راههای موذیانه برای ترغیب کودکان به خوردن سبزیجات بیشتر


یافتن راه هایی برای ترغیب بچه ها به خوردن سبزیجات بیشتر و افزودن مواد مغذی اضافی به غذاهای بچه ها می تواند چالش برانگیز باشد ، به ویژه اگر با رژیم غذایی پرخوری دچار چالش شده اید. گاهی اوقات این بدان معناست که کمی خلاق باشید! در اینجا چند راه آسان برای وارد کردن سبزیجات به داخل جعبه غذای کودک و ناهار بدون اینکه آنها متوجه شوند وجود دارد.

به عنوان یک نکته دیگر ، این نکات درست مانند بزرگسالان عمل می کند و راهی فوق العاده برای جمع آوری مواد مغذی اضافی در دستور العمل ها به طور کلی است.

سبزیجات یخ زده را به اسموتی اضافه کنید

همه ما می دانیم چگونه میوه های مورد علاقه خود را فریز کرده و بعداً به مخلوط کن اضافه کنیم ، پس چرا همین کار را با سبزیجات انجام ندهیم؟ کدو سبز و خیار را به قطعات درشت خرد کرده و در فریزر نگهداری کنید. هنگام افزودن آنها به اسموتی کودک خود ، غذای کوچک را شروع کرده و با میوه های شیرین تر مانند موز و توت ترکیب کنید. این راهنمای اسموتی یک ورق کلاهبرداری عالی برای ایجاد ترکیبات متعادل سبزیجات در داخل است و راهی عالی برای ترغیب فرزندان به خوردن سبزیجات بیشتر است!

چوب سبزیجات را در یخچال نگهداری کنید

چوب سبزیجات را خرد کرده و در یخچال نگهداری کنید ، آماده بسته بندی میان وعده و آغشته به ادویه جات خوشمزه مانند حمص ، پستو ، ریکوتا ، کره بادام زمینی یا گوآکاموله. آیا از چوب هویج خسته شده اید؟ با فلفل ، لوبیا سبز ، خیار ، کرفس و گوجه فرنگی گیلاسی مخلوط کنید. یک بشقاب درست کنید و به بچه ها اجازه دهید چوب سبزیجات و ادویه جات را که می خواهند امتحان کنند انتخاب کنند. افزودن سلطان به پاشیدن سبزیجات با کره گردو یک راه خوب برای روشن کردن کودکان با دندانهای شیرین تر است.

بولونیز خود را تنظیم کنید

اگر بولونیز ، یک قابلمه چیلی برای کارن ، لازانیا یا سس ماکارونی درست می کنید ، مقداری سبزیجات اضافه کنید! یک نکته خوب این است که روی یک غذاساز سرمایه گذاری کنید و از آن برای پیاز ، هویج ، قارچ ، کدو سبز ، سیب زمینی شیرین و کدو استفاده کنید. این سبزیجات خرد شده را می توانید در شیرینی ها و سس های خود “پنهان” کنید. آنها هرگز تفاوت طعم را نمی دانند ، اما بدن آنها عاشق مواد مغذی اضافی است.

با “zudli” معاشرت کنید

ماکارونی ممکن است در رژیم غذایی سالم جایگاهی داشته باشد ، اما ما می توانیم با داشتن نصف پاستا و نصف کدو سبز یا ماکارونی هویج ، مصرف سبزیجات خود را افزایش دهیم. اگر وسایل آشپزخانه ای برای اسپیرالایزر ندارید ، کافی است از پوست سبزیجات استفاده کنید تا سبزیجات را به صورت نوارهای بلند پوست بگیرید تا شبیه ماکارونی باشد.

با نکته 3 ترکیب کنید و روش ما را امتحان کنید بولونیا زودلی!

فرنی را مخلوط کنید

هنگام تهیه سیب زمینی پوره ، سعی کنید از نصف سیب زمینی و نصف گل کلم استفاده کنید. نکته دیگر این است که مقداری لوبیا یا لوبیا سفید به پوره سیب زمینی خود اضافه کنید تا میزان فیبر آن افزایش یابد. این مکمل ها یک رنگ هستند و در یکنواختی مخلوط شده اند تا کودکان عاقل تر نباشند و این راهی هوشمندانه برای افزایش تنوع سبزیجات مصرفی است.

مافین یا فریتای شور تهیه کنید

یک راه عالی برای افزایش مصرف سبزیجات کودک شما تهیه مافین تخم مرغ و سبزیجات است. شما می توانید انواع سبزیجات از جمله نخود فرنگی ، کدو سبز ، قارچ ، کدو و اسفناج را به همراه طعم های مورد علاقه فرزندان خود اضافه کنید تا یک غذای بسته بندی شده با سبزیجات را که دوست خواهند داشت تهیه کنید. اینها همچنین برای بسته بندی ناهارهای مدرسه عالی هستند! برای کمی الهام ، روش ما را امتحان کنید 5 ماده مافین تخم مرغبر

به دنبال پشتیبانی بیشتر هستید؟

سعی کنید با JSHealth Vitamins Kids Multi +

دیدگاهتان را بنویسید