چند آجیل و دانه / باید بخورید؟ : رژیم غذایی


من اغلب می خوانم که باید رژیم غذایی “غنی از آجیل و دانه ها” مانند سرخپوش یا مدیترانه ای داشته باشید. اما از طرف دیگر ، من خواندم که باید روزانه به اونس آجیل پایبند باشید. من چیزی برای دانه ها پیدا نکردم. من احتمالاً روزانه حدود 50 گرم گردو اضافه می کنم ، زیرا آنها را بسیار دوست دارم. برای دانه ها هم همینطور است؟ زیرا حتی اگر آن را به 50 گرم افزایش دهم ، باز هم کم به نظر می رسد ، اگر 1-2 قاشق غذاخوری چیا و دانه کتان را در اسموتی (20-40 گرم) اضافه کنم ، 1-3 قاشق غذاخوری دانه کنجد را در یک وعده و تخمه آفتابگردان در آن اضافه می کنم. یکی دیگر. ، من در حال حاضر در چیزی حدود 70. و اگر من در حال حاضر می خواهم بخورم دانه های شاهدانه ، همچنین در ماست یا چیزی شبیه به آن. آیا خوردن این همه دانه در روز بد است؟ من فکر می کنم محتوای بالای فیتات آنها است. من در حال حاضر گوشت می خورم زیرا رژیم حذف دارم ، اما می خواهم در نهایت دوباره گیاه خوار شوم ، بنابراین لوبیا و عدس ، سایر غذاهای مغذی و احتمالاً زیاد می خورم. من فکر می کنم به نظر می رسد تقریباً همه منابع پروتئین گیاهی غنی از فیتات ها هستند و جذب روی را تا 85 درصد مهار می کنند ، اما در غذا به صورت محدود و متفاوت است ، بنابراین اشتباه است.

دیدگاهتان را بنویسید