غذاهای غنی از ویتامین D و B12 ، اما کلسترول کمی دارند؟ : رژیم غذایی


ویرایش: متأسفم که من اشتباه خوانده ام که شما گفتید LDL شما 190 است ، من فکر کردم این کل است. 190 LDL به تنهایی در واقع زیاد است ، اما ممکن است آنطور که فکر می کنید نگران نباشید. بقیه نظرات اصلی خود را بدون تغییر در زیر می گذارم ، اما وقتی نظر شما را خواندم اشتباه کردم.

بدون تغییر: کلسترول بالا ندارید. در واقع ، بر اساس نمودارهای بسیار خوبی که در “Nature” از مطالعه کلسترول بالا علیه همه علل منتشر شده است ، کلسترول کلی خوب است و اگر کلسترول تام را کاهش دهید ، خطر مرگ کلی بالاتری خواهید داشت. و منحنی برای گروه سنی شما بسیار کم عمق است ، به این معنی که کلسترول شما می تواند در طیف وسیعی به هر نقطه ای برسد و تفاوت چندانی ایجاد نخواهد کرد.

امیدوارم به حرف های من گوش دهید. این همان چیزی است که سوء تفاهم ها در مورد کلسترول را روشن می کند. برای مدت طولانی ، تمرکز بر بیماری های قلبی بود که قابل درک است ، زیرا بیماری های قلبی قاتل شماره یک هستند. اما کلسترول به دلایل زیادی در بدن شما وجود دارد و معلوم می شود که در سایر جنبه های سلامتی ، بسیار خوب عمل می کند. وقتی فقط به بیماری قلبی نگاه می کنید ، نگرش اشتباهی در مورد آن ایجاد می کنید. زیرا کلسترول بر همه جنبه های سلامتی تأثیر می گذارد. و این اطلاعات جدیدی نیست ، من حداقل 10 یا 15 سال است که در این مورد می دانم. اگر کلسترول کلی خود را از 190 به 150 کاهش دهید ، بله ، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهید ، اما احتمال مرگ ناشی از چیزهای دیگر را به میزان بسیار بیشتری افزایش می دهید. و هنگامی که کلسترول وسیع تر و کاملتر را از نظر مرگ و میر از هر علت مشاهده می کنید ، می بینید که کلسترول تام در طیف وسیعی خوب است. من رژیم فوق العاده سالمی دارم من تنها سبزیجات و گوشت می خورم ، منابع خوب ، من روزه متناوب زیادی انجام می دهم ، خوب استراحت می کنم و سعی می کنم آفتاب بگیرم ، تقریباً بسیار خوب هستم. و کلسترول کل من همیشه بین 205 تا 255 خارج می شود و از این بابت خوشحالم ، زیرا از نظر طول عمر ، من همیشه در وسط محدوده مطلوب هستم ، که منطقی است. HDL من بالا رفته است ، من تقریباً مقدار مساوی HDL و LDL دارم. همینطور با همسرم بسیاری از مردم سر خود را به تئید می زنند و فکر می کنند “من خیلی خوب غذا می خورم ، چرا کلسترول من پایین نمی آید؟!؟” با فرض اینکه شما کمترین خطر مرگ را می خواهید. من آن را میخواهم. من تلاشی نخواهم کرد ، من اراده را صرف می کنم ، فقط برای بدتر شدن طعم غذایم ، کیفیت زندگی را کاهش می دهم و فقط X مقدار کاهش بیماری قلبی را با X + Y با افزایش خطر کلی مرگ جایگزین می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید