کشف کنید که چگونه یک کاهش وزن سریع می تواند یک کاهش وزن سالم باشد – فاز دوم

ما با آخرین مقاله من در “کشف چگونه یک کاهش وزن سریع می تواند یک کاهش وزن سالم باشد – فاز اول” را ترک کردیم. به عنوان خلاصه، یاد گرفتید که چگونه باید رژیم غذایی خود را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که کاهش وزن سالم شما نیز یک کاهش وزن سریع است. اکنون، ما در مرحله دوم کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع شما هستیم. بنابراین، مسیر بعدی تنظیم تناسب اندام که باید بعد از اتخاذ یک رژیم غذایی کامل و سالم دنبال کنم چیست؟

مرحله دوم کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع، ورزش است. اکنون که یک رژیم غذایی کامل و سالم را در پیش گرفته اید و بدن شما تمام ویتامین ها، مواد معدنی، کربوهیدرات ها و پروتئین های مورد نیاز خود را دارد، وقت آن رسیده است که از همه این کارهای خوب استفاده کنید! ورزش جزء کلیدی بعدی دستور العمل شگفت انگیز کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع است. نه تنها باید ورزش کنید، بلکه باید این کار را هوشمندانه انجام دهید. نیازی نیست که در ابتدا سعی کنید خود را بکشید. درعوض، بهتر است قدم‌های کودکی بردارید و خودتان را به برنامه‌های تمرینی پیشرفته برسانید. مسیر کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع همانقدر پر از دست انداز خواهد بود که شما انتخاب می کنید!

تمرینات کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع را به آرامی شروع کنید. این بدان معناست که شما باید برای انجام تمرینات پیشرفته تلاش کنید. ورزش من با فعالیت قلبی عروقی و تمرین بدن شروع شد. من به شما پیشنهاد می کنم که همین کار را انجام دهید. تمرین بدن شامل استفاده از وزن بدن شما برای تمرین دادن عضلات است. این به این معنی است که شما حرکات فشاری، دراز و نشست و کرانچ، کشش، اسکات، لانژ، دیپ، کرانچ معکوس، بلند کردن ساق پا، و ضربات بال زدن را انجام می دهید. اینها تمرینات عالی برای شروع فاز دوم کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع هستند و استقامت عضلات شما را افزایش می دهند. پس از اتمام تمرینات بدنسازی، هر چند دقیقه ورزش قلبی عروقی را که می توانید انجام دهید. خودتان را از ده دقیقه شروع کنید و تا سی دقیقه ادامه دهید. این مرحله آماده سازی لازم برای مرحله دوم موفقیت آمیز کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع است.

گام بعدی کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع این است که تلاش‌های تنظیم تناسب اندام خود را به باشگاه منتقل کنید. هنگامی که بتوانید تمرینات بدنسازی خود را مانند یک حرفه ای انجام دهید، آنگاه برای تمرینات وزنه و مقاومتی آماده هستید. بسته به نوع بدن و تمایل شما به نوع بدن، روش تمرین در باشگاه برای کاهش وزن سالم و سفر کاهش وزن سریع شما متفاوت است. به بیان ساده، اگر می خواهید سایز عضله داشته باشید و قدرت را افزایش دهید، وزن بیشتری را با تکرارهای کمتر استفاده خواهید کرد. اگر صرفاً نگران استحکام هسته و تقویت بدن خود هستید، وزن کمتر و تکرارهای بیشتری مصرف خواهید کرد. تصمیم گیری در مورد نوع بدنی که می خواهید، ساده ترین بخش یک کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع است. در هر دو روش، از ساختار مجموعه هرمی استفاده کنید. این بدان معناست که با هر ست تمرین وزن خود را افزایش دهید و در هر تمرین ۳ ست را کامل کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد کاهش وزن سالم و تمرینات کاهش وزن سریع یا تکنیک های ورزشی، به وب سایت تناسب اندام من، فهرست شده در زیر مراجعه کنید.

در طول مرحله دوم کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع، به یاد داشته باشید که از سر خود استفاده کنید. هنگامی که برای اولین بار تمرین جدیدی را شروع می کنید، از وزنه بسیار سبک استفاده کنید. این نه تنها باعث می شود که هنگام انجام تمرین به خود آسیبی نرسانید، بلکه به شما امکان می دهد از همان ابتدا از فرم مناسب برای تمرین استفاده کنید. دستیابی به کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع در صورت آسیب رساندن به خود در باشگاه غیرممکن است. در واقع، یک آسیب در باشگاه می تواند کاهش وزن سالم و برنامه تمرینی کاهش وزن سریع شما را هفته ها و حتی ماه ها به عقب برگرداند. به یاد داشته باشید، اگر نمی توانید ست سوم تمرین خود را ده بار تکرار کنید، این نیز مشکلی ندارد. تا زمانی که بتوانید ده تکرار از دو ست اول تمرین را انجام دهید، در نهایت قدرت شما به اندازه ای افزایش می یابد که بتوانید ده تکرار تمرین سوم را انجام دهید. این روش تناسب اندام فاز دوم کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع شماست و سالهاست که برای علاقه مندان به تناسب اندام کار می کند.

بخش ورزشگاه کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع شما ساده است. شما برای هر گروه عضلانی سه تمرین انجام می دهید و در روز دو گروه عضلانی انجام می دهید. این بدان معناست که می توانید روز اول سینه و عضله سه سر، روز دوم پشت و دوسر و روز سوم پاها و شانه ها را انجام دهید. تمرینات ورزشی خود را در آن سه روز با بیست یا سی دقیقه ورزش قلبی عروقی به پایان برسانید. در روز چهارم، فقط تمرینات شکم را انجام دهید، مگر اینکه سه روز دیگر به همراه سایر گروه های عضلانی روی عضلات شکم خود کار کنید. اگر اینطور باشد، روز چهارم یک روز استراحت کامل است. برای اینکه بتوانید در کاهش وزن سالم و کاهش وزن سریع خود کاملاً موفق باشید، باید به بدن خود زمان دهید تا بهبود یابد. شما مواد مغذی لازم را به بدن خود می‌دهید تا از کاهش وزن سالم و تلاش‌های کاهش وزن سریع خود بازیابی کند، اما آخرین عنصر استراحت است.

با استفاده از این روش ها و تکنیک های ورزشی، موفقیت در مرحله دوم کاهش وزن سالم و سفر کاهش وزن سریع خود را تضمین خواهید کرد. پس از تسلط بر برنامه های ورزشی ذکر شده در بالا، آنگاه برای روش های تمرینی پیشرفته تر آماده هستید. شما می توانید با کلیک بر روی لینک وب سایت من در زیر، در مورد تمامی تکنیک های تمرین تناسب اندام برای کاهش وزن سالم و برنامه کاهش وزن سریع فهرست شده در این مقاله، و همچنین روش های تمرینی پیشرفته تر، اطلاعات بیشتری کسب کنید. می توانید به وب سایت عضویت رایگان من بپیوندید و به تمام اطلاعات تغذیه، رژیم غذایی و تناسب اندام که برای همه اعضایم ارسال می کنم دسترسی پیدا کنید. شما همچنین قادر خواهید بود روال تمرینی را بسازید که برای شما بهترین است و موفقیت خود را در فاز دوم کاهش وزن سالم و سفر کاهش وزن سریع امروز تضمین کنید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر