چرا قند رومیزی به اندازه شکر جذب شده قبل از تمرین خوب نیست؟ : رژیم غذایی


اگر سفید / شکر تصفیه شده به آسانی در دسترس ترین نوع انرژی مانند گلوکز است ، چرا از نظر تولید انرژی به سراغ گلوکز میوه کامل یا کربوهیدراتهای ساده (که به نظر می رسد بیشترین توصیه را می کنند) نزنید؟

فقط برای جلوگیری از سوء تفاهم ، من پیشنهاد نمی کنم / دفاع می کنم که قبل از شروع جلسه 50 گرم قند دومینو را در گلو خفه کنید ، اما فقط به این دلیل که به نظر می رسد “شهود” من این را به من می گوید. با این وجود ، از نظر تئوریک (از نظریه های کوچکی که من می دانم) ، من نمی دانم که چرا اگر تصور می کنید به محض شروع قند شروع به فعالیت یا فعالیت شدید سوزاندن انرژی کنید ، ایده بدی نخواهد بود. برای پرش ، که البته زمان آن پرش را تعیین می کند (سوال بعدی که می خواستم بپرسم).

یک پاسخ رایج که من آنلاین دریافت می کنم – “زیرا شکر ارزش غذایی ندارد” پاسخی نیست که من به دنبال آن هستم. من بر اساس این ایده صحبت می کنم که کالری کالری ، انرژی انرژی است و می دانم که تغذیه برای عضله سازی ضروری است ، اما چرا این امر به تولید انرژی مربوط می شود؟

گمانه زنی نیز استقبال می شود. لطفاً فقط مشخص کنید که وقتی این کار را می کنید ، حدس و گمان می زنید.

دیدگاهتان را بنویسید