کشف کنید که چگونه یک کاهش وزن سریع می تواند یک کاهش وزن سالم باشد-فاز I

چگونه کاهش وزن سریع می تواند یک کاهش وزن سالم باشد؟ به راستی، اگر این فکری است که در ذهن شما وجود دارد، امروز فرسنگ ها از اکثر افرادی که به کاهش وزن علاقه مند هستند جلوتر هستید. در واقع، فکر واقعی که اکثر افراد جویای کاهش وزن دارند این است که “چگونه می توانم وزن کم کنم؟” اصلاً از کاهش وزن سالم خبری نیست! مشکل این است که همه خواهان نتیجه هستند، اما برای رسیدن به آن اهمیتی ندارند. مهمتر از آن، آنها به تأثیرات منفی طولانی مدت که به دنبال کاهش وزن سریع آنها خواهد بود، اهمیتی نمی دهند. برای دستیابی به کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع، باید برخی تغییرات تناسب اندام را در بدن خود ایجاد کنید.

اکنون که متوجه شدیم ذهن شما باید به این باشد که چگونه کاهش وزن سریع باید یک کاهش وزن سالم نیز باشد، بیایید شما را به آنجا برسانیم! ما قصد داریم به چندین مورد در مورد زندگی شما و نحوه زندگی آن بپردازیم. من به شما مسیرهایی را می‌دهم که باید طی کنید تا بتوانید به کاهش وزن سالم برسید. سپس باید آن مسیرها را یکی یکی طی کنید. اینکه چقدر خوب و چقدر برای تکمیل این مسیرها متعهد هستید تعیین می کند که آیا کاهش وزن سریع دارید یا خیر. من ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهم که کاهش وزن سالم نیز یک کاهش وزن سریع باشد، اما باید از آنها استفاده کنید و به درستی از آنها استفاده کنید تا کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع شما اتفاق بیفتد.

مرحله اول، برای دستیابی به کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع، ایجاد تغییراتی در رژیم غذایی خود است. شما باید و باید بخواهید از رژیم غذایی خود شروع کنید. اگر فردی هستید که هر هفته حداقل یا اصلاً ورزش نمی‌کنید، پس تلاش برای انجام این مرحله می‌تواند فاجعه‌بار باشد. اگر به باشگاه بدوید، قبل از اینکه کمبودهای رژیم غذایی خود را اصلاح کنید، در حین ورزش احساس خستگی زیادی خواهید کرد و احتمالاً غش، سرگیجه و درد عضلانی و خستگی طولانی مدت پس از آن احساس خواهید کرد. برای شروع یک کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع، ابتدا باید با دادن مواد مغذی مورد نیاز بدن خود شروع کنید. در غیر این صورت، تلاش شما برای کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع بسیار دشوارتر خواهد بود، نه به ذکر است لذت بخش تر!

تغییر رژیم غذایی برای شروع کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع، مصرف روزانه شماست. شما باید سه وعده غذایی در روز داشته باشید که هر وعده حاوی کربوهیدرات، میوه یا سبزی و پروتئین باشد. این اقلام نیز باید به طور مساوی برای هر وعده غذایی تنظیم شوند. شما باید مقدار زیادی غلات کامل را در رژیم غذایی خود دریافت کنید، بنابراین مطمئن شوید که منابع کربوهیدرات شما تا حد امکان غلات کامل باشد. مطمئن شوید که مقدار زیادی کلسترول خوب دریافت می کنید تا سطح کلسترول خود را تحت کنترل نگه دارید. این بدان معناست که شما باید انواع آجیل، تخم مرغ و ماهی مصرف کنید و روغن زیتون را در رژیم غذایی خود بگنجانید. در واقع، من حداقل یک وعده غذایی در روز را توصیه می کنم که حاوی نوعی ماهی باشد. نه تنها منبع خوبی از پروتئین است، بلکه روغن‌های امگا ۳ موجود در ماهی‌های چرب‌تر مانند سالمون و ماهی خال مخالی برای کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع و همچنین زندگی سالم ضروری هستند.

چند پیشنهاد تنظیم تناسب اندام برای کاهش وزن سالم و رژیم لاغری سریع.صبح روزم را با یک میوه، یک کاسه بلغور جو دوسر و مقداری بیکن یا سوسیس شروع می‌کنم و سپس یک مولتی ویتامین مصرف می‌کنم. برای ناهار نیز باید ناهار خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که حاوی منبع پروتئین، کربوهیدرات و سبزیجات باشد. من فقط صبح با وعده غذایی خود میوه می‌خورم، زیرا شکر به شما کمک می‌کند تا با دادن انرژی مورد نیاز روز خود را شروع کنید. سبزیجات حاوی ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری نسبت به میوه ها هستند و بنابراین باید در رژیم غذایی شما غلظت بیشتری داشته باشند. شام من همیشه حاوی گوشت، ماکارونی یا سیب زمینی و سبزیجات بخارپز یا سالاد است. فیبر میوه ها و سبزیجات جذب کربوهیدرات ها را در بدن کاهش می دهد و به شما این امکان را می دهد که کربوهیدرات های جذب شده را قبل از اینکه به عنوان چربی ذخیره شوند بسوزانید. با پیروی از این دستورالعمل های رژیم غذایی، کاهش وزن سالم شما نیز به کاهش وزن سریع تبدیل می شود. بعلاوه، شما انرژی لازم برای شروع مسیر بعدی به سمت کاهش وزن سالم و سفر کاهش وزن سریع را خواهید داشت که در فاز دوم یافت می شود.

باور کنید یا نه، برنامه کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع شما شامل میان وعده است! برای اطمینان از اینکه نیازهای بدن خود را برای فاز دوم کاهش وزن سالم و سفر کاهش وزن سریع تامین می کنید، باید دو میان وعده بین وعده های غذایی داشته باشید. من به طور مداوم از میله های پروتئینی و شیک های پروتئینی به عنوان میان وعده بین وعده های غذایی خود استفاده می کنم. با این حال، من همچنین به استفاده از تریل-میکس که حاوی آجیل بیشتری نسبت به میوه ها است، شناخته شده ام. هدف شما این است که اطمینان حاصل کنید که بدن شما تمام پروتئین های مورد نیاز برای حمایت از فاز دوم کاهش وزن سالم و برنامه کاهش وزن سریع را دریافت می کند. اگر هوس خوردن چیزی شیرین کردید، یک تکه میوه بخورید. برخی از میوه‌ها مانند موز، انگور، آناناس، کشمش و انبه قند بیشتری نسبت به سایرین دارند و باید در مصرف آن‌ها کم مصرف شوند. اینها دسرهایی هستند که به کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع کمک می کنند، البته به سلامتی شما کمک نمی کنند.

شما اکنون فاز اول سفر خود را به سمت کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع تکمیل کرده اید. شما فرآیند تنظیم تناسب اندام خود را با اطمینان از سالم بودن غذاهایی که وارد بدن خود می کنید و حاوی تمام عناصر مورد نیاز برای سبک زندگی سالم بدن شما هستند، آغاز کرده اید. من این مقاله را با فاز دوم سفر کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع شما دنبال خواهم کرد، اما شما می توانید با کلیک بر روی لینک وب سایت تناسب اندام من در زیر، اطلاعات بیشتری در مورد رژیم غذایی مناسب و مزایای انجام آن کسب کنید. شما می توانید به وب سایت عضویت رایگان من بپیوندید و به تمام اطلاعات تغذیه، رژیم غذایی و تناسب اندام که هفته به هفته با همه اعضایم به اشتراک می گذارم دسترسی پیدا کنید. مرحله اول کاهش وزن سالم و سفر کاهش وزن سریع را از امروز آغاز کنید و به زودی خود را به نتایجی که می خواهید خواهید رساند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر