راهنمای شما برای کاهش وزن – قدم های کودک بهتر از هیچ است

اگر به کاهش وزن فکر می کنید مانند میلیون ها نفر دیگر که هر روز انجام می دهند، دو گزینه اصلی برای شما وجود دارد. اولاً می‌توانید جمعیت را دنبال کنید و نتایجی مشابه بقیه بگیرید… کاهش وزن کوتاه‌مدت و سپس افزایش ناگهانی وزن وقتی رژیم ناموفق بود و علاقه‌تان را از دست می‌دهید، یا می‌توانید گزینه دیگر را انتخاب کنید.

این گزینه دوم به اندازه گزینه اول جذاب و جذاب نیست. شما در عرض یک هفته سایز لباستان را کم نخواهید کرد یا مجبور نیستید که برای به دست آوردن نتیجه، هیچ چیزی را در زندگی خود تغییر دهید، جز مصرف چند قرص یا خوردن آخرین راه حل معجزه آسا برای کاهش وزن.

نه، راه دوم باعث نمی‌شود بعد از چند روز به مغازه‌ها بروید تا یک کمد لباس کاملاً جدید بخرید، اما بیایید صادق باشیم، چنین راه‌حلی وجود ندارد که کارساز باشد. اگر وجود داشت، همه ما همیشه در فرم فوق العاده ای بودیم.

مشکل گزینه یک این است که به دنیا وعده می دهد اما چیزی جز سوراخی در جیبت به شما نمی دهد. غرور یا رضایت شما را از بین می برد و بدتر از همه شما را برای یک عمر رژیم یویو با ترن هوایی آماده می کند.

با این حال، گزینه دو گزینه ای است که اکثر مردم از آن اجتناب می کنند، زیرا می دانند که نتایج آنی نخواهد بود. با وجود اینکه آنها می‌دانند که کار می‌کند و اثربخشی آن از ابتدای زمان ثابت شده است، اما وعده کاهش وزن سریع همیشه آنها را از مسیر درست دور می‌کند.

پس گزینه دو چیست؟ خوب این در واقع یک راه بسیار آسان برای کاهش وزن است، اما شامل صبر است. شما باید سه قدم ساده بردارید…

شروع کنید. بله، واضح به نظر می‌رسد، می‌دانم، اما شگفت‌انگیز است که چگونه بسیاری از مردم انتظار دارند نتایج را ببینند بدون اینکه واقعاً کاری برای به دست آوردن آن نتایج انجام دهند. اکیداً توصیه می‌کنم کاری را که دیگران در اینجا انجام می‌دهند، با پر کردن هر دقیقه با تمرینی که از آن متنفر هستید، انجام ندهید. در عوض یک یا دو بار در هفته کمی ورزش یا فعالیت به زندگی خود اضافه کنید. پیاده روی ممکن است تنها کاری باشد که انجام می دهید، اما اگر بیشتر از حد معمول باشد، تاثیر خود را خواهد داشت.

همه غذاهای مورد علاقه خود را به یکباره حذف نکنید. می‌توانید مطمئن باشید که اگر همه غذاهایی را که واقعاً عاشق خوردنشان هستید ممنوع کنید، اینها همان‌هایی هستند که بیشتر هوس خواهید کرد. درعوض، فقط باید خوردن این چیزها را به هر چند وقت یکبار محدود کنید به جای اینکه آنها جزء اصلی رژیم روزانه شما باشند.

اجازه نده زندگی شما را تسخیر کند، آن را در زندگی خود جا دهید. در حالت ایده‌آل، شما با چشم‌اندازی به موفقیت بلندمدت به این موضوع نگاه خواهید کرد و این تنها با ایجاد یک زندگی جدید بر اساس تغییراتی که ایجاد می‌کنید، حاصل می‌شود. بنابراین اگر احساس نمی‌کنید که می‌توانید هیچ یک از کارهایی را که انجام می‌دهید حفظ کنید، وقت آن است که کل استراتژی را دوباره بررسی کنید.

انجام کاری که از آن متنفر هستید، صرفاً برای به دست آوردن نتیجه، هرگز راه حل بلندمدتی نخواهد بود. کاری که باید انجام دهید این است که چند کار مختلف را امتحان کنید تا زمانی که به کاری که واقعاً دوست دارید انجام دهید و در واقع مشتاق انجام آن هستید برخورد کنید. اگر اجتماعی و فعال است، انتخاب ایده آلی است، زیرا اگر روز بدی را سپری می کنید، همیشه دیگران برای تشویق و تشویق شما خواهند بود.

به یاد داشته باشید که این نکات برای کسانی است که خواهان یک رویکرد طولانی مدت برای کاهش وزن هستند و متوجه می شوند که هر چیزی ارزش داشتن کمی صبر و تعهد دارد. یک راه سریع‌تر برای کاهش وزن وجود دارد، اما همچنان آن را به روشی سالم و پایدار انجام دهید، که نتایج سریع را برای شما به ارمغان می‌آورد، باعث می‌شود احساس غرور کنید و همزمان انرژی زیادی به شما می‌دهد و آن رژیم لاغری ۴ هفته‌ای من است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر