میزان قند میوه ها در مقابل سایر غذاهای سالم؟ : رژیم غذایی


همه ما می دانیم که شکر به طور کلی برای انواع مختلف آن برای ما مضر است. اما معمولاً به ما می گویند “میوه خوب است” و “همه میوه هایی را که می خواهید بخورید”. هیچ کس تا به حال از گرم قند در یک نوشیدنی میوه ای نام برده است … درک من این است که میزان قند میوه های کامل به دلیل فیبر موجود در آن به صورت رایگان منتقل می شود.

س questionال من این است – آیا غذاهای غنی از فیبر با محتوای قند مشابه به خوبی میوه های کامل هستند؟ موز متوسط ​​حاوی 14 گرم قند و 3 گرم فیبر است. یعنی 4.66 قند در هر گرم فیبر. مارک مستقل گرانول دارای 6 گرم شکر در هر وعده و 2 گرم فیبر = 3 قند در هر گرم فیبر است.

یک اونس ، آیا این گرانول یک گزینه سالمتر از یک موز است؟ مثال دیگر: اگر دانه های چیا (فیبر بالا) به ماست شیرین شده با قند اضافه شود و نسبت فیبر قند نسبت به هلو یا موز کمتر باشد ، آیا آن را سالم تر یا سالم تر از میوه کامل می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید