راهنمای شما برای کاهش وزن سالم

هر فرد دارای تیپ بدنی متفاوت و مجموعه ای از الزامات منحصر به فرد برای کاهش وزن است. از این رو، بهترین برنامه کاهش وزن برنامه ای است که به طور خاص برای رفع نیازهای خاص شما طراحی شده باشد. اما، علی‌رغم این نیاز به برنامه‌ریزی متناسب با فردی که می‌خواهد وزن کم کند، هنوز برخی دستورالعمل‌های اساسی جهانی وجود دارد که فرد باید برای دستیابی به بهترین نتایج از آنها پیروی کند.

اولین راهنما این است که همیشه باید بیشتر از آنچه مصرف می کنید کالری بسوزانید. با این اوصاف، مهم است که برنامه کاهش چربی شما شامل داشتن دفترچه ای باشد که در آن بتوانید کالری دریافتی خود را ردیابی کنید تا بتوانید اقدامات لازم را برای سوزاندن مقدار مناسب کالری انجام دهید. همچنین باید انواع غذاهایی که باید از آنها اجتناب کنید و آنهایی که توصیه می شود را در دفتر خود فهرست کنید تا کالری شماری شما بسیار آسان شود. خوردن چهار تا شش وعده غذایی کوچک در فواصل زمانی منظم نیز در حفظ متابولیسم شما بسیار خوب عمل می کند و به شما کمک می کند کالری بیشتری نسبت به کالری دریافتی بسوزانید.

دومین قانون اساسی: مقدار زیادی آب بنوشید. همه ما می دانیم که ورزش منظم جزء ضروری هر برنامه کاهش وزن است و زمانی که ورزش می کنید نه تنها وزن، بلکه مقدار زیادی آب نیز از دست می دهید. شما باید با نوشیدن حداقل یک لیوان آب در هر ساعت از کم آبی بدن جلوگیری کنید. سوزاندن کالری به معنای سوزاندن خود نیست. آب به بدن شما اجازه می دهد تا در سطوح بهینه کار کند، بنابراین هرگز آب را بدیهی نگیرید. به هر حال برنامه کاهش وزن شما طراحی شده است، تا زمانی که به این دو دستورالعمل اساسی پایبند باشید، مطمئناً وزن خود را به طور ایمن و مؤثر کاهش خواهید داد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر