شروع در مسیر درست برای موفقیت در کاهش وزن

اکثر غربی ها این روزها اضافه وزن دارند. داشتن چربی اضافی طبیعی است و چون طبیعی است بسیاری از مردم با آن راحت می شوند. نه تنها این، بلکه ایده ما در مورد وزن سالم نیز منحرف می‌شود، زیرا ما بیش از حد عادت کرده‌ایم افراد دارای اضافه وزن را در همه جا ببینیم.

علیرغم این واقعیت که اضافه وزن طبیعی است، ما هنوز هم برای لاغر شدن تلاش می کنیم، نه تنها به این دلیل که لاغری به اندازه زیبایی است، بلکه به این دلیل که لاغری سالم است. بسیاری از مردم به دور از سلامت هستند، حتی کسانی که ادعا می کنند از سلامتی سالم برخوردار هستند، به احتمال زیاد اگر غذای سالم نخورند، دیر یا زود با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

متأسفانه با این میل به لاغری، فوریت به وجود می آید. ما در جامعه‌ای پر از رضایت آنی زندگی می‌کنیم و بیرون آمدن از این حالت و صبور بودن برای نتایج طولانی‌مدت سالم از اهداف کاهش وزن می‌تواند سخت باشد. اما صبور بودن کلید موفقیت است. داشتن برنامه ای که بتوانید به آن پایبند باشید، تمرکز بر این واقعیت که در حال سالم و لاغر شدن هستید، اجزای اصلی کاهش وزن هستند. این فداکاری و تعهد است که شما را به پایان می رساند، نه رضایت آنی. این فقط منجر به یویو و محرومیت می شود. این منجر به شادی و سلامتی شما نمی شود.

این اولین چیزی است که باید رها کنید. شما می توانید وزن کم کنید، می توانید آن را حفظ کنید، اما انتظار نداشته باشید که یک شبه اتفاق بیفتد و انتظار نداشته باشید که بدون تغییر اساسی اتفاق بیفتد. قرص‌های لاغری و رژیم‌های سخت به سلامت آسیب می‌رسانند و راه‌حل‌های بلندمدتی ارائه نمی‌دهند. آنها همچنین ارزش رنج و بدبختی را ندارند. این چیزها همچنین در نهایت شما را به اصول اولیه رژیم غذایی و ورزش ساده باز می‌گرداند و متوجه خواهید شد که تا زمانی که آنها را با تمام وجود نپذیرید، نتایج طولانی‌مدتی نخواهید داشت. هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید برای موفقیت خود برنامه ریزی کنید.

با برنامه ریزی یک ارزیابی اولیه از وضعیت شما ارائه می شود. شما این کار را با صرف چند روز صرف مشاهده عادات غذایی خود و آگاهی از آنچه می خورید انجام می دهید. خوردن آگاهانه پایه و اساس هر موفقیت کاهش وزن است. وقتی بتوانید آنچه را که می خورید تصدیق کنید، همیشه متوجه خواهید شد که کجا اشتباه می کنید و باید بر چه موانعی غلبه کنید. اینها می تواند شامل تغییر آنچه می نوشید برای غلبه بر غذا خوردن احساسی باشد. بدون مشاهده نمی دانید از کجا شروع کنید، اما با آن می توانید واقعاً اهداف کاهش وزن خود را کنترل کنید و نتایج واقعی را ببینید.

پس دیگر زمان را تلف نکنید و به اصول اولیه بازگردید. به آنچه می‌خورید توجه کنید، با بسیاری از ماشین‌حساب‌های کالری رایگان آنلاین به‌عنوان مثال nutridiary.com بررسی کنید، در کجا اشتباه می‌کنید، اقداماتی را برای مبارزه با خوردن احساسی انجام دهید و در کمترین زمان ممکن نتایج را ببینید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر