مقدار قند در روز برای بزرگسالان. (البته شکر خالص): رژیم غذایی


شکر خالص یک شعار بازاریابی است. بدن شما تفاوت بین HFCS ، شربت افرا ، عسل یا شکر موز را نمی داند. اگر بدن شما با سایر درشت مغذی ها ، یعنی پروتئین یا فیبر مصرف شود ، واکنش متفاوتی نشان می دهد.

هنگام دویدن و بلند کردن وزنه 6 روز در هفته ، من به طور منظم 100 گرم در روز مصرف می کردم. این یک حکایت است ، اما قند فقط یک کربوهیدرات ساده است. اگر کالری می سوزانید ، نیازی به نگرانی (بیش از حد) در مورد قند (به غیر از شرایط سلامتی) ندارید.

نیازهای تغذیه ای را باید از منظری جامع و نه از یک نوع کلان بررسی کرد. اگر از رژیم غذایی متعادل استفاده می کنید و مقدار مناسب کالری و درشت مغذی ها را برای رسیدن به اهداف خود مصرف می کنید ، نباید نگران قندها باشید. همیشه بهتر است غذاهای کامل بخورید.

TLDR: IIFYM. قندها فقط کربوهیدرات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید