کاهش چربی بدون رژیم کم کربوهیدرات یا ناشتایی متناوب: رژیم غذایی


من برخی از متخصصان پزشکی ، مانند دکتر Asoneon Fung را مشاهده کرده ام که ادعا می کنند از دست دادن چربی تنها زمانی رخ می دهد که ذخیره گلیکوژن ماهیچه ها تا حد زیادی کاهش یافته و سطح انسولین بسیار پایین باشد ، مانند بعد از روزه داری.

اما بسیاری از بدنسازان و افراد مناسب از رژیم غذایی کم کربوهیدرات پیروی نمی کنند و روزه را جایگزین نمی کنند (برعکس – آنها هر 3-4 ساعت وعده های غذایی کوچک می خورند). من حدس می زنم که سطح گلیکوژن عضلات نسبتاً بالا و سطح انسولین متوسط ​​باقی می ماند.

با این حال ، این افراد همچنان می توانند چربی خود را از دست بدهند در حالی که پروتئین کافی در رژیم غذایی خود مصرف می کنند ، به تمرین و حفظ کمبود کالری ادامه می دهند.

به نظر می رسد این امر با این توصیه که روزه داری و / یا کربوهیدرات کم تنها راه چربی سوزی است ، در تناقض است. بنابراین س myال من از سواران این است که هنگام چربی سوزی در مقایسه با گلیکوژن ماهیچه ای برای انرژی سوزانده می شود. شکی ندارم که سطوح پایین انسولین به تغییر تعادل چربی سوزانده شده کمک می کند ، اما ظاهراً بسیاری از افراد حتی در رژیم های غذایی با کربوهیدرات بالا در کاهش چربی موفق هستند. بنابراین ، چه چیزی می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید