چگونه میان وعده ها را قبل از شام با فرزندان خود سرو کنید


آیا فرزندان شما همیشه قبل از آماده شدن شام گرسنه هستند؟ در اینجا یک استراتژی میان وعده قبل از شام است که اشتهای آنها را باز نمی کند.

هیچ چیز دیوانه کننده تر از نشستن در وعده شام ​​وجود ندارد که شما 45 دقیقه برای تهیه آن صرف کرده اید تا بچه ها را مجبور کنید ظرف را کنار بگذارند ، زیرا بشقاب پر شده است. روی چوب های دستی

حرکت یک ساعت قبل از شام برای کودکان دشوار است – مخصوصاً جوانان که می شنوند “شام در 10 دقیقه دیگر آماده می شود” مانند “شام هرگز ، هرگز آماده نخواهد شد”. شروع به ذوب کنید! ”

مشکل میان وعده های قبل از شام

اگر کودکان قبل از شام از تنقلات سیر شده باشند ، گرسنه نخواهند بود – به این معنی که آنها کمتر از خوردن غذاهایی که درست کرده اید استقبال می کنند ، و بسیار کمتر سعی می کنند غذاهای جدید ، ناآشنا یا سخت تری مانند نان ، سوپ و سایر غذاهای مخلوط را امتحان کنند.

با این حال ، به نظر می رسد اشتهای کودکان به طرز ناخوشایندی قبل از آماده شدن شام به اوج خود می رسد. ساعتهای دردناک هالووین را در ساعت 5 بعد از ظهر به یاد می آورم ، زمانی که پسرم به معنای واقعی کلمه های میان وعده را تنظیم می کرد که من پشتم را به همزن دیگ روی اجاق گاز برگرداندم.

در طول این سالها ، من چندین روش مختلف را برای تنقلات قبل از شام امتحان کرده ام: یک مشت کراکر غلات کامل ، نصف سیب ، و هیچ اسنک. هیچ چیز درست به نظر نمی رسید.

پاداش: پایان نبردها هنگام غذا! لیست من را بگیرید: 5 نکته ای که باید به رای دهندگان خود بگویید

سپس سیستمی را پیدا کردم که کار می کرد

من این قانون خانگی را برای تنقلات قبل از شام تعیین کردم: اگر یک ساعت قبل از شام گرسنه هستید ، می توانید یک “پیش غذا” از سبزیجات میل کنید. یا می توانید فقط منتظر شام باشید.

یا برخی از سبزیجاتی را که برای شام آماده می کنید سرو کنید یا به همه سبزیجاتی که در کشوی ضعیف خود دارید اختیار دهید. بهتر است سبزیجات را برای قرار دادن در ظروف یخچال دار آماده کنید.

وقتی این قانون را مطرح کردم ، پسر بزرگم با آن خوب بود. بیشتر شبها به شام ​​چنگ می زد.

پسر کوچکتر من که از خوردن میان وعده خوشحال بود ، در ابتدا خوشحال نبود (هشدار برای دست کم گرفتن!). اما پس از چند هفته ، او شروع به آغشته کردن آنها به انواع سبزیجات کرد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: فرزند شما از سبزیجات متنفر است. حالا چی؟

میان وعده های گیاهی برای کودکان

  • چوب سبزیجات خام مانند هویج ، کرفس و فلفل
  • برش های خیار یا گوجه فرنگی گیلاسی
  • نخود فرنگی منجمد
  • ادامام (اشباع کننده تر اما منبع خوب پروتئین و فیبر)
  • سالاد کوچک
  • برخی از سبزیجاتی که برای شام سرو می کنید

که در این استراتژی میان وعده عالی است

وقتی کودکان واقعاً گرسنه هستند ، ممکن است برای خوردن سبزیجات تمایل بیشتری داشته باشند و حتی سبزیجات کمتر شناخته شده را امتحان کنند. پسرم شروع به خوردن بشقاب هایی با برگ های ساده کاهو ، ساقه های بزرگ کرفس و لوبیا سبز خام کرد.

فایده دیگر: اگر فرزندان شما زیاد (یا هیچ) از سبزیجاتی که در وعده شام ​​سرو می کنید نخورند ، دانستن این که آنها قبلاً خورده اند می تواند به شما آرامش خاطر بدهد.

و میوه چطور؟

میوه هایی مانند سیب و موز از سبزیجاتی مانند هویج یا کاهو – به ویژه قبل از شام – کوچکتر هستند.

شیب چطور؟

آب میوه هایی مانند پانسمان مزرعه و حمص می توانند به کودکان در لذت بردن از سبزیجات و خوردن بیشتر آنها کمک کنند. اما آنها همچنین می توانند عامل پر کردن میان وعده را قبل از شام افزایش دهند. بنابراین آزمایش کنید تا ببینید چه کار می کند.

اگر فرزندم از سبزیجات سیر شود چه؟

اکثر سبزیجات مانند هویج به تنهایی اشباع نمی شوند. با این حال ، ممکن است فرزند شما تا زمان صرف شام بزرگ شود. اگر این اتفاق بیفتد ، می توانید:



دیدگاهتان را بنویسید