کاهش وزن اضافی با رژیم کربوهیدرات آهسته

مهم نیست که زندگی شما چقدر شلوغ می شود، باید به سلامت خود توجه کافی داشته باشید. افرادی که سلامت خود را نادیده می گیرند، احتمالاً از نوعی مشکلات سلامتی رنج می برند. اگر می خواهید خود را از انواع مشکلات سلامتی نجات دهید، باید برای اصلاح موارد تلاش کنید. افرادی که ورزش می کنند، ورزش می کنند و سعی می کنند تناسب اندام خود را حفظ کنند، در آینده کمتر دچار مشکلات سلامتی می شوند. در حال حاضر تعداد زیادی از مردم از چاقی رنج می برند. اگر از هر دکتری بپرسید به زودی متوجه خواهید شد که چاقی یک مشکل سلامتی بسیار جدی است. این به این دلیل است که افراد را مستعد ابتلا به چندین بیماری می کند.

بسیاری از افرادی که از حملات قلبی و دیابت رنج می برند دارای اضافه وزن هستند. روش‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید برای کاهش چربی بیش از حد بدن از آنها استفاده کنید. اکثر برنامه های کاهش وزن از نوعی رژیم غذایی محدود شامل مصرف مکمل ها و انجام برخی ورزش ها پیروی می کنند. وقتی جایگزین های زیادی در بازار وجود دارد، ممکن است برای افرادی که مایل به کاهش وزن هستند گیج کننده باشد. چیزی که بیشتر اوقات اتفاق می افتد این است که مردم طعمه پرهیجان ترین برنامه کاهش وزن می شوند که در نهایت بی اثر می شود.

اگر می خواهید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید، باید کمی زمان بگذارید تا بهترین روش های کاهش وزن را بیابید. بسیاری از افرادی که وزن کم کرده اند و به اندامی عالی دست یافته اند، توصیه های ارائه شده در کتاب های خود کمکی را دنبال کرده اند که اطلاعاتی در مورد چگونگی کاهش وزن ارائه می دهد. یکی از موثرترین روش های کاهش وزن اخیراً رژیم اسلو کارت بوده است که به تعداد زیادی از افراد کمک کرده تا وزن خود را کاهش دهند. در سال ۲۰۱۰ در کتاب پرفروش تیم فریس به دلیل برخی از پیام‌های ساده آن توصیف شد.

اصل کلیدی این است که از هر نوع “غذای سفید” یعنی کربوهیدرات های ساده بسیار تصفیه شده خودداری کنید. اگر یک درس را به تنهایی از این برنامه غذایی دنبال کنید، خوردن یک صبحانه آهسته کربوهیدرات است. نتیجه خالص پیروی از این برنامه غذایی افزایش حجم عضلات و کاهش چربی بدن است. یک مزیت جانبی غیرمعمول و غیرمنتظره این است که افراد توانسته اند همسر خود را در رختخواب بهتر راضی کنند! این باعث افزایش سطح تستوسترون در بدن پس از پیروی از این روش می شود. یکی دیگر از جنبه های عالی این برنامه این است که شما تشویق می شوید هر هفته یک روز تعطیل داشته باشید. این به این معنی است که در یک روز در هفته می توانید هر چه را که دوست دارید در هر مقداری که دوست دارید چگونه انجام دهید. “روز پرخوری” باعث تنظیم مجدد ساعت متابولیک شما می شود تا بدن شما با یک روش غذا خوردن سازگار نشود. افرادی که از این طرح پیروی می کنند متوجه شده اند که می توانند مدت بیشتری بیدار بمانند و کمتر بخوابند بدون اینکه احساس ناسالمی کنند.

رژیم کربوهیدرات آهسته پس از تعداد زیادی آزمایش طی سال‌ها بر روی افراد انسانی ایجاد شد، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که یک پایه علمی قوی برای تجزیه و تحلیل وجود دارد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر