پریدن به سال نو


تنظیم اهداف تناسب اندام واقعی با توجه به سبک زندگی شما

با سال نو تصمیمات جدیدی می آید، اغلب اهداف تناسب اندام جدید برای شروع ماه ژانویه مطرح می شود. همه ما می دانیم که تغییر سبک زندگی یک شبه چقدر می تواند طاقت فرسا باشد، به همین دلیل بسیار مهم است که با سبک زندگی خود سازگار شوید. به جای اینکه خودتان را به رژیم های تمرینی غیرواقعی نگه دارید که به نظر می رسد هرگز ثابت نیستند، شاید به دنبال راه های خلاقانه تر برای به دست آوردن بدن خود باشید. ورزش نباید سنگین باشد، بلکه باید چیزی باشد که به طور منظم منتظر آن هستید و از انجام آن لذت می برید. همانطور که در راهنمای راهنما بیان شده است، برای اینکه ورزش کردن را به یک عادت و بخشی از سبک زندگی شخصی خود تبدیل کنید، به ذهنیت مناسب و رویکردی هوشمندانه نیاز دارید.

در زیر چند پیشنهاد برای تمام سنین و یا سطوح تناسب اندام وجود دارد تا ورزش لذت بخش تر شود.

  • ذهنیت مثبت داشته باشید: اگر باشگاه برای شما مناسب نیست، به خودتان تحقیر نکنید، راه های زیادی برای فعال شدن وجود دارد مانند رفتن به طبیعت گردی یا رفتن به کلاس یوگا. تا زمانی که بدن شما در حال حرکت است، چیزی بهتر از هیچ است.

  • به خودت ایمان داشته باش: نشان دادن مهربانی با خود، راه مثبتی را برای شما ایجاد می کند، بنابراین احتمال ورزش هفتگی، اگر نه روزانه، افزایش می یابد. انگیزه خود را با نتایجی که می خواهید به دست آورید حفظ کنید.

  • در انتظارات خود تجدید نظر کنید: اهداف واقع بینانه برای خود تعیین کنید و بدانید که ممکن است به نتایجی که می خواهید فورا نرسید تا از دلسردی دور بمانید. قبل از اینکه بتوانید برای آن پاداش بگیرید، باید کار را انجام دهید.

اجازه دهید آغاز سال جدید با یک برنامه تمرینی که سبک زندگی شما را تحسین کند، سالی موفق باشد. خواه این ممکن است پیاده روی در یک ساحل محلی، یک کلاس تناسب اندام سرگرم کننده، یا حتی طناب زدن در مسیر ورودی شما باشد، انجام کاری که از آن لذت می برید ضروری است. اجازه دهید فعالیت بدنی انگیزه ای برای ورزش روزانه باشد تا بار.

چند تمرین سرگرم کننده که در سبک زندگی خود گنجانده اید چیست؟ به ما ایمیل بزنید [email protected]!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر