رسیدن به اهداف کاهش وزن با رژیم

رسیدن به وزن مشخص با رژیم غذایی و ورزش بسیار ممکن است اما اگر مایل به انجام این چالش نباشید انجام آن بسیار سخت است. کاهش وزن هرگز آسان نبوده است، به همین دلیل است که افراد چاق زیادی را در اطراف خود می بینید. کاهش وزن مستلزم تعهد و فداکاری است زیرا شکست یک نتیجه بسیار محتمل است. اگر از نظر ذهنی آماده نباشید، روی صورت خود می افتید و شکست می خورید. انتخاب برنامه ورزشی مناسب و برنامه غذایی ستون فقرات تمام اهداف کاهش وزن است. ورزش به شما کمک می کند استقامت و استقامت داشته باشید در حالی که رژیم غذایی به شما کمک می کند چربی بدن را از بین ببرید.

اگر این اولین بار است که یک برنامه تمرینی را شروع می کنید، احتمالاً نمی دانید از کجا شروع کنید. شما احتمالاً قصد دارید فقط هر روز بدوید و باید این کار را انجام دهید. متاسفم که حباب شما را ترکاند اما این روش خوبی نیست. بهترین روش این است که ترکیبی از وزنه برداری و کاردیو داشته باشید زیرا این کار باعث می شود چربی های شکم بسوزانید و بدن خود را تقویت کنید. یکی دیگر از مزایای انجام هر دو این است که می توانید در طول هفته کمتر ورزش کنید زیرا ترکیبی از هر دو به بدن شما ضربه می زند تا جایی که فقط به ۳ تمرین در هفته نیاز دارید.

اگر می خواهید در هر برنامه ورزشی موفق شوید، بسیار مهم است که از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید. حتی اگر یک هفته تمام ورزش را کنار بگذارید، با پیروی از یک رژیم غذایی خوب هیچ نگرانی در مورد آن نخواهید داشت. خوردن پروتئین های بدون چربی مانند بوقلمون و سینه مرغ راه خوبی برای شروع است زیرا اینها غذاهای ماهیچه ای شما هستند. هرچه عضلات بدون چربی بیشتری داشته باشید، حتی زمانی که ورزش نمی کنید، چربی بیشتری می سوزانید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر