رها کردن و رشد کردن: انرژی را دوباره پر کنید و ارتباطات ایجاد کنید


یک استراحتگاه سلامتی برای کارکنان UNH

آخرین باری که خودتان را در اولویت قرار دادید کی بود؟ آخرین باری که برای خودت وقت گذاشتی کی بود؟ برای بسیاری از افراد، پاسخ به این سوالات ممکن است دشوار باشد. بسیار نادر است که زمانی را صرف مراقبت از خود و تمرین ذهن آگاهی اختصاص دهیم. همانطور که برنامه‌های ما بیشتر و بیشتر شلوغ‌تر می‌شود، و زندگی مانع می‌شود، آنچه را که برای بهترین نسخه از خود نیاز داریم، از دست می‌دهیم.

Health and Wellness این را تشخیص داده و تصمیم گرفته است در ۱۸ مارس یک استراحتگاه سلامتی بهاری برای کارکنان UNH ترتیب دهد. در توضیح این رویداد آمده است: «تنها انتظار این است که از این روز استفاده کنید تا خودتان را در اولویت قرار دهید تا بتوانید به خودتان آرامش، آسایش و تجدید انرژی بدهید.» جلساتی در تمام طول روز برگزار می‌شود، اما شما می‌توانید جلساتی را که در آن شرکت می‌کنید انتخاب کرده و یا در همه آنها شرکت کنید. برنامه به شرح زیر است:

  • خوش آمدید / ورود: ۸:۳۰ صبح تا ۹:۰۰ صبح

  • جلسه ۱ (S1): 9:00 صبح تا ۱۰:۱۵ صبح

  • استراحت: ۱۰:۱۵ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح

  • جلسه ۲ (S2): 10:30 صبح تا ۱۱:۴۵ صبح

  • ناهار به تنهایی: ۱۱:۴۵ صبح تا ۱:۰۰ بعد از ظهر

  • جلسه ۳ (S3): 13:00 تا ۱۴:۱۵

  • استراحت: ۱۴:۱۵ الی ۱۴:۳۰

  • جلسه ۴ (S4): 14:30 – 15:45

این روز در مرکز تفریحی هامل (HRC) برگزار می شود. جلسات مختلفی برگزار خواهد شد. توضیحات هر جلسه عبارتند از:

  • شما نمی توانید از یک فنجان خالی بریزید: سلامتی برای تجدید انرژی: این جلسه برای این طراحی شده است که به شرکت کنندگان فرصتی بدهد تا به سلامت شخصی خود نگاه کنند و راه های بهتری برای مقابله با استرس به آنها ارائه دهد. شرکت‌کنندگان در مورد ۸ عنصر سلامتی یاد می‌گیرند و از طریق فعالیت‌هایی هدایت می‌شوند تا آنها را از میزان زندگی‌شان بیشتر آگاه کنند، و اینکه کجا می‌توانند به طور فعال تعادل بیشتری را برای رفاه خود به ارمغان آورند.

  • شکست دادن فرسودگی شغلی این جلسه ماهیت پیچیده فرسودگی شغلی را مورد بحث قرار خواهد داد و تعریف ساده‌شده «فرسودگی» را از بین می‌برد. شرکت کنندگان به دکتر معرفی خواهند شد. فرآیند ۳ مرحله‌ای جانسیتا خیمنز برای غلبه بر فرسودگی شغلی، که فرسودگی شغلی خود را ارزیابی می‌کند و نحوه جبران فعالانه خود را ارزیابی می‌کند.

  • برای رهایی از استرس با خودتان شریک شوید. این جلسه به شرکت کنندگان این امکان را می دهد که با استرس خود روبرو شوند و آن را کاهش دهند، نه اینکه آن را به حداقل برسانند و آن را دور کنند. شرکت کنندگان همچنین علم پشت استرس و نحوه استفاده از ارتباط ذهن و بدن را برای تجربه تسکین استرس خواهند آموخت.

  • خوردن شهودی: یک رویکرد غیر رژیمی برای خوردن. شرکت کنندگان با ۱۰ اصل غذا خوردن شهودی آشنا می شوند و مهارت های عملی برای اعمال آن در زندگی خود را یاد می گیرند.

  • یوگا و مدیتیشن دلسوزی به خود. شرکت‌کنندگان با علم پشت دلسوزی به خود آشنا می‌شوند و از تنفس، وضعیت‌های یوگا و مدیتیشن برای تمرین روش‌هایی استفاده می‌کنند که می‌توانند نسبت به خود دلسوزتر باشند. هیچ تجربه قبلی یوگا لازم نیست، و HRC تمام تجهیزات را تامین خواهد کرد.

وقت گذاشتن برای خودتان یکی از سودمندترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. اولویت قرار دادن خود نه تنها زندگی شما را بهبود می بخشد، بلکه به شما این امکان را می دهد که دوست و عزیز بهتری برای اطرافیان خود باشید. برنامه خود را در ۱۸ مارس مشخص کنید و مراقب خود باشید، زیرا شما شایسته آن هستید. شما می توانید در این رویداد ثبت نام کنید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر