اما حتی بهتر؟ واکا فلورس توصیه می کند چراغ ها را خاموش کنید و زمان استفاده از صفحه نمایش را به یک ساعت قبل از خواب محدود کنید تا به مغز شما سیگنال دهید که زمان تولید ملاتونین ، هورمونی که چرخه خواب ما را کنترل می کند ، رسیده است.

تخم مرغ پستو

این می تواند یکی از ساده ترین راه ها برای جلوه دادن صبحانه شما به همان شکلی که تا به حال دیده ایم باشد. از روش مورد علاقه خود برای تهیه تخم مرغ (سرخ شده ، آفتابی یا خیلی سبک) استفاده کنید و به جای پختن آنها در کره یا روغن ، از پستو استفاده کنید. همین است. البته می توانید غذای خود را با سرو نان تست با مواد مختلف مانند آووکادو ، گوجه فرنگی یا پودر فلفل قرمز شخصی کنید.

Vaka-Flores این روند غذایی TikTik را تأیید می کند زیرا تخم مرغ یک پروتئین کامل است و کولین را در بین سایر ویتامین ها و مواد معدنی ارائه می دهد. “فقط مطمئن شوید که از سس پستو استفاده می کنید که دارای چربی های غیر اشباع با کیفیت بالا مانند روغن زیتون یا آفتابگردان است. “یا بهتر از آن ، سس پستو را خودتان در خانه درست کنید.”

طرفدار پستو نیستید؟ همچنین می توانید این تخم مرغ ها را با روغن چیلی امتحان کنید.

خط پایین

گرایش های غذایی TickTock می توانند یک کیسه مخلوط باشند ، بنابراین به خاطر داشته باشید که وقتی همه آنها را در غذایتان می بینید ، توسط یک متخصص تغذیه بررسی نمی شوند. اگر در مورد چیزی مطمئن نیستید ، بهتر است با متخصص تغذیه یا حتی پزشک خود مشورت کنید تا از عواقب بالقوه خطرناک جلوگیری کنید. ممکن است بخواهید روند را متناسب با نیازهای تغذیه ای خود تغییر دهید یا چیزی را به طور کلی کنار بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید