چگونه می توان در خانه خود فضای مدیتیشن ایجاد کرد


ایجاد یک فضای مدیتیشن اختصاصی در خانه شما یک راه حمایتی برای افزایش شانس شما برای ایجاد تمرین مدیتیشن روزانه است.

از کاهش سطح استرس ، اضطراب ، افسردگی ، درد جسمی ، ضربان قلب و فشار خون بالا گرفته تا افزایش و افزایش سلامت احساسی ، محدوده توجه ، عملکرد سیستم ایمنی ، عملکرد مغز ، وضوح ذهنی ، تمرکز ذهنی ، احساس آرامش و خواب ، لیست طولانی مزایای مراقبه برای سلامتی به طور مداوم در حال افزایش است.

این یکی از ساده ترین تمریناتی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید و از آنجا که می تواند تأثیر زیادی در عادات غذایی شما داشته باشد ، ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم تا این تمرین را توسعه دهند.

هنگامی که برای اولین بار شروع می کنید ، وارد شدن به یک حالت مراقبه می تواند چالش برانگیز باشد ، به ویژه اگر محیط اطراف شما فضایی آرام و آرام نداشته باشد ، اما با چند قدم ساده ، می توانید یک منطقه میانجی گری داشته باشید که از شما در ایجاد عادت حمایت می کند.

چه مواردی را باید در فضای مدیتیشن خود قرار دهید

در اینجا ، مدیتیشن و تمرین منحصر به فرد شما می تواند و باید در هر کجا که هستید اتفاق بیفتد! همانطور که در اینجا ذکر شد ، مجبور نیستید یک اتاق کامل یا یک منطقه جداگانه را به مدیتیشن اختصاص دهید ، زیرا مدیتیشن را می توان در بسیاری از موارد در طول روز پیدا کرد. من می دانم که برای همه ما رویایی خواهد بود که یک اتاق اضافی در آپارتمان ها یا خانه های خود اختصاص دهیم برای مدیتیشن ، این معمولاً چنین نیست و شما نیازی به اتاق جداگانه ندارید.

با این حال ، ما می دانیم که ما موجودات عادی هستیم و محیط ما بر رفتاری که ما در آن رفتار می کنیم تأثیر می گذارد ، به همین دلیل ایده آل ترین و حمایت کننده ترین است که یک فضای خاص برای تمرین شما داشته باشیم.

منطقه میانجیگری شما می تواند گوشه ای باشد ، اتاقی که اغلب از آن استفاده نمی کنید یا چیز دیگری که برای شما مفید است! هنگامی که جایی را در ذهن دارید ، این ابزارها را اضافه کنید که به شما کمک می کند احساس کنید یک فضای آرام است که هر روز از آن دیدن خواهید کرد.

1. بالش راحت برای مدیتیشن

نشستن آرام می تواند چالش برانگیز باشد ، به خصوص اگر شما در حال شروع محدوده توجه خود هستید و اگر یک مدیتیشن اختصاصی هستید ، می دانید احساس آرامش چقدر اهمیت دارد. داشتن یک نشیمن راحت برای مدیتیشن بسیار مهم است.

من بالش مدیتیشن تشک آووکادویی را دوست دارم زیرا دارای ترکیبات سبز و ارگانیک وگان است و دارای لنزهای پر کننده است ، که پایه ای محکم اما راحت ایجاد می کند که با بدن منحصر به فرد شما سازگار می شود.

من مشتری قدیمی و طرفدار تشک های آووکادو هستم زیرا آنها متعهد به ساخت محصولاتی با کیفیت و همچنین برای سلامتی شما ، کشاورزان و کره زمین هستند که برای رفاه ما بسیار مهم است.

2. روزنامه

من نمی توانم نوشتن کافی را توصیه کنم ، زیرا این یکی از قوی ترین ابزارهایی است که من در روش مراقبت از رژیم یاد می گیرم.

می توانید از یک دفتر خاطرات برای حمایت از مجلات غذایی (به عنوان مثال آنچه خوردید ، چه موقع ، چگونه احساس کردید ، گرسنگی شما چگونه بود ، هوس ، سوء هاضمه ، سلامت عاطفی در اطراف غذا و غیره) استفاده کنید. نوشتن در مورد استرس روز به عنوان طرز تفکر ، نوشتن در مورد آنچه هر روز از آن سپاسگزار هستید و غیره.

نشان داده شده است که مجله فیزیکی با قلم و کاغذ به جای استفاده از دیجیتال ، به افزایش عملکرد شناختی و حفظ اطلاعات کمک می کند – بنابراین روش قدیمی را امتحان کنید و خودتان ثبت نام کنید.

پس از تمرین مدیتیشن ، چند دقیقه وقت بگذارید تا بنویسید و در مورد احساس خود ، آنچه در طول تمرین به وجود آمد ، و قصد خود برای روز خود (یا روز بعد در صورت مدیتیشن در شب) فکر کنید. این لحظه از مدیتیشن پس از تمرین مدیتیشن شما را به تنظیم بیشتر ذهن و بدن شما هدایت می کند و می تواند به شما در تعمیق تمرین کمک کند.

3. کتابهای مدیتیشن برای حمایت از شما

اگر در حال یادگیری نحوه مدیتیشن یا کشف شیوه های مختلف آگاهی هستید ، داشتن چند کتاب که می توانید به راحتی آنها را بردارید و راهنمایی و الهام بخشی در مورد اینکه از کجا شروع کنید واقعاً مفید خواهد بود.

برخی از کتابهای مورد علاقه من که می توانند با دقت از سفر شما پشتیبانی کنند عبارتند از:

4. بهبود دهنده های جو

اگر می خواهید ناحیه مدیتیشن خود را واقعاً خاص جلوه دهید و همچنین با وارد شدن به یک روحیه بسیار آرام از شما حمایت کنید ، می توانید چند آمپر اضافه کنید. اینها برای شروع مدیتیشن ضروری نیست ، اما می تواند به لذت بخش تر شدن تجربه کمک کند ، که به شما در ایجاد ثبات کمک می کند.

بو می دهد

من عاشق این هستم که چگونه بوی آرام بخش می تواند مرا به حالت آرامش بیشتری در مدیتیشن برساند ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که یک پخش کننده اسانس ، اسپری اتاق یا بخور نیز می تواند برای شما مفید باشد. فقط مراقب باشید که مواد غیر سمی بخرید

صدا

من همچنین از داشتن یک کاسه آواز در نزدیکی به عنوان بخشی از تمرین خود لذت می برم. داشتن یک عنصر صدا یک راه فوق العاده برای تعمیق تجربه شماست ، من واقعاً از شروع و پایان جلسه مدیتیشن خود با یک جلسه صدا لذت می برم.

طبیعت

من اکنون یک اتاق مدیتیشن اختصاصی در خانه خود دارم که پنجره های زیبایی دارد و مشرف به طبیعت است. من همچنین گیاهان زیادی را در اتاق نگه می دارم تا یک مکان آرامش بخش مانند حمام ایجاد کنم. این که پنجره دارید ، می توانید در نزدیکی بنشینید یا چند گیاه را برای نزدیک نگه داشتن آنها بردارید ، معلوم می شود که کمی طبیعت استرس را کاهش می دهد.

ایجاد فضای شخصی برای مدیتیشن

هر یک از فضاهای مدیتیشن ما بسته به خواسته ها ، نیازها و فضای ما منحصر به فرد به نظر می رسد. نکته اصلی این است که دریابید که چه اقدامی باعث می شود هر روز برای پرورش تمرین واسطه گری به آن فضا علاقه مند شوید.

اکنون که ایده هایی در مورد مواردی که در اختیار دارید ، دارید ، متعهد شوید که این هفته فضای مدیتیشن خود را راه اندازی کنید!

راه حل کلیدی: ایجاد یک آگاهی مراقبه عملی منحصر به فرد یکی از بهترین کارهای رایگان است که می توانید برای حمایت از رفاه خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید