چه چیزهایی را برای خواب راحت در اتاق خواب خود قرار دهید


بر هیچ کس پوشیده نیست که خواب خوب نه تنها برای احساس شما در هر روز ، بلکه برای سلامت کلی و رفاه شما نیز مهم است.

خواب یک عملکرد ضروری است که به بدن و ذهن شما اجازه می دهد تا دوباره شارژ شوند و هنگام بیدار شدن شما را سرحال و بیدار می کند. خواب سالم همچنین به سالم ماندن بدن و جلوگیری از بیماری ها کمک می کند بنیاد خواببدون خواب کافی ، مغز نمی تواند به درستی کار کند.

علاوه بر این ، به اندازه کافی نخوابیدن علاوه بر استرس اضافی ، نوسانات خلقی و خستگی که آن روز احساس می کنید ، می تواند باعث هوس ، پرخوری و دریافت نکردن غذای مورد نیاز شما شود.

به همین دلیل بسیار مهم است که روال خواب و محیط خود را بهینه کنید تا مطمئن شوید که هر شب خوب می خوابید.

چگونه محیط شما بر عادات خواب شما تأثیر می گذارد

محیط فیزیکی ما نقش بسزایی در سلامت و عادات ما دارد.

عناصر خاصی وجود دارد که محیط شما برای حمایت از سلامتی شما باید داشته باشد (یا ندارد).

در زمینه خواب ، ممکن است این یک تخت راحت به نظر برسد و از مواردی مانند تلویزیون که می تواند خواب شما را مختل کند ، اجتناب کنید.

محیط شما همچنین می تواند از شما در شکستن برخی از عاداتی که دوست دارید آنها را ترک کنید و عادت های جدیدی که بیشتر با نیازها و اهداف شما مطابقت دارد ، حمایت کند. نشانه های بصری در اطراف شما می توانند به شما در دستیابی به این هدف کمک کنند یا مانع شما شوند.

به همین دلیل بسیار مهم است که نه تنها به روال شبانه خود نگاه کنید ، بلکه نحوه تنظیم محیط خود برای حمایت از روال ایده آل خود را نیز بسیار مهم می دانید تا بتوانید با بهبود این زمینه از رفاه خود ، سهولت بیشتری ایجاد کنید.

8 ایده در مورد اینکه برای داشتن یک خواب خوب در اتاق خواب خود چه چیزهایی را قرار دهید

در حالی که یک برنامه معمول خواب کلیدی برای آرامش و فعال سازی خواب عمیق است ، چند محصول وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی خواب خود به آنها توجه کنید. اینها برخی از محصولات مورد علاقه من هستند که به من کمک کرده اند همیشه استراحت عمیق مورد نیاز خود را داشته باشم.

1. تشک با کیفیت و راحت

یکی از قطعاتی که من نمی توانم توصیه کنم کافی است که یک تشک با کیفیت بالا و طبیعی داشته باشید. چند سال پیش ، من با یک رویا دست و پنجه نرم کردم و تشک را به یک تکه تغییر دادم تشک سبز آووکادو! من متوجه نشدم که تشک من چقدر روی خواب من تأثیر می گذارد ، اما هنگامی که روی یک تشک جدید سرمایه گذاری کردم ، تفاوت قابل توجهی ایجاد کرد.

این تشک نه تنها فوق العاده راحت است ، بلکه طبیعی است و از مواد سبز ساخته شده است. من یک محقق بزرگ هستم و تشک آووکادو دارای شفاف ترین و دقیق ترین اطلاعات در مورد مواد ، منابع و تأثیرات زیست محیطی آنها بود و با آنچه برای من ارزش داشت و به دنبال آن بودم بسیار مناسب بود. من طرفدار مارک هایی هستم که مأموریت هایی برای حمایت از شیوه زندگی سالم شما دارند و برای کره زمین بهتر هستند.

(میز و تختخواب نیز از تشک سبز آووکادو است!)

2. روغنهای اساسی

روغنهای اساسی یک راه عالی برای ایجاد فضایی آرامش بخش به فضای شما هستند. من عاشق Vagus Nerve Pillow Mist از Ossetia هستم (می توانید از NUTRITIONSTRIPPED با 10 off تخفیف برای اتاق استفاده کنید!)

عصب واگ یکی از اجزای اصلی سیستم عصبی پاراسمپاتیک است که بر تعداد بیشماری عملکردهای کلیدی بدن از جمله کنترل خلق و خو ، پاسخ ایمنی ، هضم و ضربان قلب نظارت می کند.

به یاد داشته باشید ، سیستم عصبی پاراسمپاتیک سیستم “استراحت و هضم” شما است ، بنابراین وقتی صحبت از خواب می شود ، فعال کردن این وضعیت بسیار مهم است.

این بالش مه آرام ، آرامش را درست هنگام خواب ایجاد می کند. من دوست دارم مراسم شبانه کوچکی مانند این داشته باشم تا به بدن و مغز من سیگنال بدهم که زمان استراحت است و من می خواهم بوی خوبی داشته باشد ، به لطف مواد تشکیل دهنده ، از جمله چای اسطوخودوس ، بابونه و لیمو!

3. ماسک خواب

اگر با شخصی زندگی می کنید که می خواهد با تلویزیون روشن بخوابد یا چراغ های روشن در خارج از پنجره شما وجود دارد ، مسدود کردن این نور برای یک خواب خوب مهم است.

مطالعات نشان می دهد که نور مصنوعی در شب تأثیر منفی بر کیفیت خواب دارد. چرخه خواب و بیداری را مختل می کند و به خواب رفتن و خوابیدن را دشوار می کند.

بنابراین A. ماسک خواب واجب است!

4. با صدای روشن و سفید از خواب بیدار شوید

دور از دسترس قرار دادن تلفن و عدم استفاده از زنگ ساعت ، شیوه شروع صبح ها و همچنین نحوه خوابیدن در شب را تغییر داد.

من از تلفن برای زنگ هشدار خود استفاده می کردم که روی میز کنار تخت می گذاشتم ، اما برای من باز بود که درست قبل از خواب و بعد از به صدا در آمدن زنگ صبح ، تلفن را ورق بزنم.

چیزی که من سعی می کنم * واقعا * سخت انجام ندهم ، این تمرین را وارد کردم و یک عادت جدید ایجاد کردم ، تلفن خود را در حالت هواپیما قرار می دهم ، آن را از اتاق خواب خود دور نگه می دارم و از این چراغی که در اینجا می بینید استفاده می کنم ، فیلیپس SmartSleep چراغ خواب و بیداری را به هم متصل می کندبر

من ماه ها از آن استفاده می کنم و تحت تأثیر همه ویژگی های طلوع و غروب طبیعی ، ویژگی های تنفس متمرکز بر نور و صداهای طبیعت قرار گرفتم.

یکی دیگر از دلایلی که من علاقه زیادی به این نور دارم ، عملکرد تنفس با هدایت نور است ، بنابراین می توانید با نور در دمای 4 ثانیه ای نور را دم و بازدم کنید. فقط چند دقیقه تنفس عمیق می تواند سیستم عصبی پاراسمپاتیک شما را تحریک کند تا فضایی برای استراحت ، استراحت و خواب بدن شما ایجاد کند.

در نهایت ، این ویژگی شامل یک نویز سفید است که من دوست دارم از آن استفاده کنم و می تواند به جلوگیری از صداهایی که ممکن است خواب شما را مختل کند ، کمک کند.

5. ردیاب خواب و فعالیت پوشیدنی

من مدتی است که از حلقه Oura استفاده می کنم و به من کمک می کند تا روش هایی را که انجام می دهم و نحوه تاثیر آن بر کیفیت و آمادگی رویای من برای روز بعد را دنبال کنم.

مانند دیگر ردیاب های تناسب اندام ، Oura Ring به برنامه ای متصل می شود که به شما اطلاعات زیادی در مورد تناسب اندام ، خواب و سطح فعالیت شما می دهد.

خواب عمیق ، خواب REM ، خواب سبک ، زمان خواب و بینش ضربان قلب در شب به شما کمک می کند تا کیفیت کلی خواب را بشناسید و دستورالعمل های خواب شخصی را ارائه دهید.

خواب با کیفیت با سلامت ، بهزیستی ذهنی و حتی اجتناب از بیماری های طولانی مدت در ارتباط است ، بنابراین استفاده از مانیتور خواب برای بررسی استراحت کافی کار سختی نیست.

من همچنین شخصاً از طرح مینیمالیستی که روی انگشت مانند حلقه پوشیده شده است ، بیشتر از یک ساعت بزرگتر معمولی برای اکثر ردیاب ها خوشم می آید.

6. چراغ نمک دریا و شمع مومی

اگر نور طبیعی زیادی دارید ، از آن استفاده کنید! نور طبیعی می تواند بسیار آرام باشد ، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر از روشن نگه داشتن چراغ در تمام طول روز است.

بعد از غروب آفتاب ، معمولاً همه چراغ های آبی را خاموش کرده و روشن می کنیم شمع های موم زنبور عسل (که به نظر اولیه می رسد ، اما شگفت انگیز و لذت بخش است!). یا درگیر می شویم چراغ نمک دریا که دارای رنگ گرم کهربا هستند که بیشتر برای آرامش مفید است.

7. پتوهای وزن دار

زیر من خم شده پتو وزنه دار بخشی از روال روزانه استرس من است.

تحقیقات نشان داده است که موارد سفید وزن از اضطراب ، بی خوابی ، استرس و حتی اوتیسم پشتیبانی می کند.

پتوهای وزنی در انواع سبک ها و وزن ها وجود دارند تا بتوانید احساس حمایت کنید و همچنین سبکی متناسب با زیبایی شما داشته باشید. من او را دوست دارم بیرابی، وزن آن 15-25 کیلوگرم است و از پنبه ارگانیک دارای گواهینامه GOTS ساخته شده است ، که نه تنها برای سلامتی شما و محیط زیست بهتر است ، بلکه استفاده از آن را در تمام طول سال راحت تر می کند زیرا در آن ماههای گرم خیلی گرم نیست به

8. پد خواب خنک کننده

داشتن دمای مناسب برای یک خواب خوب (65 درجه) ضروری است.

در حقیقت، مطالعه دریافتند که دمای اتاقی که در آن می خوابید یکی از مهمترین عوامل در دستیابی به خواب با کیفیت است و مطالعه دیگر دریافتند اکثر مردم در طول تابستان ، زمانی که خنک نگه داشتن اتاق سخت تر بود ، الگوهای غیرطبیعی خواب را تجربه کردند.

تابستان ها در تنسی گرم و زمستان ها سرد است ، بنابراین ما به راهی برای حمایت از رویای خود در تابستان گرم نیاز داشتیم ، و سیستم خواب OOLER با تور سرد چیلی در این امر کمک کرده است. می توانید از کد chilipad25 با 25 درصد تخفیف استفاده کنید!

این تخت خواب به رختخواب شما می رود و می توانید درجه حرارت را از 55 درجه تا 115 درجه برای خواب در هر فصل کنترل کنید.

همه می توانند دمای خود را کنترل کنند ، بنابراین اگر کسی کمی گرمتر یا سردتر از دیگری دوست دارد ، خوب است ، که برای ما عالی است!

دیدگاهتان را بنویسید