نحوه چشیدن سبزیجات


اگر فقط سبزیجات ساده می خواهید دست خود را بالا بگیرید! هاها من 20 روش برای طعم دادن به سبزیجات (واقعاً!) را با مواد ساده کامل غذا و تکنیک های آسان پختن به اشتراک می گذارم.

همبرگر و سالاد در یک بشقاب سفید

سبزیجات خود را بپوشید!

البته برخی از افراد لوبیا سبز خام یا گوجه فرنگی آبدار * با دست می خورند ، اما معمولاً سبزیجات برای طعم بهتر به کمی جاز نیاز دارند.

شاید تعجب آور نباشد که من واقعاً سبزیجات را دوست دارم ، اما به ندرت آنها را به صورت خام می خورم بدون اینکه به نحوی آنها را بپوشم.

ما در خانه KERF سبزیجات زیادی می خوریم. اگر سالاد معمولی رومی بخوریم یا کلم بروکلی بخارپز کنیم … خوب ، خیلی زود پیر می شود. و می دانم که دوست ندارم سبزیجاتم را بخورم.

* بله ، من می دانم که گوجه فرنگی یک میوه است. اما برای همه اهداف عملی ، من آن را سبزی می دانم.

اگر سبزیجات را دوست ندارید ، این پست برای شما مناسب است.

و اگر از قبل عاشق سبزیجات هستید ، امیدواریم نكته یا روش جدیدی را برای قلقلك دادن غذای خود بیابید. 😆

من فکر کردم که لیست برخی از روشهای مورد علاقه ما برای افزایش و پخت سبزیجات مفید خواهد بود.

در اینجا طعم ها و تکنیک های اصلی ما آمده است!

20 روش چشیدن سبزیجات

1) لیمو ، شوید ، خردل

این ترکیب ما برای لوبیا سبز است. قاشق خردل دیژون ضخامت می افزاید ، شوید تازه یا خشک طعم می دهد و لیمو همه را روشن می کند.

2) سبزیجات پخته شده را در پستوی آماده بریزید

تقریباً همه چیز با پستو بهتر است! این گیاهان از Provence Pesto را امتحان کنید.

3) با پارمزان بپزید

پارمزان را روی برش های نازک کدو سبز یا بادمجان بپاشید و بپزید تا پنیر طلایی شود (حدود 20 دقیقه).

4) سیب زمینی سرخ کرده درست کنید

این یکی از روش های مورد علاقه ما برای خوردن بامیه و سیب زمینی شیرین است. حبوبات یا سیب زمینی را در کمی روغن زیتون و نمک بریزید و بپزید یا کباب کنید تا نرم شوند. برای اثر “سرخ کردن” در سس گوجه فرنگی خیس کنید.

پانک بامیه

5) یک اسب فقیر بهتر از این است که اصلا اسب نداشته باشد

این دیگر روش مورد علاقه ما برای خوردن بامیه است! با تکه هایی از هر چیزی ، یک تخم مرغ را گاز بگیرید ، سپس به آرد ذرت و هر چیزی را از گیاهان گرفته تا Old Bay میل کنید. به مدت 25-30 دقیقه یا تا زمانی که آرد ذرت شروع به قهوه ای شدن کند ، در فر بپزید.

6) بیکن را بیرون بیاورید

مقداری بیکن را سرخ کرده و سپس چربی را برای پخت سبزیجات یا سایر سبزیجات ذخیره کنید. اینطور نیست روی سالم ترین روش ، اما مطمئنا طعم زیادی می بخشد. و پختن سبزیجات در بیکن بهتر از پختن چیزی مانند دونات یا استیک در چربی بیکن است!

7) کمی افرا اضافه کنید

دستور العمل های سبز ما شامل تیره شدن دو تکه بیکن و برداشتن از تابه می شود. سپس سبزی ها را اضافه کنید تا خوب و پژمرده شوند و در انتها با یک یا دو قاشق چای خوری شربت افرا مخلوط کنید. ترکیب شیرین و شور فقط الهی است! اگر بیکن ندارید ، فقط کمی شربت افرا با کیفیت بالا ، سبز مانند خردل ، علف سبز یا ka بپاشید تا تلخی آن نرم شود و کمی عمق به آن اضافه شود. لمس دود مایع همچنین عمق بدون کالری یا چربی را افزایش می دهد.

8) آنها را خرد کنید

همانطور که ما در مورد سبزیجات صحبت می کنیم ، شما نباید چیپس لپه را فراموش کنید!

چیپس فرنی سرخ شده

9) فلفل دودی

ادویه آشپزخانه مورد علاقه من. برای هر سبزی خوبه! ما مخصوصاً برای کباب کردن آن را دوست داریم.

10) گیاهان از پرووانس

یکی دیگر از نمک های خوب هنگام پخت – برخلاف اکثر گیاهان گیاهی “معمولی”. در لباس پوشیدن سالن ورزشی عالی است!

11) سس های مخصوص

کمی طعم فانتزی به سس هایی مانند خمیر خردل دکتر پیت (برای لوبیا سبز!) یا سس استخوان اضافه کنید.

12) سرکه بازامیک

فقط افراد مسن این کار را انجام می دهند! آن را روی هر چیزی بریزید تا تمام شود یا بپزد تا کمی غلیظ شود.

13) کاهش ها

از بالزامیک گرفته تا آبجو (بله!) ، آن را به میزان غلیظ و شربت بجوشانید. روی هر چیزی از لوبیا گرفته تا قارچ گرفته تا کلم بروکلی بریزید.

14) ماساژ دادیم

بر سر خانواده عظیم سبزها فریاد بزنید. کمی روغن زیتون ، آب لیمو و نمک به کا برش زده و شسته شده اضافه کنید و ماساژ دهید تا دستانتان درد کند (حدود 5 دقیقه). اسید و ماساژ کائو را تجزیه می کنند ، بنابراین برای خوردن خام به اندازه کافی ملایم است. ما عاشق سالاد ماساژ داده شده ما با آب لیمو ، فلفل قرمز و آووکادو به همراه لمس سرکه بالزامیک برای شیرینی هستیم ، یا این ماساژ سزار را با سس خانگی امتحان کنید.

سالاد گل کلم ماساژ داده شده

15) جم

ادای احترام دیگر به شیرینی + نمک ، یک اشاره مربا به همراه یک قاشق چایخوری خردل و کمی روغن زیتون باعث می شود که آن را به عنوان چاشنی شیرین بپاشید – مانند رادیکویوی کبابی.

16) دارچین + کاین

اگر فکر می کنید سیب زمینی شیرین سبزیجات است (من مطمئناً این کار را می کنم!) ، پس دارچین و کاین روش مورد علاقه ما برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده در فر است. آنها را با روغن زیتون و نمک بپوشانید و سپس هر کدام را کمی بپاشید. من عاشق طعم شیرین و تند آن هستم.

سیب زمینی سرخ کرده

17) پخته شده یا کباب

طعم هر سبزی بهتر است با روغن زیتون و نمک بو داده شود. جوانه بروکسل بو داده برای زمستان مورد علاقه من است!

این دستور تهیه قایق های کدو سبز لازانیا را بررسی کنید.

میگو گوجه فرنگی کبابی با کدو سبز

18) پنیر را اضافه کنید

سالادهای عجیب و غریب ، پارمسان رنده شده داغ یا پنیر آبی را که روی آن سبزیجات سبز شده است ، در نظر بگیرید. پنیر طعم بسیار زیادی می بخشد.

19) روغن نارگیل و کره

این یک روش مورد علاقه برای طبخ کدو از کره و بلوط است. روغن نارگیل یا کمی کره نارگیل را اضافه کنید و کدوی برشته شده خود را خیس کنید.

20) یک سالاد درست کنید و لوازم جانبی خوب اضافه کنید & پانسمان

طعم کاهو و فلفل بهتر از هالوس هالاپنو و پنیر بز است. تهیه سس سالاد توسط خود شما نیز بازی را تغییر می دهد. این دستور العمل های ساده سس سالاد را که می توانید در خانه درست کنید امتحان کنید.

کاهو در یک کاسه تمیز

همچنین می توانید از این پست های غذایی واقعی لذت ببرید:



دیدگاهتان را بنویسید