نحوه تعادل در شرایط تغذیه اجتماعی


آیا تا به حال احساس کرده اید که حفظ تعادل مورد نظر در شرایط تغذیه اجتماعی دشوارتر است؟

غذا بخش بزرگی از زندگی اجتماعی ، فرهنگ ها ، سنت ها و جشن های ما است.

اما هنگامی که یاد می گیرید چگونه تعادل مناسب غذا برای غذا و لذت را بیابید ، می توانید از حرکت در این شرایط احساس ناراحتی یا سرخوردگی کنید.

اگر دائماً احساس می کنید در حال “انتخاب” خارج از مسیر “انتخابی هستید که با آنچه تعادل به نظر می رسد مطابقت ندارد ، می تواند واقعاً ناامید کننده باشد و افکار منفی را در مورد خود به ارمغان بیاورد ، چیزی که ما نمی خواهیم تجربه کنید.”

ادامه را بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید در شرایط تغذیه اجتماعی احساس آرامش بیشتری با غذا داشته باشید.

چرا حفظ تعادل در شرایط اجتماعی با غذا خوردن چالش برانگیز است

دلایل متداولی وجود دارد که باعث می شود تغذیه اجتماعی دشوارتر شود و آگاهی از آنها به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه در موقعیت های اجتماعی با غذا راحت تر باشید.

1. محیط با روال معمول متفاوت است

وقتی در موقعیت های اجتماعی هستید ، خواه در خانه با یک دوست دختر ، در کباب خانوادگی یا در عروسی ، محیط فیزیکی کاملاً متفاوت از فضای شما در خانه است و این می تواند تأثیر زیادی بر انتخاب غذا بدون شما داشته باشد. درک آن

به عنوان مثال ، در بسیاری از این موقعیت ها ، اغلب غذاهایی وجود دارند که در معرض چرا قرار دارند ، مانند بشقاب چیپس یا تخته مواد اولیه. این به سادگی می تواند شما را وادار به خوردن غذاهای خاصی کند که به طور معمول نمی گویید برای شما بهترین هستند.

علاوه بر این ، شما در این مواقع با افراد بیشتری ارتباط برقرار می کنید و تعامل می کنید ، در حالی که ممکن است تنها در خانه ، با شریک یا خانواده خود باشید.

وقتی در یک رویداد اجتماعی حضور دارید ، اغلب افراد بیشتری برای گفتگو وجود دارند ، و شاید حتی فعالیت های متفاوتی نیز اتفاق بیفتد. این می تواند به خاطر سپردن گزارش میزان گرسنگی و سیری یا تجربه واقعی آنچه می خورید ، را دشوارتر کند.

2. هیچ کنترلی بر گزینه های غذا ندارید

یکی از رایج ترین دلایلی که بسیاری از مردم را در حرکت به موقعیت های اجتماعی دچار مشکل می کند این است که هیچ کنترلی بر غذای موجود در آن ندارند.

بین جهل و نادانی که می توان به آن خدمت کرد ، دیدن غذای زیادی که از آن لذت می بریم و نداشتن گزینه های تغذیه ای ، احساس ناامیدی آسان است و حفظ تعادل غیرممکن است.

3. فشار همسالان

احتمالاً شما قبلاً این را تجربه کرده اید.

شما آنچه را که می خواهید بخورید یا نخورید انتخاب کرده اید و کسی در مورد آن نظر می دهد.

“شما معمولاً سالاد می خورید ، کمی زندگی کنید.”

یا شاید: “آیا آن کیک شیرین را می خورید؟” “من کتو هستم و هرگز آن را نخواهم خورد.”

فشار همسالان در رویدادهای اجتماعی بسیار رایج است و ما از مشتریان زیادی می شنویم که احساس می کنند باید مانند دیگران غذا بخورند یا از طرف خانواده و دوستان تحت فشار هستند تا در مورد آنچه که می خورند یا نمی خورند اظهار نظر کنند. متأسفانه ، احتمالاً در نقطه ای از سفر خود این را تجربه خواهید کرد.

6 نکته تغذیه اجتماعی برای یافتن تعادل مناسب

خوشبختانه ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!

پیمایش تغذیه اجتماعی لازم نیست آنقدر چالش برانگیز باشد که در حال حاضر به نظر می رسد. با رعایت چند نکته ساده در مورد تغذیه اجتماعی که می توانید در نظر داشته باشید ، تعادل با انتخاب غذای خود برای شما بسیار آسان تر خواهد بود.

1 – نیت مشخصی داشته باشید

علاوه بر توجه ، می توانید قصد واضحی از آنچه دوست دارید در رویداد یا گردهمایی تجربه کنید ، ایجاد کنید.

آیا برای دستیابی به دوستان قدیمی که مدتهاست آنها را ندیده اید ، آنجا هستید؟ برای جشن عروسی دو نفر از اعضای خانواده خود؟ برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه در رستوران مورد علاقه خود؟

یا شاید شما می خواهید بتوانید در یک رویداد بدون محدودیت یا احساس گناه از غذا لذت ببرید تا بر معاشرت تمرکز کنید و گرفتار قوانین غذا نشوید؟

اینها همه نیت هایی است که تغذیه فیزیکی در اولویت قرار ندارد – و به درستی! گاهی اوقات لذت در اولویت است. اگر چنین است ، به خودتان اجازه دهید تا از فضا و آنچه در آنجا هستید به دقت لذت ببرید ، به جای برخورد با قوانین غذا یا “نیاز” ای که می توانید تصور کنید.

وقتی دیگر در یک رویداد اجتماعی حضور ندارید و به روال عادی زندگی خود برمی گردید ، غذا می تواند دوباره در اولویت قرار گیرد. این تعادلی است که ما در روش یاد می گیریم و به شما امکان می دهد بین غذا خوردن و لذت بردن از مراحل مختلف زندگی خود کوچک و کوچک شوید.

2. غذاها و میان وعده های متعادل بسازید

یکی از ساده ترین راهها برای حفظ تعادل در موقعیت های اجتماعی خوردن ، به خاطر سپردن اصول اولیه عادات غذایی متعادل است. یکی از شیوه های اساسی که به مشتریان خود آموزش می دهیم این است که چگونه یک وعده غذایی یا میان وعده متعادل ایجاد کنیم.

این به آنها این امکان را می دهد که غذای مورد نیاز خود را در حالی که از غذای مورد نظر خود لذت می برند ، صرفنظر از جایی که هستند ، دریافت کنند!

ما این کار را با استفاده از سیستم Five Basics انجام می دهیم و اگر هنوز با این سیستم آشنا نیستید ، می توانید راهنمای رژیم غذایی متعادل رایگان ما را بارگیری کنید ، که به شما نشان می دهد دقیقاً چه چیزی را باید در صفحه تراز خود وارد کنید.

رعایت این سیستم ساده در طول رویدادهای اجتماعی ، استرس را برای شما بسیار کمتر می کند. می توانید به هر بوفه ، اجاق گاز یا میز نگاه کنید و به راحتی می توانید آنچه را که می توانید به بشقاب اضافه کنید برای ایجاد یک وعده غذایی متعادل تجسم کنید.

آیا غذاهای بوفه شما شبیه غذاهایی است که در خانه تهیه می کنید ، احتمالاً نه ، اما باز هم – خوب است!

چارچوب “پنج بنیاد” به شما دستوراتی می دهد که باید بدانید تا در هر شرایطی بهترین کار را انجام دهید ، تا بتوانید با اطمینان به هر موقعیت اجتماعی نزدیک شوید.

3. گزینه اشتراک گذاری خوراک را بیاورید

با توجه به این که می دانید اکثر موقعیت های اجتماعی غذای زیادی برای لذت بردن دارند اما تمایل ندارند غذای مغذی داشته باشند ، آیا چیزی وجود دارد که بتوانید از نظر مغذی و لذت بخش آن را به اشتراک بگذارید؟

این می تواند یک سالاد کلم بروکلی خوشمزه با سس مرتع برای کباب تابستانی ، یک کاسه لوبیا سبز برای گیاهان برای مهمانی جشن یا یک غذای خانگی برای یک میان وعده متعادل در شب یا تولد یک دختر باشد.

4. مراقب باشید

گرفتار شدن در لحظه وقایع اجتماعی بسیار آسان است ، به ویژه با تغییر محیط و فشار همسالان که ما در مورد آن صحبت کردیم.

یکی از راهبردهایی که ما با اعضای رژیم خود برای رژیم غذایی آگاهانه به اشتراک می گذاریم تا به آنها در کنار آمدن با این مشکل کمک کنیم ، مراقبت در موقعیت های اجتماعی است.

منظور ما از احتیاط دقیقاً چیست؟ خوب ، فرض کنید عمه شما اصرار دارد شیرینی اش را بخورد ، یا شاید شما با انواع شیرینی ها و تنقلات سر میز دسر بروید. و فرض کنید شما واقعاً نمی خواهید قهوه ای یا شیرینی مورد علاقه شما باشد ، اما در گذشته ، تقریباً همیشه یک مشت شیرینی را از روی میز برمی داشتید زیرا او فقط آنجا بود ، یا می گفتید شیرین کننده ها فقط به خاطر اصرار او است.

آیا این برای کسی آشنا است؟ اینها نمونه هایی از غذا خوردن بدون ذهن است که یکی از عوامل اصلی عدم تعادل شما در شرایط اجتماعی در گذشته بوده است.

این بار توجه را به بازی جلب کنید. اگر می دانید که کلوچه ها مربا شما نیستند ، خودتان استفاده کنید. آیا واقعاً براونی می خواهید؟ اگر نه ، فقط بگویید نه ، متشکرم. اگر می دانید که بیشتر شور هستید تا شیرین ، با آن سفره ادامه دهید و زمان دیگری را در جایی که آنجا است بگذرانید در واقع برای شما خوشایند

هوشیار بودن در این لحظات می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که واقعاً خوب و مناسب شما هستند کمک کند ، که به شما در جلوگیری از احساس استرس ، احساس گناه یا اضافه بار ناشی از رژیم نامتعادل در شرایط تغذیه اجتماعی کمک می کند.

5. در روز رویداد اجتماعی خود ورزش را متعادل کنید

در حال حاضر نیز شرایطی پیش می آید که شما نمی توانید گزینه تغذیه ای را بیاورید یا به سادگی ممکن است نخواهید. به عنوان مثال ، اگر برای خوردن چیزهای کوچک شهرت مادرتان به رستوران یا خانه والدین خود غذا می خورید.

در چنین شرایطی ، می توانید بر ایجاد تعادل نه تنها در رویدادهای اجتماعی بلکه در طول روز تمرکز کنید. اگر می دانید که غذاهایی را تجربه خواهید کرد که در درجه اول Balance قرار دارند ، می توانید برخی از غذاهای مغذی را در سایر نقاط در طول روز در اولویت قرار دهید.

ما امروز درباره روزه گرفتن یا “جایگزینی” غذا بعد از خوردن غذا صحبت نمی کنیم ، زیرا می دانیم که آنها نمونه هایی از عادات متعادل تغذیه نیستند.

یک روز غذا خوردن تعادل یا سلامتی شما را به هم نمی زند.

ما به سادگی در مورد یافتن تعادل بین غذا و لذت بردن صحبت می کنیم تا تسلیم شدن در فکر هیچ یا هیچ.

اگر می خواهید برای شام تولد بیرون بروید و می دانید که گزینه های غذایی برای لذت بردن است ، می توانید بر نوشیدن یک نوشیدنی غلیظ و یک کاسه سبزیجات برای ناهار تمرکز کنید تا بدن شما آن چیزی را که برای احساس عالی نیاز دارد ، داشته باشد.

اما اجازه ندهید این باعث ایجاد استرس شود – به یاد داشته باشید که این سیاه و سفید نیست ، بلکه یک تصویر بزرگ است. این در مورد پیدا کردن کل تعادل است.

6. آماده اعلام محدودیت های خود باشید

فشار همسالان در رویدادهای اجتماعی بسیار رایج است و ما از بسیاری از مشتریانی می شنویم که احساس می کنند باید مانند دیگران غذا بخورند یا از طرف خانواده و دوستان تحت فشار هستند تا در مورد آنچه می خورند یا نمی خورند اظهار نظر کنند. متأسفانه ، احتمالاً در نقطه ای از سفر خود این را تجربه خواهید کرد.

با توجه به چند عبارت که می توانید استفاده کنید ، تعیین مرزها و پایان گفتگو می تواند مفید باشد.

  • “بسیار خوشمزه به نظر می رسد! “من فعلاً حوصله این کار را ندارم ، اما از پیشنهاد شما متشکرم.”
  • “من واقعا از آن لذت می برم [fill in the blank] “در حال حاضر ، اما شاید بعداً چیزی را امتحان کنم.”
  • “متأسفانه وقتی غذا می خورم احساس خوبی ندارم [fill in the blank]”به همین دلیل است که من ترجیح می دهم امروز آن را نخورم.”
  • “در واقع ، من واقعاً می خواهم [fill in the bank] “به نظر من بسیار رضایت بخش است.”
  • “این در واقع چیزی است که بدن من در حال حاضر به آن نیاز دارد / می خواهد ، بنابراین من به آن گوش می دهم.”

با خوردن غذاهای اجتماعی احساس راحتی می کنید

مانند هر چیزی ، یادگیری نحوه احساس راحتی با غذا در شرایط خوردن اجتماعی ، به زمان و ورزش نیاز دارد. بعید است که یک شبه احساس امنیت کنید. این نکات را در نظر داشته باشید و در مورد احساسی که بعد از وقایع اجتماعی دارید فکر کنید تا بفهمید که می خواهید در آینده چه کارهایی را تکرار کنید یا متفاوت انجام دهید ، می توانید به آرامی اما مطمئناً در این شرایط احساس را تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید